[B3 1,8 90KM]LPG -przekaźnik odcinający pompę paliwa
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
[B3 1,8 90KM]LPG -przekaźnik odcinający pompę paliwa
Witajcie,
Mam do Was skromne pytanko a mianowicie -
czy któryś z Kolegów orientuje się w jakim miejscu "gaziarze" przy instalowaniu LPG umieszczają przekaźnik odpowiadający za odcinanie prądu do pompy paliwa?
padła sugestia że umieszczany jest on często-gęsto zaraz przy pompie paliwa (zewnętrznej) ale tam patrzyłem żadnego przekaźnika niestety nie ma.
nie dochodzi mi prąd do pompy przez co jeżdżę na razie tylko na gazie - pompa jest Ok sprawdzana była na krótko, przekaźnik o nr 208 jest ok - bezpieczniki wszystkie również, łącznie z bezpiecznikiem "motor" - szukam przyczyny usterki i padła sugestia że to może być przekaźnik założony przez "gaziarzy"
???
Mam do Was skromne pytanko a mianowicie -
czy któryś z Kolegów orientuje się w jakim miejscu "gaziarze" przy instalowaniu LPG umieszczają przekaźnik odpowiadający za odcinanie prądu do pompy paliwa?
padła sugestia że umieszczany jest on często-gęsto zaraz przy pompie paliwa (zewnętrznej) ale tam patrzyłem żadnego przekaźnika niestety nie ma.
nie dochodzi mi prąd do pompy przez co jeżdżę na razie tylko na gazie - pompa jest Ok sprawdzana była na krótko, przekaźnik o nr 208 jest ok - bezpieczniki wszystkie również, łącznie z bezpiecznikiem "motor" - szukam przyczyny usterki i padła sugestia że to może być przekaźnik założony przez "gaziarzy"
???
Wstawiają przeważnie w komorze silnika, koło serwa hamulca, może być z boku lub a tyłu za zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Czasami są dwa przekaźniki jeden od instalacji LPG ( włącza - otwiera zawór gazu i odcina wtrysk paliwa w gaźniku ( monowtrysk ) tak jest w silniku PM, tam jest w trakcie jazdy na LPG odcinany wtryskiwacz paliwa a pompka paliwa powinna pracować cały czas. Czasami jest też zakładany drugi przekaźnik i odcina wtedy pompę paliwa.
ps. sprawdź bezpieczniki, kostkę stacyjki może to ona robi cały bałagan i przełącznik LPG ( LPG/PB/AUTO).
ps. sprawdź bezpieczniki, kostkę stacyjki może to ona robi cały bałagan i przełącznik LPG ( LPG/PB/AUTO).
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
Ok dzięki za sugestię sprawdzę to tak jak napisałeś,Thomson26 pisze:Wstawiają przeważnie w komorze silnika, koło serwa hamulca, może być z boku lub a tyłu za zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Czasami są dwa przekaźniki jeden od instalacji LPG ( włącza - otwiera zawór gazu i odcina wtrysk paliwa w gaźniku ( monowtrysk ) tak jest w silniku PM, tam jest w trakcie jazdy na LPG odcinany wtryskiwacz paliwa a pompka paliwa powinna pracować cały czas. Czasami jest też zakładany drugi przekaźnik i odcina wtedy pompę paliwa.
ps. sprawdź bezpieczniki, kostkę stacyjki może to ona robi cały bałagan i przełącznik LPG ( LPG/PB/AUTO).
bezpieczniki są sprawdzone przekaźniki też,
lecz jest jeszcze przekaźnik pod kierownicą o nr 214 i taki sam jest w desce bezpieczników - przekaźnik ten odpowieda za kolektor ssący - może to to robi całe zamieszanie???
możliwe to jest?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 01 mar 2012, 12:58
- Lokalizacja: Białystok
Jaka instalacja w 1,8 S 90 KM JN
Thomson26, Witam, mam pytanie do kolegi bo widzę że masz taki sam silnik jak u mnie. Chciałem się zapytać jaką masz u siebie zainstalowaną instalację gazową? Bo powiem szczerze też się przymierzam do założenia, ale nie wiem jaką.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Witam mam problem z audi 80 b3 1.8s 90rok z lpg a mianowicie z pompą paliwa po przejechaniu jakiś 3 km auto zgasło próbowałem odpalić lecz nic na lpg odpalił normalnie postanowiłem w takim razie sprawdzić pompe paliwa na krótko chodzi pcha takze jest okey przekażnik tez wraz z bezpiecznikiem sprawdziłem miernikiem przy pompie czy ma napięcie ale go nie ma i tu jest problem nie wiem co dalej robić proszę o podpowiedzi😎
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2020-04-06, 17:10 ]
zwracaj uwagę trochę na tematy do jakiego się podczepiasz a nie do pierwszego lepszego i nie dubluj postów!
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2020-04-06, 17:10 ]
zwracaj uwagę trochę na tematy do jakiego się podczepiasz a nie do pierwszego lepszego i nie dubluj postów!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tylko były trzy silniki z takim oznaczeniem (choć NE można wykluczyć, bo on miał mechaniczną pompę paliwa na silniku). To już w twoim przypadku może być PM na monowtrysku i tutaj może być problem z układem odcinania przy jeździe na lpg albo jakimś czujnikiem albo możesz mieć JN z mechanicznym wtryskiem i w tym przypadku to już wyższa szkoła jazdy przy szukanie czemu nie działa.KoSs pisze:1.8s
tylko jak nie produkuje ciśnienia to może dać radę jak miałeś odłączoną od układu.KoSs pisze:na krótko chodzi pcha
A tak wybrałeś sobie kompletnie nie związany z twoim problemem wątek w którym napisałeś.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko