[B3 1.6td 1989r] - Zły kąt wtrysku? Trzęsie silnikiem.
[B3 1.6td 1989r] - Zły kąt wtrysku? Trzęsie silnikiem.
Witam, mój problem polega na telepiącym się silniku na wolnych obrotach. Podejrzewam ze jest to wina złego kąta wtrysku. Dlatego prosił bym o osłuchanie mojego autka
Ostatnio zmieniony 20 mar 2012, 19:01 przez neoxpl, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Na słuch pracuje OK, choć jakość dźwięku na yt nie odzwierciedla rzeczywistości. Masz obrotomierz ? Jakie masz wolne obroty ? Myślę, że leciutko przyspieszyć kąt wtrysku nie zaszkodzi, ale nie przesadź, bo będzie głośno pracować i mocno się grzać.
P.S. Czy Ty masz klimę ? Masz wspomaganie kierownicy ? Alternator i pasek wielorowkowy zamiast klinowego to seria, czy jakaś Twoja rzeźba ? Odpowiedz mi na PW by nie robić tu zbędnego spamerstwa
P.S. Czy Ty masz klimę ? Masz wspomaganie kierownicy ? Alternator i pasek wielorowkowy zamiast klinowego to seria, czy jakaś Twoja rzeźba ? Odpowiedz mi na PW by nie robić tu zbędnego spamerstwa
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Z tym trzęsieniem jak galareta to bym nie przesadzał, ale na pewno na pompie 10mm z Fiata Cromy silnik pracuje o wiele kulturalniej
Niestety tutaj jest ukryty haczyk - pompa z Cromy aby prawidłowo pracowała z 1,6 Turbo D wymaga lekkiego przystosowania, w postaci znalezienia na słuch właściwego statycznego kąta wtrysku, dobrania dynamicznego kąta wtrysku i jest tu jeszcze pewien haczyk przy ustawianiu rozrządu
Niestety tutaj jest ukryty haczyk - pompa z Cromy aby prawidłowo pracowała z 1,6 Turbo D wymaga lekkiego przystosowania, w postaci znalezienia na słuch właściwego statycznego kąta wtrysku, dobrania dynamicznego kąta wtrysku i jest tu jeszcze pewien haczyk przy ustawianiu rozrządu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Wlasnie sie nie zapowietrza stal ok pol miesiaca teraz i odpalil od strzala, a co do tego wycieku to dosc sporo sie tego leje dosc ze odparowuje z bloku silnika w postaci pary to jeszcze splywa po silniku i kapie ok kroplla na 2-3 sek wsumie pod silnikiem wszystko w ON. Wiem ze musze to uszczelnic ale czy te wibracje ustana.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Zrobię mały Off-toop Wiec zacząłem rozbiórkę i wydaje mi się ze pompa wody i napinacz sa nowe, a przy okazji mam zamiar wymienić pasek rozrządu. (Poprzedni właściciel zapewniał ze wymieniał jakieś 5tys temu pasek). I pytanie takie czy zostawić rolkę paska? Bo jest INA a szkoda lądować kasy zresztą której i tak brakuje