Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6D JK] nagle zaczą słabo palic

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 14 mar 2012, 21:03

ok jutro jak będę czyścił silnik to znajdę symbol:) Dzięki ! :)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 mar 2012, 21:08

Masz 1V, wersja z katalizatorem, metalowa (!) uszczelka pod głowicą.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 14 mar 2012, 21:12

trepek pisze:Masz 1V, wersja z katalizatorem, metalowa (!) uszczelka pod głowicą.
czyli wersje 60 konna?
Jutro sprawdze po symbolu i to roztrzygniemy:)

Swoja droga jezeli to silnik 1v to turbina tylko dodala mu 6 koni wiecej niz zwykly diesel ? :shock:

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 14 mar 2012, 21:48

Na to wygląda. Podobnie jest z silnikiem 1.9D (1Y) który ma 68KM i 1.9TD(AAZ) który ma 75KM. Tu turbo daje 7 KM.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 mar 2012, 21:55

1V to była tzw eco wersja. Ale jest plus, masz natrysk na denka tłoków jak się nie mylę <ok> Zmieniaj pompę, dotlenij tłoki i będzie wymiatać.

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 mar 2012, 22:57

trepek pisze:
Paweeel822 pisze:Pompa jest bez grzybka
I jest w tym silniku turbina? Widać, ze kombinowane.
nie jest nic kombinowane. silnik jest ori




slawe1983 pisze: Jeżeli to jest JR to nic nie jest kombinowany.
kolego nie wprowadzaj w błąd

JR ma K24 lub T3 i zawsze pompę z grzybkiem

silnik jeśli nic nie było kombinowane to 1V, czyli potwór z katalizatorem, pompą bez grzyba , z super wydajnym tłoko-rozdzielaczem 8mm <rotfl2>

jak go założysz to zdejmij tą pompę po wcześniejszym zaznaczeniu położenia pompy we wsporniku i załóż nawet swoją, tylko jej nieco dawkę kopnij na większą i bedziesz bardziej z niego zadowolony niż na ori pompie. będzie Ci mniej palił niż na tamtej pompie, i będzie na pewno żywszy a tej pompie niż na ori.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 15 mar 2012, 18:14

Wymontowalem dzisiaj silnik z audi:). Ten silnik co kupilem ma symbol 1V czyli jest 60 konny. A czemu mam zmieniac ori pompe na ta z jk? :-> JK ma wydajniejsza pompe niz 1V?
W tej turbinie co mam jest miejsce na podlaczenie jej do pompy z tym grzybkiem ale jest oryginalnie zaslepione:)
A czy da sie w jakis sposob ta turbinke podkrecic czy cos:)?

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 15 mar 2012, 18:19

Turbinkę podkręcasz tą sztangą skracając ją. ale do tego żeby podkręcić ją to przydałaby się pompa z LDA żeby wraz ze wzrostem ciśnienia zwiększała się dawka paliwa.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 15 mar 2012, 18:23

Kurcze nie wiem o którą sztange ci chodzi... :-/

slawe1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 31 gru 2010, 16:45

Post autor: slawe1983 » 15 mar 2012, 18:30

spójrz na tą turbinkę http://media04-ak.vivastreet.com/classi ... c8c26de393
tan jest ta sztanga do regulacji

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 15 mar 2012, 18:38

no chyba juz wiem o co chodzi:) dzięki:)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 15 mar 2012, 19:47

Paweeel822 pisze: JK ma wydajniejsza pompe niz 1V?
tak zwykłe Diesle i TD mają pompy 9mm a 1V ma 8mm

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 15 mar 2012, 19:56

arwam pisze:
Paweeel822 pisze: JK ma wydajniejsza pompe niz 1V?
tak zwykłe Diesle i TD mają pompy 9mm a 1V ma 8mm
Ok dzięki za wyjasnienie:) najpierw i tak bede probowal odpalac na ori pompie bo chce zobaczyc czy jest sprawna:)

[ Dodano: 2012-03-15, 21:13 ]
A moze wie ktos jaka turbina siedzi w tym silniku 1v?

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 16 mar 2012, 11:01

KKK K14 jak się nie mylę.
Ale na pewno KKK bo taką miałem w Golfie 1V i pamiętam, że troszkę za duża była jak na ten silnik bez modów.

Paweeel822
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Paweeel822 » 16 mar 2012, 17:35

a mam takie pytanko:). Czy mój wydech podejdzie do tego turbodiesla? Bo ktoś mi dzisiaj nagadal ze w zwykłym dieslu sa ciensze rury na wydech czyli z mniejszym przeswitem i ze ten silnik 1V bedzie sie dusic na moim wydechu bo ma niby mniejszy przeswit czy cos takiego...


swoja drogą mam tylko jeden roblem z wydechem bo nigdzie nie moge dostac tego "kolanka". chodzi mi o to co jest na tej stronie http://tlumikisklep.pl/tlumik-samochodo ... -1591.html a dokladniej chodzimi o ta pierwsza rure co idzie z wydechu czy tam z turba

[ Dodano: 2012-03-17, 18:11 ]
silnik jest juz w aucie :). jeszcze został mi do skręcenia cały przód no i jeszcze muszę jakieś te kolanko dorobić czy cos...

Jeszcze problem jest z filtrem powietrza... muszę pochodzić po szrotach i znaleźć taki od audi TD z przewodami bo ten z golfa nie podejdzie... :-/

[ Dodano: 2012-03-20, 19:24 ]
Wiec tak: Odpalilem dzisiaj ten silnik 1V juz w samochodzie i na mojej pompie wtryskowej od JK. Jakos tak troche praca silnika jest twarda jakby kat wtrysku byl za mocno wyprzedzny (moja pompe ustawilem tak samo jak byla ustawiona wczesniejsza pompa) no ale chyba jak by byl wyprzedzony to tez po dodaniu gazu by szybko wchodzil na obroty?? Bo tu jest tak dziwnie wlasnie ze praca silnika jest tak jakby "twarda" ale na te obroty po dodaniu gazu reaguje tak z opuznieniem... Jutro bede ustawial pompe na sluch i zobacze co z tego bedzie:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl