Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 24 mar 2012, 19:27

U mnie nie ma tego przy aparacie zapłonowym a auto też z 1990r.- Monomotronic..
Chyba nie do wszyskich wersji jednopunktu było to montowane fabrycznie :?:

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 24 mar 2012, 19:31

cewkę mam z modułem.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 24 mar 2012, 19:34

...cewka kwadratowa z wtyczką 3-pin ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 mar 2012, 19:42

Skoro z modułem na 3 pin to na bank masz momo-motronic i podciśnieniowy nie powinno być. Może ktoś kiedyś wymieniał i popełnił błąd.

Najlepiej jak byś miał lampę do ustawiania zapłonów ustawieniem kątów na niej było by widać.

Jeszcze jedno jest rozpoznawalne na oko między mono-jetronic a mono-motronic, Czujniki temperatur 3 szt lub 2 szt.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 24 mar 2012, 19:52

W mojej furce 2 czujniki temp. niebieski i szary(zegary) mocowane w króćcu wody u góry ;-)

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 mar 2012, 20:01

Ja tylko powiem że patrząc na wcześniejsze wypowiedzi i na etkę zrobiłem się głupi. Proste pytanie: zatem czy motronic ma gruszkę od podciśnienia na aparacie zapłonowym, a jeśli nie to do czego odnosi się 2 rysunek w etce? Jeśli nie ma to czemu Jarewa i GerB3 piszecie że można to podpiąć do motronica? Nie czepiam się absolutnie, ale po prostu chciałbym się dowiedzieć jak to w tym motronicu jest :-) .

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 mar 2012, 20:12

Ja od poczatku pisze że dla mnie to jest mono -jetronic jezeli ma podcisnienie na aparacie. Jakby miał motronica to miałby taki sam zapłon jak w B4 ABT silnik widac w ETCE jaka jest różnica. Chyba że wtrysk i silnik rzeźba to moze tam siedzieć hybryda mono i jetronica. Ja nie mówię że nie było motronica w ostatnich jednopunktach w B3 tylko ze w tym konkretnym przypadku po zdjeciu dla mnie to jest mono-jetronic.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 mar 2012, 20:15

Po pierwsze etka ma błędy wiec nie mozna się patrzeć na nią jak na wyrocznię, po drugie patrze w innych programach, po trzecie nie twierdzę że podłączyć, tylko mówię że nie powinno tego być w przypadku mono-monotronic.

A patrząc na to co posiada, to trochę kombinowane jakby ktoś przy tym grzebał i była wymiana silnika.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:19 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 mar 2012, 20:19

No ale skad tu nagle wszyscy zaczeli pisac ze to motronic ? Najprostsza sprawa - zobaczyć sobie pod filtrem powietrza na korpusie przepustnicy czy jest elektrozawór z którego jest wyjście na wężyk do aparatu jak jest to to jest jetronic.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 mar 2012, 20:21

To nic nie da wtyczki pasują plug&paly,

Jedynie po cewkach idzie poznać tego nie zmienisz miedzy systemami.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 24 mar 2012, 20:28

Nie zauważyłem, żeby coś u mnie było kombinowane z tym podciśnieniem- cewka ori...
Aparat bez przyspieszacza... Monomotronic 08.1990 ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 24 mar 2012, 20:46

Jarewa pisze:To nic nie da wtyczki pasują plug&paly,
Nie wtyczki tylko jetronic ma elektrozawór w wyjsciami podcisnieniowymi do przyspieszenia zapłonu a motronic tego nie ma.

Tak to wygląda:

Obrazek

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 mar 2012, 20:47

GerB3 pisze:No ale skad tu nagle wszyscy zaczeli pisac ze to motronic ? Najprostsza sprawa - zobaczyć sobie pod filtrem powietrza na korpusie przepustnicy czy jest elektrozawór z którego jest wyjście na wężyk do aparatu jak jest to to jest jetronic.
Też mi się tak wydaje, po co miałby być w motronicu elektrozawór podciśnienia skoro z tego co piszecie przyśpieszanie zapłonu jest inaczej realizowane?

Awatar użytkownika
wento
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: wento » 24 mar 2012, 21:32

BLUECONECT pisze:cewka kwadratowa z wtyczką 3-pin
dokładnie. tak czy owak ja wężyk podepnę jak był wpięty.

[ Dodano: 2012-03-24, 21:35 ]
Jarewa pisze:Jeszcze jedno jest rozpoznawalne na oko między mono-jetronic a mono-motronic, Czujniki temperatur 3 szt lub 2 szt.
2 czujniki

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: [B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .

Post autor: Jarewa » 24 mar 2012, 21:56

wento pisze:bez niego nie odczuwam żadnych zmian w pracy silnika.
Nie chodzi mi o samo podłączanie bo można podłączyć jak było i też będzie dobrze.

chce zwrócić tylko uwagę że masz wymieniany silnik bez osprzętu. Bo jak silnik był z systemem jetronic to zawór przy mono wtrysku nie zadziała w przypadku instalacji motonic i tak na jedno wyjdzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl