[B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Skoro z modułem na 3 pin to na bank masz momo-motronic i podciśnieniowy nie powinno być. Może ktoś kiedyś wymieniał i popełnił błąd.
Najlepiej jak byś miał lampę do ustawiania zapłonów ustawieniem kątów na niej było by widać.
Jeszcze jedno jest rozpoznawalne na oko między mono-jetronic a mono-motronic, Czujniki temperatur 3 szt lub 2 szt.
Najlepiej jak byś miał lampę do ustawiania zapłonów ustawieniem kątów na niej było by widać.
Jeszcze jedno jest rozpoznawalne na oko między mono-jetronic a mono-motronic, Czujniki temperatur 3 szt lub 2 szt.
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Ja tylko powiem że patrząc na wcześniejsze wypowiedzi i na etkę zrobiłem się głupi. Proste pytanie: zatem czy motronic ma gruszkę od podciśnienia na aparacie zapłonowym, a jeśli nie to do czego odnosi się 2 rysunek w etce? Jeśli nie ma to czemu Jarewa i GerB3 piszecie że można to podpiąć do motronica? Nie czepiam się absolutnie, ale po prostu chciałbym się dowiedzieć jak to w tym motronicu jest .
Ja od poczatku pisze że dla mnie to jest mono -jetronic jezeli ma podcisnienie na aparacie. Jakby miał motronica to miałby taki sam zapłon jak w B4 ABT silnik widac w ETCE jaka jest różnica. Chyba że wtrysk i silnik rzeźba to moze tam siedzieć hybryda mono i jetronica. Ja nie mówię że nie było motronica w ostatnich jednopunktach w B3 tylko ze w tym konkretnym przypadku po zdjeciu dla mnie to jest mono-jetronic.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Po pierwsze etka ma błędy wiec nie mozna się patrzeć na nią jak na wyrocznię, po drugie patrze w innych programach, po trzecie nie twierdzę że podłączyć, tylko mówię że nie powinno tego być w przypadku mono-monotronic.
A patrząc na to co posiada, to trochę kombinowane jakby ktoś przy tym grzebał i była wymiana silnika.
A patrząc na to co posiada, to trochę kombinowane jakby ktoś przy tym grzebał i była wymiana silnika.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2012, 20:19 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Też mi się tak wydaje, po co miałby być w motronicu elektrozawór podciśnienia skoro z tego co piszecie przyśpieszanie zapłonu jest inaczej realizowane?GerB3 pisze:No ale skad tu nagle wszyscy zaczeli pisac ze to motronic ? Najprostsza sprawa - zobaczyć sobie pod filtrem powietrza na korpusie przepustnicy czy jest elektrozawór z którego jest wyjście na wężyk do aparatu jak jest to to jest jetronic.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Re: [B3 PM] wężyk od przyspieszacza zapłonu .
Nie chodzi mi o samo podłączanie bo można podłączyć jak było i też będzie dobrze.wento pisze:bez niego nie odczuwam żadnych zmian w pracy silnika.
chce zwrócić tylko uwagę że masz wymieniany silnik bez osprzętu. Bo jak silnik był z systemem jetronic to zawór przy mono wtrysku nie zadziała w przypadku instalacji motonic i tak na jedno wyjdzie.