[2.3 NG] Zmiana jednostki na 2.3 AAR
[2.3 NG] Zmiana jednostki na 2.3 AAR
już zacząłem wątek w "na każdy temat" ale tu będzie lepiej
Czy AAR wejdzie P&P zamiast NG?
I drugie pytanie - jak skomplikowane było by upchnięcie 2.2 turbo zamiast NG? Czy ten motor jest na elektronicznym czy na mechanicznym wtrysku?
Czy AAR wejdzie P&P zamiast NG?
I drugie pytanie - jak skomplikowane było by upchnięcie 2.2 turbo zamiast NG? Czy ten motor jest na elektronicznym czy na mechanicznym wtrysku?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 11:09 przez subratri, łącznie zmieniany 1 raz.
rozdzielacz nie podejdzie, sterownik też, jeśli się mylę to niech ktoś bardziej doświadczony poprawi, ale raczej niesubratri pisze:czyli rozdzielacz z ng podejdzie? więc sterownik silnika też ten sam?
a chłodnica w turbo jest z boku czy centralnie?
chłodnica zależy czy w a 100 czy np s2 w 100 masz zawsze central jeśli chodzi o 20vt w c4 a w c3 jest z boku jak b3 czy b4
niekoniecznie aku trzeba z pod maski ewakulowac wystarczy dolot z aan z s4 lub odwrucony MTM lub Wagner i bedzie git do tego zmiana pompy paliwa wydech i pare innych pierdulek_joker pisze:co do 2.2t to 10v jest na mechanicznym wtrysku a 20v na elektronicznym, co do wrzucenia turbob to aku do bagażnika lub pod siedzenie to na pewno, w korkach może się grzać :-| no trzeba też wyrezać dolot pod ic i upchać to sensownie, jest zabawy ale da się zrobić <ok>
czemu pomopa paliwa? Jesli mechaniczny wtrysk to pompa ta sama. Tu raczej nie ma wątpliwości. Wydech - rozumiem że ten kawałek od kolektora do kata tak? no o tym właściwie nie myślałem.
ciekawi mnie co z tym dolotem, no bo jesli mechaniczny wtrysk, to też powinien być w tym samym miejscu, ale nie widzialem komory silnika z tym motorem wiec nie wiem... może ma ktoś jakieś foto pogladowe??
[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja
ciekawi mnie co z tym dolotem, no bo jesli mechaniczny wtrysk, to też powinien być w tym samym miejscu, ale nie widzialem komory silnika z tym motorem wiec nie wiem... może ma ktoś jakieś foto pogladowe??
[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio??
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio??
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wejdzie różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy, bo chłodnica w A100/C4 jest z przodu a w 80/C/CA z boku silnika.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:43 ]
pruł byś pół auta, żeby wszystko pospinać dobrze.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:43 ]
chłopie... tam jest z podciśnień i elektroniki WSZYSTKO inne, a nawet wszystkie łapy altków czy tam pomp wspomy nie pasują, nie wspominając o dwusekcyjnej pompie wspomagania hamulców...subratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
pruł byś pół auta, żeby wszystko pospinać dobrze.
z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedziesubratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.
[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio??
bedzie głośno ale przynajmiej się zmieściHarry71 pisze:z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedzie
czyli jak? inny kruciec do chłodnicy a co z wałem?Leo pisze:różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy
mam stado szrotów pod ręką, ale silnik musze włożyć w weekend gdy są one zamknięte, jeśli musze coś dobrać, żeby upchnąć chciałbym wiedzieć wcześniej, żeby to kupić za wczasu na cmentarzu.
Sory, że moje pytania są naiwne, ale nie jestem w stanie znać wszystkich konstrukcji audi, a wiem, że czasami jeden wąż może napsuć krwi na miesiąc...
[ Dodano: 2012-03-18, 18:14 ]
A czy jest jakiś inny silnik który wejdzie p&p do niego?
naprzykład 1.8??
okazało się, że te silniki które miałem do wytboru, to NF nie NG. Automatyczna skrzynia, jakieś łożyska do przekładki pod kołem zamachowym. ja nie mam warunków na takie zabiegi.