[ 80 B4 1.9 TDi 1Z ] klepanie na wolnych i przy dodaniu gazu
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
[ 80 B4 1.9 TDi 1Z ] klepanie na wolnych i przy dodaniu gazu
Witam wszystkich, mam pewien problem, dotyczący niejakiego klepania czegoś w silniku.. Samochód kupiłem w niedziele i wydaje mi się ze tego klepania nie było, nie przywiązywałem do tego uwagi ze coś może klepać/stukać, dziś jak odpaliłem kolega mi powiedział, ze coś mi klepie tak jakby tłok albo nie wiem co to może być, nie jest to gruby jakiś klekot tylko taki wysoki dźwięk, przy dodaniu gazu również zaczyna szybciej klepać, nie wiem co to może być, ktoś ma jakieś domysły, co to może być ? Będę wdzięczny za każda odpowiedz. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 mar 2012, 21:36 przez AudiLaziska, łącznie zmieniany 1 raz.
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Co do przebiegu sie nie martwię, auto jest od kolesia który dostał samochód od wujka z Niemiec w 2006 roku miał 151 tys przebiegu jakiś wydruk w niemieckim serwisie. Teraz ma 280 tys, jestem drugim właścicielem w PL, ale wracając do tematu, to te ' szklanki ' to duży koszt ? możliwe ze to egr albo jak gdzieś czytałem zawór n75.
Stukot od strony akumulatora raczej tak mi sie wydaje przynajmniej.
Stukot od strony akumulatora raczej tak mi sie wydaje przynajmniej.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 20 paź 2009, 20:51
- Lokalizacja: łódzkie
witam ,miałem podobny problem na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu silnik twardo pracował(klepał) .Pierwsza rzecz z pompy delikatnie się sączyło paliwo(pod nastawnikiem) uszczelniłem, praca cichsza lecz to nie to.Szukałem dalej i znalazłem urwany kabelek,a drugi naderwany od przyspieszacza kąta wtrysku (nie wiem czy to fachowo nazwałem) Znajduje się on od dołu w tylnej części pompy.Urwane były przy samym czujniku w pompie,wymieniłem na drugi i autko śmiga jak dawniej.Trzeba sprawdzić v-agiem być może trzeba ruszyć pompą i poprawić kąt wtrysku. pozdrawiam
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Nie jestem pewien ale to chyba n75 tak cyka tylko że to prawidłowa jego praca, jak nie cyka to znaczy ze się zepsuł i wtedy auto niechce się rozpędzać
120 km to max.
[ Dodano: 2012-03-13, 17:44 ]
Tak było u mnie wymiana pomogła, auto rozpędza się do ok 185km równo ciągnie no i ten zawór tak cyka :mrgreen:
120 km to max.
[ Dodano: 2012-03-13, 17:44 ]
Tak było u mnie wymiana pomogła, auto rozpędza się do ok 185km równo ciągnie no i ten zawór tak cyka :mrgreen:
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- AudiLaziska
- Forum Audi 80
- Posty: 281
- Rejestracja: 12 mar 2012, 05:06
- Lokalizacja: Łaziska Górne