[B3 1.6D JK] nagle zaczą słabo palic
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
Pompa podejdzie Ci tylko musisz zaślepić ten wężyk od kolektora do pompy. Tyle że będzie mułowaty troszkę. Ale jak się nie mylę to można przerzucić samą górę pompy. Silniczek jest taki sam tylko turbo dojdzie no i mógłbyś się za ickiem rozejrzeć do turbo. Tylko łapy musisz założyć ze swojego motoru bo w golfie poprzecznie wisi. Przewody do czujników są chyba tak samo. Ogólnie budowa jest taka sama. Na łapy są otwory więc nie ma problemu zakładasz swoje. Z wtryskami to raczej kiepski pomysł bo wolnossące mają ciśnienie otwarcia 130 bar a doładowane 155 bar. Może tam gdzie wtryski robiłeś zamienią Ci na końcówki od SB. Ja robiłem wtryski i płaciłem 65 zł za końcówkę z założeniem i regulacją wg katalogu jakie powinny być do SB jak dobrze pamiętam to 274
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
no na pewno odbierze troche mocy ale lepsze to niż nic:) a jak będę miał kasę to sie zrobi ta od turbodiesla ale tam jeszcze nie wiadomo czy pompa jest zla czy tylko poprostu filtr w golfie byl zapchany bo ostatnio jak silnik chodzil to mial takie objawy ze tylko mial wolne obroty a jak sie dawalo gazu to cos nie chcial sie wkrecac, wiec albo filtr albo moze tylko tu na frezach przy ciegle gazu pszeskoczylo - zreszta tak jak kiedys u mnie w tym jk:).
No ale jak myslisz moja pompa jakby co to da rade wtryskom z turbodiesla? bo tam jak sie orientuje wtryski sa nastawione na 150bar a u mnie na 130
No ale jak myslisz moja pompa jakby co to da rade wtryskom z turbodiesla? bo tam jak sie orientuje wtryski sa nastawione na 150bar a u mnie na 130
Bo ten boostpin zwiększa tylko dawkę paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania.
[ Dodano: 2012-03-13, 20:17 ]
Na 155 bar kolego w TD. Pompa ma pewien zapas ciśnienia i raczej jeżeli jest ok to powinna dać radę. A te objawy co napisałeś to wygląda na zapchany filtr paliwa albo sitko w baku. Zakładaj do siebie jakby co i spróbuj <ok>
[ Dodano: 2012-03-13, 20:17 ]
Na 155 bar kolego w TD. Pompa ma pewien zapas ciśnienia i raczej jeżeli jest ok to powinna dać radę. A te objawy co napisałeś to wygląda na zapchany filtr paliwa albo sitko w baku. Zakładaj do siebie jakby co i spróbuj <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt: