Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 8B]silnik 2.8 v6

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
luzman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 16 maja 2007, 17:41
Lokalizacja: Nysa/Łódź

[Coupe 8B]silnik 2.8 v6

Post autor: luzman » 25 maja 2007, 21:36

Prosze znawcu o wszytskie informacje na temat tego silnika.
Jakie pluse ewentualnie minusy;)
Ostatnio zmieniony 26 maja 2007, 00:00 przez luzman, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 maja 2007, 02:35

Co prawda posiadam 2,6 V6 wiec nie jest to 2,8 ale zbliżona jednostka ;-) minusem są koszty eksploatacji, bądz raczej naprawy czy wymiany czegoś w takim motorze :-| tzn wszystkiego po dwa :-x Plusy to elastyczność, dzwięk, frajda z jazdy a szczególnie powyżej stówki :mrgreen: itd Ale niech sie wypowiedzą posiadacze AAH. Nie chce wyciągać złych wspomnień, ale sam pewnie wiesz jak to chodzi ;-) Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 26 maja 2007, 08:10

Sam się zastanawiam czy przy kolejnej zmianie nie kupić takiego :-) Z którego roku były najnowsze ? Oczywiście nie licząc CABRIO bo te na Polskę trochę nie bardzo, zwłaszcza jak się nie ma garażu.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 maja 2007, 11:49

OGr pisze:Sam się zastanawiam czy przy kolejnej zmianie nie kupić takiego :-) Z którego roku były najnowsze ? Oczywiście nie licząc CABRIO bo te na Polskę trochę nie bardzo, zwłaszcza jak się nie ma garażu.
A co miałeś Cabrio, czy się na słuchałeś speców :lol:

Coupe były do 96

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 26 maja 2007, 12:24

Nie o to mi chodzi że trafiają jakieś zdewastowane czy coś, ale miękki dach po zimie pod blokiem raczej będzie do wymiany :-) Gdyby były wersje z twardym dachem to raczej bym się nie zastanawiał :-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 maja 2007, 13:16

OGr pisze: ale miękki dach po zimie pod blokiem raczej będzie do wymiany :-)

Na jakiej podstawie to stwierdzasz? :lol: :lol:

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 26 maja 2007, 14:15

Tylko i wyłącznie wypowiedzi znajomych. Zresztą jak materiał może przetrwać zimę ? Jedna wielka pleśń moim zdaniem powstanie.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 26 maja 2007, 16:34

OGr pisze:Tylko i wyłącznie wypowiedzi znajomych. Zresztą jak materiał może przetrwać zimę ? Jedna wielka pleśń moim zdaniem powstanie.
Słuchaj wiecej bajek :-D, jaka pleśń?, człowieku to jest auto całoroczne a nie przeznaczone do stania w garażu zimą i eksploatuje się je jak kazdy inny samochód. Z tym wyjatkiem, ze trzeba kilka razy w roku impregnować dach.

Znaczy co ide sobie kupic nowe A4 Cabrio i po zimie wymienaim dach :lol: :lol: :lol: :lol:

PS Żeby nie być gołoslownym jak Ty, posiadałem Cabrio ;-)

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 26 maja 2007, 17:58

OGr pisze:Gdyby były wersje z twardym dachem to raczej bym się nie zastanawiał
były z hard topem :-D

Awatar użytkownika
luzman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 16 maja 2007, 17:41
Lokalizacja: Nysa/Łódź

Post autor: luzman » 27 maja 2007, 00:36

Fajny temat sie zrobil z info o 2.8 v6;)
To moze znak ze mam kupic cabrio:)

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 27 maja 2007, 02:01

luzman pisze:To moze znak ze mam kupic cabrio:)

:oops: heh ale tylko 2,8 V6 ;-)

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 19 wrz 2007, 22:01

minus to koszty czesci np rozrzad amorki tyl do quattro wydech malo spotykane silniki i mechanicy miotaja sie przy moim aucie nie mogac zmienic rozrzadu zle dobrany zestaw pompa wody i trzeba czekac 2 dni na czesci tylko czy zamowia dobre :-) miejmy nadzieje czeka mnie jeszcze wymiana sondy lambda koszt 170 uniwers 340 czy cis kolo teg z orginal wtyczka tylko podobno sa dwie i nie wiem ktora ?? tak ze czeka mnie troche wydatkow ale w ta marke warto inwestowac napewno sie odwdzieczy :-D frajda z jazdy jest bardzo duza przy quattro oska tez jezdzilem i nie narzekalem ale w tej to pojecie przechodzi ludzkie co mozna nia wyprawiac czekam z utesknieniem na zime :-) oj sie bedzie dzialo :evil: granda tak ze wiecej plusow audi jest najlepsze nigdy nie kupie nic innego tylko nowsze :-D pozdrawiam

Awatar użytkownika
daniel1302
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 14 cze 2007, 13:39
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: daniel1302 » 06 paź 2007, 15:45

Witam mam 2.6 V6 i polecam, same plusy podczas jazdy a w szczególności powyżej 100 km/h, jest elastyczny i cichy w porównaniu do 2.0l 115 km.Fakt może droższy w eksploatacji ale co tam raz się żyje :-) :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl