Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] Zmiana jednostki na 2.3 AAR

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

[2.3 NG] Zmiana jednostki na 2.3 AAR

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 21:04

już zacząłem wątek w "na każdy temat" ale tu będzie lepiej
Czy AAR wejdzie P&P zamiast NG?
I drugie pytanie - jak skomplikowane było by upchnięcie 2.2 turbo zamiast NG? Czy ten motor jest na elektronicznym czy na mechanicznym wtrysku?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 11:09 przez subratri, łącznie zmieniany 1 raz.

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 15 mar 2012, 21:26

co do 2.2t to 10v jest na mechanicznym wtrysku a 20v na elektronicznym, co do wrzucenia turbob to aku do bagażnika lub pod siedzenie to na pewno, w korkach może się grzać :-| no trzeba też wyrezać dolot pod ic i upchać to sensownie, jest zabawy ale da się zrobić <ok>

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 21:29

czyli rozdzielacz z ng podejdzie? więc sterownik silnika też ten sam?
a chłodnica w turbo jest z boku czy centralnie?

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 15 mar 2012, 21:35

subratri pisze:czyli rozdzielacz z ng podejdzie? więc sterownik silnika też ten sam?
a chłodnica w turbo jest z boku czy centralnie?
rozdzielacz nie podejdzie, sterownik też, jeśli się mylę to niech ktoś bardziej doświadczony poprawi, ale raczej nie
chłodnica zależy czy w a 100 czy np s2 w 100 masz zawsze central jeśli chodzi o 20vt w c4 a w c3 jest z boku jak b3 czy b4

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 21:56

według ekti KV (jeśli to jest symbol turbo) ma ten sam rozdzielacz
Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 11:06 przez subratri, łącznie zmieniany 1 raz.

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 15 mar 2012, 22:04

kv to wolnossak o mocy 136km taki bliźniak ng można powiedzieć

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 15 mar 2012, 22:04

_joker pisze:co do 2.2t to 10v jest na mechanicznym wtrysku a 20v na elektronicznym, co do wrzucenia turbob to aku do bagażnika lub pod siedzenie to na pewno, w korkach może się grzać :-| no trzeba też wyrezać dolot pod ic i upchać to sensownie, jest zabawy ale da się zrobić <ok>
niekoniecznie aku trzeba z pod maski ewakulowac wystarczy dolot z aan z s4 lub odwrucony MTM lub Wagner i bedzie git do tego zmiana pompy paliwa wydech i pare innych pierdulek

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 22:21

czemu pomopa paliwa? Jesli mechaniczny wtrysk to pompa ta sama. Tu raczej nie ma wątpliwości. Wydech - rozumiem że ten kawałek od kolektora do kata tak? no o tym właściwie nie myślałem.
ciekawi mnie co z tym dolotem, no bo jesli mechaniczny wtrysk, to też powinien być w tym samym miejscu, ale nie widzialem komory silnika z tym motorem wiec nie wiem... może ma ktoś jakieś foto pogladowe??

[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 mar 2012, 22:25

subratri pisze:

[ Dodano: 2012-03-15, 22:22 ]
a to jaki symbol ma 2.2 turbo?? i gdzi ego szukać w etce? etka nie zna czegoś takiego jak S2, no przynajmniej moja
3B, ABY

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2012, 22:28

Jezus Maria subratri...
nie kombinuj z silnikami ... wsadź tam NG i zapomnij o 3B AAN i ABY...
będziesz przeklinał dzień w którym zacząłeś swapa na te silniki.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 15 mar 2012, 22:37

Leo pisze:Jezus Maria subratri...
nie kombinuj z silnikami ... wsadź tam NG i zapomnij o 3B AAN i ABY...
będziesz przeklinał dzień w którym zacząłeś swapa na te silniki.
Leo zapomniales o ADU hehe

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 22:39

no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.

[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio?? :D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 15 mar 2012, 22:41

wejdzie różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy, bo chłodnica w A100/C4 jest z przodu a w 80/C/CA z boku silnika.

[ Dodano: 2012-03-15, 22:43 ]
subratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
chłopie... tam jest z podciśnień i elektroniki WSZYSTKO inne, a nawet wszystkie łapy altków czy tam pomp wspomy nie pasują, nie wspominając o dwusekcyjnej pompie wspomagania hamulców...

pruł byś pół auta, żeby wszystko pospinać dobrze.

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 15 mar 2012, 22:48

subratri pisze:no już widzę, że to bez sensu,
przedewszystkim 2 katalizatory
inne podciśnienia,
jak na słap "pod chmurką" to zbyt duże zadanie.
wracam więc do pytania o AAR - czy wejdzie bez żadnych problemów??
pytanie nie głupie bo silnik ma 110k przebiegu i jest w "polskiej" cenie a do tego z pełnym osprzętem. Cena więc mega atrakcyjna.

[ Dodano: 2012-03-15, 22:39 ]
Soją drogą Harry, jak chcesz upchnąć dwa katalizatory w cabrio?? :D
z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedzie

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 15 mar 2012, 23:20

Harry71 pisze:z wyjscia od wg i turbo przechodze na kwasiaka 3'' wiec kata niebedzie
bedzie głośno ;) ale przynajmiej się zmieści ;)
Leo pisze:różnica będzie jak już Ci ktoś napisał na wyjściu z wału na wisco do chłodnicy
czyli jak? inny kruciec do chłodnicy a co z wałem?
mam stado szrotów pod ręką, ale silnik musze włożyć w weekend gdy są one zamknięte, jeśli musze coś dobrać, żeby upchnąć chciałbym wiedzieć wcześniej, żeby to kupić za wczasu na cmentarzu.
Sory, że moje pytania są naiwne, ale nie jestem w stanie znać wszystkich konstrukcji audi, a wiem, że czasami jeden wąż może napsuć krwi na miesiąc...

[ Dodano: 2012-03-18, 18:14 ]
A czy jest jakiś inny silnik który wejdzie p&p do niego?
naprzykład 1.8??
okazało się, że te silniki które miałem do wytboru, to NF nie NG. Automatyczna skrzynia, jakieś łożyska do przekładki pod kołem zamachowym. ja nie mam warunków na takie zabiegi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl