Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6D JK] nagle zaczą słabo palic

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 19:35

Nie pamiętam dokładnie jak te pompy wyglądają, ale wydaje mi się że raczej może być z tym problem i będziesz musiał mieć tą pompę z golfa(ale na 100% nie jestem pewien)

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 19:38

aha no dobra dzieki:) jutro dam znac co i jak bedzie:)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 19:41

Bo w 1.6 TD jest chyba pompa z bost pinem a w zwykłym dieslu nie ma. I dlatego może nie pasować

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 19:47

a co ten bost pin daje? kumpel w audi 1.6 td ma bardzo podobna pompe do mojej tylko ja nie mam tego tak jakby grzybka ;-)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 19:51

No i właśnie o ten grzybek mi chodzi, bo w nim jest boost pin.
Ten grzybek jest podłączony do turbiny przewodem. Daje on moc. Bo do 1.9TD własnie nie którzy wstawiają boost pin z 1.6TD wtedy silnik ma większą moc.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 19:54

aa.. no to na chłopski rozum najwyżej by miał trochę mniejsza moc na mojej pompie... eh no zobaczymy, jutro wylukam jak jest u kumpla bo tam nie przypominam sobie żebym widział jakiś przewód z turba do tego grzybka... Tamtędy chyba był tylko puszczony powrot paliwa no ale zobacze co i jak jutro:)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 19:58

Bo to chyba też zależy od rodzaju pompy. Bo w swoim AAZ nie mam wężyka do pompy od grzybka. A wcześniej miałem Passata z tym samym silnikiem i juz taki wężyk był.

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 13 mar 2012, 20:02

Pompa podejdzie Ci tylko musisz zaślepić ten wężyk od kolektora do pompy. Tyle że będzie mułowaty troszkę. Ale jak się nie mylę to można przerzucić samą górę pompy. Silniczek jest taki sam tylko turbo dojdzie no i mógłbyś się za ickiem rozejrzeć do turbo. Tylko łapy musisz założyć ze swojego motoru bo w golfie poprzecznie wisi. Przewody do czujników są chyba tak samo. Ogólnie budowa jest taka sama. Na łapy są otwory więc nie ma problemu zakładasz swoje. Z wtryskami to raczej kiepski pomysł bo wolnossące mają ciśnienie otwarcia 130 bar a doładowane 155 bar. Może tam gdzie wtryski robiłeś zamienią Ci na końcówki od SB. Ja robiłem wtryski i płaciłem 65 zł za końcówkę z założeniem i regulacją wg katalogu jakie powinny być do SB jak dobrze pamiętam to 274

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 20:03

no to może ewentualnie podejdzie moja pompa tymczasowo jakby co.. Sie okaże wszystko w praniu:)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 20:07

Lepiej jeździć na trochę zamulonym silniku, niż chodzić na piechotę :-D
A jeżeli udałoby się przełożyć górę to w ogóle wtedy będzie jak trzeba

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 13 mar 2012, 20:13

Jak będziesz miał obie pompy na wierzchu to bez problemu powinieneś przerzucić górę. Ale zawieź może tą od TD do pompiarzy to za parę złotych sprawdzą ją. A może się okaże że jest w porządku.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 20:14

no na pewno odbierze troche mocy ale lepsze to niż nic:) a jak będę miał kasę to sie zrobi ta od turbodiesla ale tam jeszcze nie wiadomo czy pompa jest zla czy tylko poprostu filtr w golfie byl zapchany bo ostatnio jak silnik chodzil to mial takie objawy ze tylko mial wolne obroty a jak sie dawalo gazu to cos nie chcial sie wkrecac, wiec albo filtr albo moze tylko tu na frezach przy ciegle gazu pszeskoczylo - zreszta tak jak kiedys u mnie w tym jk:).
No ale jak myslisz moja pompa jakby co to da rade wtryskom z turbodiesla? bo tam jak sie orientuje wtryski sa nastawione na 150bar a u mnie na 130

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 13 mar 2012, 20:14

Bo ten boostpin zwiększa tylko dawkę paliwa wraz ze wzrostem ciśnienia doładowania.

[ Dodano: 2012-03-13, 20:17 ]
Na 155 bar kolego w TD. Pompa ma pewien zapas ciśnienia i raczej jeżeli jest ok to powinna dać radę. A te objawy co napisałeś to wygląda na zapchany filtr paliwa albo sitko w baku. Zakładaj do siebie jakby co i spróbuj <ok>

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 13 mar 2012, 20:24

no spoko :) Dzieki ;-)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 13 mar 2012, 20:26

Jeżeli okaże się że to była przyczyna to w takim razie pompa może być ok. Także może zamontuj silnik z tą pompą i zobacz jak to będzie chodziło.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl