Koledzy mam kilka pytań odnośnie 2.0 ABK 115 km + gaz.
1. Gdzie jest termostat w tym silniczku? Najlepiej jakby ktoś był tak dobry i pokazał na zdjęciu
2. Silnik jak jest zimny zapalam go ma obroty 1100, 1000. Jeżeli się zagrzeje powinny obroty spaść na około 800, u mnie z tym jest różnie.. raz 800 raz 1000 (na jałowym) dlaczego tak jest ?
3. Gdzie jest silniczek krokowy, chciałbym go przeczyścic może coś pomoże.
4. Słyszałem że w ABK lubią sie kabelki urywać od czujnika położenia przepustnicy ? Może coś pomyliłem w nazwie, przepraszam :mrgreen:
Dziękuje
[ b4 cabrio ABK] Gdzie jest termostat w ABK ?
na wszystkie pytania odpowiedz masz na forum,poszukaj bo to naprawdę nie gryzie.
jak podniesiesz maske
termostat masz z prawej strony na dole silnika za mompa wody dochodzi do krucca gruby wąż wodny za kruccem jak odkrecisz 2 srubki masz juz termostat
silniczek krokowy masz na wierzchu silnika i jest w niego wpieta wtyczka i podpiete pod niego dwa weze byly różne plastikowe lub caly metalowy
czujnik połozenia przepusynicy masz pod kolektorem ssacym.
po odkreceniu obejm i wyjeciu gumy którą połączona jest z z jednej strony z kolektorem ssącym a z drugiem do przepływomierza jak ja zdemontujesz zauwazysz kabel z wtyczka to te ustrojstwo to czujnik polozenia przepustnicy
co do obrotów to wpływ moze miec nie tylko sam silniczek krokowy
silniki ABK są bardzo wyczulone na lewe powietrze , nie stabilne obroty moge wystepowac od samoego przepływomierza możliwe ze jest nie odpowiedni naciag sprezyny ale to tylko sprawdzisz podpinajac pod interfejs i sprawdzeniu na vagu
jak podniesiesz maske
termostat masz z prawej strony na dole silnika za mompa wody dochodzi do krucca gruby wąż wodny za kruccem jak odkrecisz 2 srubki masz juz termostat
silniczek krokowy masz na wierzchu silnika i jest w niego wpieta wtyczka i podpiete pod niego dwa weze byly różne plastikowe lub caly metalowy
czujnik połozenia przepusynicy masz pod kolektorem ssacym.
po odkreceniu obejm i wyjeciu gumy którą połączona jest z z jednej strony z kolektorem ssącym a z drugiem do przepływomierza jak ja zdemontujesz zauwazysz kabel z wtyczka to te ustrojstwo to czujnik polozenia przepustnicy
co do obrotów to wpływ moze miec nie tylko sam silniczek krokowy
silniki ABK są bardzo wyczulone na lewe powietrze , nie stabilne obroty moge wystepowac od samoego przepływomierza możliwe ze jest nie odpowiedni naciag sprezyny ale to tylko sprawdzisz podpinajac pod interfejs i sprawdzeniu na vagu