Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDi 1Z] Analiza logów. Grupa 000.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 08 mar 2012, 23:11

tasioreq pisze:No dobra, czyli też do regulacji. A powiedz mi jakiej firmy polecasz torxy, bo już użyłem dwóch i się "zmieliły" i nie wiem jakie porządne kupić.
Mam komplet Yato ale do wyjątkowo uporczywych śrub kupuję pojedyncze sztuki, coś jak nasadka ale zakończona torx'em. Koszt ok 10zł-15zł za Honitona. Jedną taką nasadkę już rozwaliłem za 9 miesięcy ;-)

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 09 mar 2012, 18:16

Udało mi się dzisiaj wyregulować tą dawkę paliwa. Tutaj wrzucam logi, powiedzcie, czy jest ok, wiem, że jeszcze trzeba ustawić ten kąt wtrysku. Nie wiem tylko jak wykręcić tą śrubę co jest za kołem pompy, jakieś pomysły ? ;p Tutaj logi: http://imageshack.us/photo/my-images/17/logiporeg.jpg/
Dodam jeszcze, że problem nadal występuję, czyli ciężko mu z odpalaniem.
Ale znalazłem także takie błędy:

00541 - Potentiometer for Slide Travel Sensor (G99) [German: "Schieberweg"]
06-10 - Signal to High - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-10 - Signal to High - Intermittent
Ostatnio zmieniony 09 mar 2012, 19:54 przez tasioreq, łącznie zmieniany 2 razy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 mar 2012, 19:50

Link nie działa ,a kąt wtrysku zostaw w spokoju ,bo 43-45 jest ok. 8-) i na pewno nie będzie przy takiej wartość żle palił ...no chyba że kąt wtrysku sprawdzałeś w blokach mierzonych MB ,bo statyczny sprawdza się w nastawach podstawowych czyli BS

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 09 mar 2012, 19:55

No i teraz link działa ; ) To co może być przyczyną tego ciężkiego odpalania ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 mar 2012, 20:22

tasioreq pisze:To co może być przyczyną tego ciężkiego odpalania ?
A wiele rzeczy ...najpierw usuń przyczynę tych błedów , żeby nie powracały ...jak błędów nie bedzie to można się zabrać za szukanie przyczyny ...o ile dalej będzie ;-) A kąt sprawdż w BS jak mówiłem,bo o ile ten z loga jest taki sam w BS ,to na pewno nie on jest przyczyną kiepskiego odpalania...a jako że masz silnik na starszym osprzecie ,z nastawnikiem potencjometrycznym ,to przyczyna może być trudna do namierzenia

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 10 mar 2012, 08:59

Dzisiaj wieczorem wrzuce logi z BS. Mam takie pytanie, orientujecie sie moze jaki jest nr uszczelki pod nastawnik, a takze nr srub, ktore go trzymaja, te ktore sie luzuje przy regulacji ? ; )

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 mar 2012, 09:49

http://allegro.pl/uszczelki-nastawnika- ... 19938.html
http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-uszc ... 71779.html
:mrgreen:
Jak w sklepie powiesz , ze uszczelki pod nastawnik pompy wtryskowej VP37 to beda wiedzieli

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 10 mar 2012, 10:10

a te sruby to jakie mam kupic ? ; )

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 mar 2012, 10:14

a po sruby. to nie głowica, ze trzeba zmieniać :mrgreen:

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 10 mar 2012, 10:56

a bo te sie objechaly i wolalbym wymienic, dwie sa do wymiany ;pp

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 mar 2012, 13:52

Krzysiek 84 pisze:a po sruby. to nie głowica, ze trzeba zmieniać
tasioreq pisze:a bo te sie objechaly i wolalbym wymienic,
A któż ci tak te śruby podokręcał że je objechałeś :?: bo raczej nie ma takiej mozliwości :mrgreen: no chyba że masz klucze z plasteliny :-P .Dobry kluczem co najwyżej urwiesz ,jak jakiś osiłek dojeb...ł na siłę i "przekręcił "bo nie miał nowej uszczelki ... weż porządnego torxa T30 i napewno nic się nie objedzie ,dokręcaj z wyczuciem ,tych śrub się nie ciągnie na siłe ...Jakby coś to mam wszelakie śruby jakie występują przy pompie wtryskowej ;-)

tasioreq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 29 sie 2010, 21:44
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: tasioreq » 10 mar 2012, 16:18

Już je odkręciłem, ale z trudem, bo widać, że były odkręcane i jednak wolałbym je wymienić ;p z chęcią kupiłbym od Ciebie te 4 śruby do nastawnika i jeszcze jakbyś miał jakąś nową uszczelkę na zbyciu to by było idealnie ; p daj tylko znać na priv co i jak z przesyłką i takie tam.. ; D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl