Ja absolutnie nie zamierzam zmieniać swojego 1.8 PM, no chyba że się rozpadnie odpukać w niemalowane. Po prostu zwróciło to moją uwagę. Choć niewątpliwie gdyby to wszystko było takie piękne, to wystarczyłoby tylko przełożyć swój osprzęt i mamy prawie nowy zespół napędowy... nie licząc 20-sto letniej skrzyni i reszty. Co do różnic no to ten silnik rzeczywiście jakiś nie teges . Zaraz wysyłam maila z ciekawości jakie jest oznaczenie tej "machiny".Piotr_Audi pisze:Goły silnik, a gdzie cały osprzęt? Cena osprzętu jako nowych części z pewnością podwoi wartość całej Twojej b3 (bez urazy oczywiście). Więc zastanów się czy warto się ładować w takie koszta.
[b3 2.0 AAD] Modyfikacje - swap silnika - teoria
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
co do tego swapa to z 3 tyś nic nie zdziałasz bo na 2.0 moze by ci starczyło a to sie nie opyla
moim zdaniem najlepiej na jakiegoś tdika ale za 3 tyś to bez osprzetu moze kupisz 130 AWX z osprzetem w granicach 3-3,5 tyś a roboty z tym jest masa to sie tylko wydaje ze wyjmiesz stary i wejdziesz nowym
moim zdaniem najlepiej na jakiegoś tdika ale za 3 tyś to bez osprzetu moze kupisz 130 AWX z osprzetem w granicach 3-3,5 tyś a roboty z tym jest masa to sie tylko wydaje ze wyjmiesz stary i wejdziesz nowym
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Popieram. Choć 1.8TFSI (A4 B8) jeszcze lepiej się zbiera 8-) no ale póki co to marzenia. Ja muszę przyznać, że PM to naprawdę dobra jednostka. Oczywiście pod warunkiem, że jest dobrze "zrobiona" :mrgreen: .GerB3 pisze:Do 5tyś z realnych możliwości można pomyśleć o 2.0 16V, uważam że te ok. 140 KM w zupełności wystarcza do jazdy po mieście zwłaszcza w budzie B3. Już te 90KM fajnie się zbiera.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 gru 2010, 18:03
- Lokalizacja: Radoszyce (TKN;)
Witam Panowie,mam mały problem gdyż chce zmienić silnik lecz nie wiem ile mnie to kosztować będzie i czy się opłaca. Obecnie mam dwu litrówkę na mechanicznym wtrysku a zamiast tego chce wsadzić 2.3 z c3,silnik ma 130 tys przejechane i to prawdziwy przebieg. mój mechanik mówi ze przełożymy silnik z wtryskiem i będzie hulać,prawda to? a i miałoby to śmigać na gazie gdyż robię spore trasy. Proszę o pomoc.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
nie kłam2.3 to następny silnik na mechanicznym wtrysku, wiem z doświadczenia że one nie lubią gazu,
ja mam 2,3 z C3, o oznaczeniu NF, bliźniak NG z audi80. Jeździ na gazie, i tylko na gazie. Hula, kilometry robi. Ale tanio nie wyszło. Zacznij od szukania dawcy - podłużnice się przydadzą, żeby z nich przespawać mocowanie motoryny. A potem z górki: skrzynia (chociaż skrzynie R4, R5, V6 mają takie same kielichy i wałki prawdopodobnie też i podchodzą p&p, to mimo wszystko lepiej dać coś wytrzymalszego dedykowanego do danej jednostki... lub mocniejszą <mikolaj> ) , sprzęgło, i takie tam śmietniki. Heble też by się wydajniejsze przydały <ok> nie ma rzeczy niemożliwych. Potem ława, bo jest inna, belka z przodu jest inna... takie tam, drobiazgipablo23-88 pisze:Obecnie mam dwu litrówkę na mechanicznym wtrysku a zamiast tego chce wsadzić 2.3 z c3,silnik ma 130 tys przejechane i to prawdziwy przebieg. mój mechanik mówi ze przełożymy silnik z wtryskiem i będzie hulać,prawda to? a i miałoby to śmigać na gazie gdyż robię spore trasy. Proszę o pomoc.
spaykee pisze:nie kłam2.3 to następny silnik na mechanicznym wtrysku, wiem z doświadczenia że one nie lubią gazu,
To wytłumacz mi w jaki sposób w NF zapodasz instalację lpg. na której silnik będzie chodził zarówno na benzynie jak i na gazie?? Nie masz komputera sterującego wtryskami benzyny także do czego podłączysz kompa gazu?? Możesz założyć blosa, co trochę poprawi osiągi na gazie, ale nie zastąpi sekwencji. Zwykła instalacja nie da odpowiedniej mocy silnikowi, jeśli zwiększysz dawę to będzie palił dużo. Jeśli gaz będzie w miarę jako tako to z benzyną będzie problem. Tak że najpierw przemyśl swoją wypowiedż a potem kogoś poprawiaj :lol:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Boski;) pisze:Mało wiesz jeszcze o gazie kolego, i o magikach to ogarniających :lol:spaykee pisze:nie kłam2.3 to następny silnik na mechanicznym wtrysku, wiem z doświadczenia że one nie lubią gazu,
To wytłumacz mi w jaki sposób w NF zapodasz instalację lpg. na której silnik będzie chodził zarówno na benzynie jak i na gazie?? Nie masz komputera sterującego wtryskami benzyny także do czego podłączysz kompa gazu?? Możesz założyć blosa, co trochę poprawi osiągi na gazie, ale nie zastąpi sekwencji. Zwykła instalacja nie da odpowiedniej mocy silnikowi, jeśli zwiększysz dawę to będzie palił dużo. Jeśli gaz będzie w miarę jako tako to z benzyną będzie problem. Tak że najpierw przemyśl swoją wypowiedż a potem kogoś poprawiaj :lol:
W Lublinie jest magik co do ACE czyli do mechanicznego wtrysku założył sekwencję. Auto jest na forum także można sobie zobaczyć.
Także zanim zaczniesz jakieś dywagacje merytoryczne to ogarnij temat w rzeczywistości, a nie czytając wikipedie :mrgreen: