[B3 1.6D JK] nagle zaczą słabo palic
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
nie jest nic kombinowane. silnik jest oritrepek pisze:I jest w tym silniku turbina? Widać, ze kombinowane.Paweeel822 pisze:Pompa jest bez grzybka
kolego nie wprowadzaj w błądslawe1983 pisze: Jeżeli to jest JR to nic nie jest kombinowany.
JR ma K24 lub T3 i zawsze pompę z grzybkiem
silnik jeśli nic nie było kombinowane to 1V, czyli potwór z katalizatorem, pompą bez grzyba , z super wydajnym tłoko-rozdzielaczem 8mm <rotfl2>
jak go założysz to zdejmij tą pompę po wcześniejszym zaznaczeniu położenia pompy we wsporniku i załóż nawet swoją, tylko jej nieco dawkę kopnij na większą i bedziesz bardziej z niego zadowolony niż na ori pompie. będzie Ci mniej palił niż na tamtej pompie, i będzie na pewno żywszy a tej pompie niż na ori.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
Wymontowalem dzisiaj silnik z audi:). Ten silnik co kupilem ma symbol 1V czyli jest 60 konny. A czemu mam zmieniac ori pompe na ta z jk? :-> JK ma wydajniejsza pompe niz 1V?
W tej turbinie co mam jest miejsce na podlaczenie jej do pompy z tym grzybkiem ale jest oryginalnie zaslepione:)
A czy da sie w jakis sposob ta turbinke podkrecic czy cos:)?
W tej turbinie co mam jest miejsce na podlaczenie jej do pompy z tym grzybkiem ale jest oryginalnie zaslepione:)
A czy da sie w jakis sposob ta turbinke podkrecic czy cos:)?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
spójrz na tą turbinkę http://media04-ak.vivastreet.com/classi ... c8c26de393
tan jest ta sztanga do regulacji
tan jest ta sztanga do regulacji
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
Ok dzięki za wyjasnienie:) najpierw i tak bede probowal odpalac na ori pompie bo chce zobaczyc czy jest sprawna:)arwam pisze:tak zwykłe Diesle i TD mają pompy 9mm a 1V ma 8mmPaweeel822 pisze: JK ma wydajniejsza pompe niz 1V?
[ Dodano: 2012-03-15, 21:13 ]
A moze wie ktos jaka turbina siedzi w tym silniku 1v?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
a mam takie pytanko:). Czy mój wydech podejdzie do tego turbodiesla? Bo ktoś mi dzisiaj nagadal ze w zwykłym dieslu sa ciensze rury na wydech czyli z mniejszym przeswitem i ze ten silnik 1V bedzie sie dusic na moim wydechu bo ma niby mniejszy przeswit czy cos takiego...
swoja drogą mam tylko jeden roblem z wydechem bo nigdzie nie moge dostac tego "kolanka". chodzi mi o to co jest na tej stronie http://tlumikisklep.pl/tlumik-samochodo ... -1591.html a dokladniej chodzimi o ta pierwsza rure co idzie z wydechu czy tam z turba
[ Dodano: 2012-03-17, 18:11 ]
silnik jest juz w aucie . jeszcze został mi do skręcenia cały przód no i jeszcze muszę jakieś te kolanko dorobić czy cos...
Jeszcze problem jest z filtrem powietrza... muszę pochodzić po szrotach i znaleźć taki od audi TD z przewodami bo ten z golfa nie podejdzie...
[ Dodano: 2012-03-20, 19:24 ]
Wiec tak: Odpalilem dzisiaj ten silnik 1V juz w samochodzie i na mojej pompie wtryskowej od JK. Jakos tak troche praca silnika jest twarda jakby kat wtrysku byl za mocno wyprzedzny (moja pompe ustawilem tak samo jak byla ustawiona wczesniejsza pompa) no ale chyba jak by byl wyprzedzony to tez po dodaniu gazu by szybko wchodzil na obroty?? Bo tu jest tak dziwnie wlasnie ze praca silnika jest tak jakby "twarda" ale na te obroty po dodaniu gazu reaguje tak z opuznieniem... Jutro bede ustawial pompe na sluch i zobacze co z tego bedzie:)
swoja drogą mam tylko jeden roblem z wydechem bo nigdzie nie moge dostac tego "kolanka". chodzi mi o to co jest na tej stronie http://tlumikisklep.pl/tlumik-samochodo ... -1591.html a dokladniej chodzimi o ta pierwsza rure co idzie z wydechu czy tam z turba
[ Dodano: 2012-03-17, 18:11 ]
silnik jest juz w aucie . jeszcze został mi do skręcenia cały przód no i jeszcze muszę jakieś te kolanko dorobić czy cos...
Jeszcze problem jest z filtrem powietrza... muszę pochodzić po szrotach i znaleźć taki od audi TD z przewodami bo ten z golfa nie podejdzie...
[ Dodano: 2012-03-20, 19:24 ]
Wiec tak: Odpalilem dzisiaj ten silnik 1V juz w samochodzie i na mojej pompie wtryskowej od JK. Jakos tak troche praca silnika jest twarda jakby kat wtrysku byl za mocno wyprzedzny (moja pompe ustawilem tak samo jak byla ustawiona wczesniejsza pompa) no ale chyba jak by byl wyprzedzony to tez po dodaniu gazu by szybko wchodzil na obroty?? Bo tu jest tak dziwnie wlasnie ze praca silnika jest tak jakby "twarda" ale na te obroty po dodaniu gazu reaguje tak z opuznieniem... Jutro bede ustawial pompe na sluch i zobacze co z tego bedzie:)