[A6 C4 AEL Avant] jest braciszek :)
icemerc, nie, tamtym bym Cie dogonil, swoja droga tez 5 garow spala rope w pieknym stylu ale troche zbyt gwaltownie jak na zime i naped na tylna os :mrgreen: Lecialem Iveco 137hp ale prawie 3 tony wagi W Rosji nafta sprzedawana jest normalnie z weza jak ropa, a wiadomo jakie tam temp panuja, poza tym nafta ma podobne wlasciwosci do ropy w przeciwienstwie do benzyny wiec jesli lataja tam przy -40 w gore to musi dzialac
2 Litry benzyny na cały bak, koledzy robili takie coś i wszystko było git.
http://allegro.pl/depresator-dodatek-do ... 57308.html
Coś takiego możesz zalać.
http://allegro.pl/depresator-dodatek-do ... 57308.html
Coś takiego możesz zalać.
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
miałem coś podobnego. Na w listopadzie "na ucho" zorientowalem sie, ze rozrusznik troszke wolniej kreci wałem - chociaz odpalal bez problemow. Łapał dziwne przumuły. Nic powaznego - myslalem, ze to paliwo albo subiektywne odczucia.arwam pisze:mi to wygląda na albo na "zgubienie" odpowiedniego kodowania spowodowane spadkiem napiecia, albo zarejestrowaniem jakiegoś błędu. myślę że jutro będę wiedziałale dobra nie będę Ci spamu robił. a dwa że Ty już masz nowszy sterownik. w moim masz tylko grupę "00" widoczną.i tam wszystko włącznie z dawką ustawiasz.
Sprawdzilem miernikiem przy odpalaniu na klemach bylo niecale 9V. Oczywiscie na chodzie bylo normalne napiecie ladowania. Po wymianie aku wszystkie "przymuly" znikneky.
W sterowniku zadne bledy sie nie zapisaly.
ja niestety takiego szczęścia nie miałem
auto zgubiło kodowanie to raz a dwa wcześniej po przekroczeniu 140km/h auto dostawało drugiego oddechu i naprawdę zapitalało w trasie, teraz nie ma tego kopnięcia powyżej 140km/h a wcześniej od tego momentu jechał jak szalony aż po prędkość nieco ponad 230km. z kolegą sprawdzaliśmy logi niby prawidłowe ale niestety auto straciło wigor powyżej 140km/h przy mniejszych prędościach pomimo większych obrotów silnika auto tak nie jechało, ewidętnie było czuć że to jest ustawienie programowe że po przekroczeniu prędkości poniżej której już nie nie mogło zrzucić na niższy bieg, auto jechało na bezpośrednim przełożeniu ze zmostkowanąna sztywno przekładnią hydrokinetyczną dostawało w tym momencie większą ilość paliwa i powietrza, powiem tak że nie jechałem żadną seryjną C4 nawet w benzynie żeby tak szło powyżej 140km/h nawet z silnikiem 2.8 V6.
teraz błędów brak, praca niby poprawna ale auto nie jedzie jak wcześniej.
napięcie na aku przed porannym rozruchem 12,65V :cry:
auto zgubiło kodowanie to raz a dwa wcześniej po przekroczeniu 140km/h auto dostawało drugiego oddechu i naprawdę zapitalało w trasie, teraz nie ma tego kopnięcia powyżej 140km/h a wcześniej od tego momentu jechał jak szalony aż po prędkość nieco ponad 230km. z kolegą sprawdzaliśmy logi niby prawidłowe ale niestety auto straciło wigor powyżej 140km/h przy mniejszych prędościach pomimo większych obrotów silnika auto tak nie jechało, ewidętnie było czuć że to jest ustawienie programowe że po przekroczeniu prędkości poniżej której już nie nie mogło zrzucić na niższy bieg, auto jechało na bezpośrednim przełożeniu ze zmostkowanąna sztywno przekładnią hydrokinetyczną dostawało w tym momencie większą ilość paliwa i powietrza, powiem tak że nie jechałem żadną seryjną C4 nawet w benzynie żeby tak szło powyżej 140km/h nawet z silnikiem 2.8 V6.
teraz błędów brak, praca niby poprawna ale auto nie jedzie jak wcześniej.
napięcie na aku przed porannym rozruchem 12,65V :cry:
- Bezimienny
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 06 cze 2011, 15:37
- bendinger5
- Forum Audi 80
- Posty: 482
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
- Lokalizacja: Piotrków/łódzkie