Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 80 1.8S PM] Wymiana hamulcy i łozysk. Pomocy.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

[B3 80 1.8S PM] Wymiana hamulcy i łozysk. Pomocy.

Post autor: GUTEEK » 04 mar 2012, 13:24

Panowie mam takie pytanko. ponieważ moja 80-tka podczas zakupu była w stanie opłakanym i stopniowo dosłownie cała naprawiam, chciałbym się dowiedzieć jaki jest przyblizony koszt wymiany kompletnych hamulcy przód/tył łacznie z przewodami oraz łożysk w audi 80 1.8 89r. sedan 4 furtki.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2012, 19:41 przez GUTEEK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 06 mar 2012, 18:56

Za mało danych, czy masz tarcze czy bębny z tyłu, czy przewody chcesz wymieniać całe czy tylko elastyczne? Kompletne hamulce masz na myśli z tarczami i bębnami?

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 06 mar 2012, 19:13

przód tarcze tył bębny. chce wymienić komplet z przewodami miedzianymi łacznie. Cały komplet kolego.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 07 mar 2012, 18:43

Jak wymieniałem na miedziane to płaciłem chyba coś do 150 zeta, z tym że robota swoja. Tarcze + klocki to jakieś 200 - 300 zeta bez roboty. (zależy jakie) Szczęki pamiętam były dość tanie, bębny nie wiem po ile chodzą ale pewnie koło 100 za 1 trzeba liczyć. Więc ogólnie bez roboty jakieś 750 zeta chyba że masz gdzieś dostęp do tańszych części. Ile sobie mechanik policzy to nie wiem bo nie korzystam;-)

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 07 mar 2012, 19:25

A ja mam takiego mechanika który właściwie siedzi tylko w grupie niemieckich aut sam śmiga od 13 lat 80-tka, 15 lat pracował w niemieckich warsztatach, język perfect. Teraz mieszka w Polsce otworzył własny warsztat dobrze go wyposażył i naprawdę zna się na temacie. Moją Audice doprowadza do stanu można powiedzieć idealnego, ale wszystko stopniowo. U mnie już było robione od elektryki przez układ chłodzenia , gaz, rozrząd, zawieszenie układ kierowniczy, uszczelki pod głowica i pokrywą i miska olejową, kable, świece, kopułka, monowtrysk, oleje filtry, zegary no prawie będę miał nową 80-tkę hehehe :) zostały mi hamulce i łożyska. A no i uprać w środku posprzątać i autko jak talala. Wyciągłem ja z krzaków za 450zł a teraz pakuje kasę ale myślę że warto. Pociesza mnie to że mimo wieku nie ma na niej rdzy i jest 100% bezwypadek.

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 07 mar 2012, 19:32

Wszystko zależy od tego jakiej firmy będziesz wsadzał części wystarczy luknąć na allegro i już będziesz mniej więcej wiedział koszty potem idziesz do sklepu pytał o te części i czy przy większych zakupach mają jakieś upusty

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 13 mar 2012, 19:26

Panowie jeszcze pytanko. Czy wie ktoś może gdzie w Łodzi można dostać w miarę tanio korektor siły hamowania?

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 13 mar 2012, 20:30

Nowy czy używkę :?:

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 24 mar 2012, 21:42

No i po robocie. Naprawione wsio! Od przewodów miedzianych, elastycznych przez klocki tłoczek 1 szt, tarcze przód, korektor siły hamowania, łożyska. Bębny z tyłu były w dobrej formie okładziny również wiec zostały. Zostały także szczeki przód poza wymienionym jednym tłoczkiem. Reszta wymieniona. 1400zł z robocizną.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 mar 2012, 21:57

Wow jak dobrze że nie jeżdzę do mechaników. <ok> Mam nadzieje że ta cena to wynik naprawdę porządnych części.

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 25 mar 2012, 14:55

najdroższy był korektor bo 320 PLN. W sumie części wyszły równy tysiak. 400PLN mechanik. Ale warto było.

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 25 mar 2012, 19:12

No słyszałem, że te korektory są drogie, myślałem że wsadziłeś używkę. Ja miałem zapieczony, rozruszałem i wymieniłem oringi. Miłego śmigania ;-)

Awatar użytkownika
GUTEEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 12 mar 2011, 14:48
Lokalizacja: DK14-GŁOWNO/ŁÓDZKIE

Post autor: GUTEEK » 25 mar 2012, 21:05

Nie nie mój to się właściwie rozsypał i to już chyba dość dawno bo tył w ogóle nie hamował dlatego bębny i okładziny były w b.dobrym stanie. I przewody miedziany właściwie nie wiem jak funkcjonowały bo lało się z nich jak z sita. Tarcze przód jak kartka papieru takie cienkie o klockach nie będę wspominał. Łożyska... a szkoda gadać, wsadzone nowe. Żadne używki wsio nowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl