Mam komplet Yato ale do wyjątkowo uporczywych śrub kupuję pojedyncze sztuki, coś jak nasadka ale zakończona torx'em. Koszt ok 10zł-15zł za Honitona. Jedną taką nasadkę już rozwaliłem za 9 miesięcytasioreq pisze:No dobra, czyli też do regulacji. A powiedz mi jakiej firmy polecasz torxy, bo już użyłem dwóch i się "zmieliły" i nie wiem jakie porządne kupić.
[80 B4 1.9 TDi 1Z] Analiza logów. Grupa 000.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Udało mi się dzisiaj wyregulować tą dawkę paliwa. Tutaj wrzucam logi, powiedzcie, czy jest ok, wiem, że jeszcze trzeba ustawić ten kąt wtrysku. Nie wiem tylko jak wykręcić tą śrubę co jest za kołem pompy, jakieś pomysły ? ;p Tutaj logi: http://imageshack.us/photo/my-images/17/logiporeg.jpg/
Dodam jeszcze, że problem nadal występuję, czyli ciężko mu z odpalaniem.
Ale znalazłem także takie błędy:
00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
06-10 - Signal to High - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-10 - Signal to High - Intermittent
Dodam jeszcze, że problem nadal występuję, czyli ciężko mu z odpalaniem.
Ale znalazłem także takie błędy:
00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
06-10 - Signal to High - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-10 - Signal to High - Intermittent
Ostatnio zmieniony 09 mar 2012, 19:54 przez tasioreq, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A wiele rzeczy ...najpierw usuń przyczynę tych błedów , żeby nie powracały ...jak błędów nie bedzie to można się zabrać za szukanie przyczyny ...o ile dalej będzie A kąt sprawdż w BS jak mówiłem,bo o ile ten z loga jest taki sam w BS ,to na pewno nie on jest przyczyną kiepskiego odpalania...a jako że masz silnik na starszym osprzecie ,z nastawnikiem potencjometrycznym ,to przyczyna może być trudna do namierzeniatasioreq pisze:To co może być przyczyną tego ciężkiego odpalania ?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
http://allegro.pl/uszczelki-nastawnika- ... 19938.html
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszc ... 71779.html
:mrgreen:
Jak w sklepie powiesz , ze uszczelki pod nastawnik pompy wtryskowej VP37 to beda wiedzieli
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszc ... 71779.html
:mrgreen:
Jak w sklepie powiesz , ze uszczelki pod nastawnik pompy wtryskowej VP37 to beda wiedzieli
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Krzysiek 84 pisze:a po sruby. to nie głowica, ze trzeba zmieniać
A któż ci tak te śruby podokręcał że je objechałeś :?: bo raczej nie ma takiej mozliwości :mrgreen: no chyba że masz klucze z plasteliny .Dobry kluczem co najwyżej urwiesz ,jak jakiś osiłek dojeb...ł na siłę i "przekręcił "bo nie miał nowej uszczelki ... weż porządnego torxa T30 i napewno nic się nie objedzie ,dokręcaj z wyczuciem ,tych śrub się nie ciągnie na siłe ...Jakby coś to mam wszelakie śruby jakie występują przy pompie wtryskowejtasioreq pisze:a bo te sie objechaly i wolalbym wymienic,