[Coupe 2.3 20V quattro] Jak powino działąć qattro?
[Coupe 2.3 20V quattro] Jak powino działąć qattro?
To mój pierwszy post na tym forum wiec na początek chciałbym wszystkich serdecznie powitać.
Otóż kupiłem Audi 80coupe jakieś 3dni temu Mam wiele pytań jak ono powinno działać.
Opisze jak działa to u mnie:
1.Włączam silnik, napęd „ustawia się” tylko na 2 koła. Tak ma być?
2.Wcioskam przycisk DIFF. Przycisk podświetla się, zapala się zielona dioda, qattro działa.
3.Ruszam, po przekroczeniu prędkości ok. 30km/h dioda i przycisk gasną. Tak ma być?
Otóż kupiłem Audi 80coupe jakieś 3dni temu Mam wiele pytań jak ono powinno działać.
Opisze jak działa to u mnie:
1.Włączam silnik, napęd „ustawia się” tylko na 2 koła. Tak ma być?
2.Wcioskam przycisk DIFF. Przycisk podświetla się, zapala się zielona dioda, qattro działa.
3.Ruszam, po przekroczeniu prędkości ok. 30km/h dioda i przycisk gasną. Tak ma być?
Grunt ze wiesz co kupiles :mrgreen: :lol:
Po pierwsze nie bylo takiego modelu jak 80 Coupe, było tylko Audi Coupe
Co do napędu quattro to jest to STAŁY napęd na cztery koła oparty o mechnizm roznicowy Torsen, wiec w zwiazku z tym napęd na 4 koła masz cały czas
Przycisk DIFF to blokada tylnego mechanizmu róznicowego, po jego wcisnieciu oba tylen kola kreca sie z ta sama predkoscia obrotowa. Funkcja przydaje sie gdy trzeba wyjechac z glebokiego sniegu lub błota. Po włączeniu DIFF powinien sie jeszcze wylaczyc ABS, blokada dziala do 30km/h
PS Podeślij mi fotki swojej Coupe na maila to umieszcze na stronece o Audi Coupe http://audicoupe.sol.pl
jmm4@wp.pl
Po pierwsze nie bylo takiego modelu jak 80 Coupe, było tylko Audi Coupe
Co do napędu quattro to jest to STAŁY napęd na cztery koła oparty o mechnizm roznicowy Torsen, wiec w zwiazku z tym napęd na 4 koła masz cały czas
Przycisk DIFF to blokada tylnego mechanizmu róznicowego, po jego wcisnieciu oba tylen kola kreca sie z ta sama predkoscia obrotowa. Funkcja przydaje sie gdy trzeba wyjechac z glebokiego sniegu lub błota. Po włączeniu DIFF powinien sie jeszcze wylaczyc ABS, blokada dziala do 30km/h
PS Podeślij mi fotki swojej Coupe na maila to umieszcze na stronece o Audi Coupe http://audicoupe.sol.pl
jmm4@wp.pl
No sam widzisz jestem jeszcze ciemny jeśli chdzi o budowe tego samochodu.
Z moich informacji, jakie znalazłem gdzieś na stronie, też tak wynikało ale poprzedni właścićel wciskał mi, że tak nie jest i napęd na 4koła włącza się tym przyciskiem.
Co do nazwy to ja w dowodzie mam wpisane model jako 80 20V quattro.
W związki z tym, mam jeszcze jedno pytanko. Jakie oznaczenie ma mój silnik i gdze na nim szukać numerów.
Zdjęcia bede ale w przyszłym tygodniu, jak naprawie hamulce i przykręce koła :mrgreen:
Z moich informacji, jakie znalazłem gdzieś na stronie, też tak wynikało ale poprzedni właścićel wciskał mi, że tak nie jest i napęd na 4koła włącza się tym przyciskiem.
Co do nazwy to ja w dowodzie mam wpisane model jako 80 20V quattro.
W związki z tym, mam jeszcze jedno pytanko. Jakie oznaczenie ma mój silnik i gdze na nim szukać numerów.
Zdjęcia bede ale w przyszłym tygodniu, jak naprawie hamulce i przykręce koła :mrgreen:
- marcin6666n
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 cze 2009, 16:25
- Lokalizacja: Lubelskie
Blookada DIFF
Witam.
Wiem że istnieje cos takiego jak mozliwośc wylączenia zabezpieczenia DIFF , żeby po przekroczeniu 30km/h nie wyłączała się blokada.
Czy jest ktoś kto posiada opis jak to zrobić?
Wiem że istnieje cos takiego jak mozliwośc wylączenia zabezpieczenia DIFF , żeby po przekroczeniu 30km/h nie wyłączała się blokada.
Czy jest ktoś kto posiada opis jak to zrobić?
Co do przycisku diff
Podczas jazdy zima na ubitej zaśnieżonej jezdni zapaliła sie zielona lampka i ten pomarańczowy trujkąt na przycisku. Zatrzymałem sie i prubowałem wyłączyć to lecz wyłączył się tylko ten pomarańczowy trójkat na przycisku, a zielona dioda nadal się paliła. Po wyłączeniu silnika i zabawie czyli włączaniu i wyłaczaniu przycisku zgasło. Po jakimś czasie zatrzymałem się by zobaczyć czy rozłącza po 30km.wciskam zapala się jedno i druge odrazu jade 30, 40 ,60 ,80km i nic się nie wyłacza samemu tesz się nie chciało wyłączyć. Dopiero po wyłaczeniu silnika . Jak myślicie co jest grane albo tak ma być ??????????????? :?: