Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL Cabrio] Przekładka z anglika

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

[ALL Cabrio] Przekładka z anglika

Post autor: audki » 11 mar 2012, 11:43

Witam mam pytanie odnośnie przekładki Anglika na nasze euro? Czy dużo z tym zabawy?? czy gra nie jest warta świeczki?? miał ktoś z tym do czynienia??
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrawiam

PS. Nie wiem czy dział odpowiedni ale lepszego miejsca nie znalazłem.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2012, 15:14 przez audki, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 11 mar 2012, 12:07

nie pamiętam dokładnie ale kiedyś zagłębiałem ten temat i facet który na co dzień trudni się przekładkami mówił że trzeba przespawać ścianę grodziową. Więc według mnie gra nie warta świeczki

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 11 mar 2012, 15:26

Dzięki za odpowiedz, jeśli sprawa wygląda jak mówisz to faktycznie chyba nie ma co kombinować.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 mar 2012, 17:02

Po drugie na każdych stacjach diagnostycznych masz duża kartkę napisaną że tylko numery vin które producent dopuszcza do przekładki.

Awatar użytkownika
radek997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 03 paź 2010, 21:24
Lokalizacja: Błażowa

Post autor: radek997 » 11 mar 2012, 20:32

ale to nie będzie nic pasowało bo wiesz Anglia to po lewej stronie wszystko i lewy gwint a my mamy prawy hahahah i sie nie będzie zgadzało :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 mar 2012, 04:09

radek997 pisze: i lewy gwint a my mamy prawy hahahah i sie nie będzie zgadzało
W Europie obowiązuje prawy gwint do standardowych połączeń skręcanych. A jak mnie uczyli na geografii to Anglia jest w Europie ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 mar 2012, 05:48

Jak już to tam są gwinty calowe :-P w każdej maszynie lub pojeździe.

Awatar użytkownika
radek997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 03 paź 2010, 21:24
Lokalizacja: Błażowa

Post autor: radek997 » 12 mar 2012, 14:28

jak kierownica po lewej to i gwint lewy hahahahaha

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 02 kwie 2012, 20:57

Podobno sprawa się opłaca jak się trafi ładny samochód w rozsądnej cenie.Sam mam znajomego który sprowadza samochody z Anglii i powiem wam że każdy samochód nie stoi dłużej niż 5 dni ale to już max... Dwa dni temu przytargał miedzy innymi BMW E46 z 02r i poszło na drugi dzień za niecałe 9tys.Zostało jeszcze kilka tysiaków na przekładkę...Ale jest trochę roboty i należy pamiętać o najmniejszych szczegółach które należy wymienić.Z tego co rozmawiałem z gościem który kupił taki samochód to koszt części to ok 3tys (oczywiście zależy jaki samochód) no i sama usługa to koszt ok 3tys...

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 02 kwie 2012, 22:33

dokładnie jak przedmówca pisze. przy przekładce trzeba być dokładnym. trzeba idealnie dopasować ścianę grodziową,chociaż niektóre są przykręcane. a z tym co niektórzy maja kłopot. i generalnie auto w środku trzeba całe rozebrać do gołej blachy, a potem przedłużyć instalację, lub skrócić, i składać na europejskich częściach. dużo tym roboty i zabawy , i moim zdaniem gra nie warta świeczki, chyba że są to auta jakieś wyjątkowe i w super stanie. a stąd wiem, że rok bawiłem się w to, pracowałem u gościa który przekłada. po za tym dużo papierów trzeba załatwiać po urzędach. nawet jak takie auto po przekładce wyjdzie taniej 2-3tys, to i tak odradzam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl