Opony samochodowe Audi 80
części samochodowe
Ubezpieczenie OC
opony i felgi
Tarcze, hamulce

[B3 1,8 90KM]LPG -przekaźnik odcinający pompę paliwa

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Maverick147
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Strzelin

[B3 1,8 90KM]LPG -przekaźnik odcinający pompę paliwa

Post autor: Maverick147 » 25 mar 2012, 11:53

Witajcie,

Mam do Was skromne pytanko a mianowicie -

czy któryś z Kolegów orientuje się w jakim miejscu "gaziarze" przy instalowaniu LPG umieszczają przekaźnik odpowiadający za odcinanie prądu do pompy paliwa?

padła sugestia że umieszczany jest on często-gęsto zaraz przy pompie paliwa (zewnętrznej) ale tam patrzyłem żadnego przekaźnika niestety nie ma.

nie dochodzi mi prąd do pompy przez co jeżdżę na razie tylko na gazie - pompa jest Ok sprawdzana była na krótko, przekaźnik o nr 208 jest ok - bezpieczniki wszystkie również, łącznie z bezpiecznikiem "motor" - szukam przyczyny usterki i padła sugestia że to może być przekaźnik założony przez "gaziarzy"

???
___
Maverick147

jest :)
80 B4 AVANTurnik
https://audi80.pl/b4-ada-avant-moj-n ... 92401.html

Moja EX :)
80 B3 1,8 Sport Edition
https://audi80.pl/moja-niunia-b3-spo ... 61197.html

Thomson26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 14 kwie 2007, 17:03

Post autor: Thomson26 » 25 mar 2012, 19:37

Wstawiają przeważnie w komorze silnika, koło serwa hamulca, może być z boku lub a tyłu za zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Czasami są dwa przekaźniki jeden od instalacji LPG ( włącza - otwiera zawór gazu i odcina wtrysk paliwa w gaźniku ( monowtrysk ) tak jest w silniku PM, tam jest w trakcie jazdy na LPG odcinany wtryskiwacz paliwa a pompka paliwa powinna pracować cały czas. Czasami jest też zakładany drugi przekaźnik i odcina wtedy pompę paliwa.
ps. sprawdź bezpieczniki, kostkę stacyjki może to ona robi cały bałagan i przełącznik LPG ( LPG/PB/AUTO).

Awatar użytkownika
Maverick147
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: Maverick147 » 28 mar 2012, 15:39

Thomson26 pisze:Wstawiają przeważnie w komorze silnika, koło serwa hamulca, może być z boku lub a tyłu za zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Czasami są dwa przekaźniki jeden od instalacji LPG ( włącza - otwiera zawór gazu i odcina wtrysk paliwa w gaźniku ( monowtrysk ) tak jest w silniku PM, tam jest w trakcie jazdy na LPG odcinany wtryskiwacz paliwa a pompka paliwa powinna pracować cały czas. Czasami jest też zakładany drugi przekaźnik i odcina wtedy pompę paliwa.
ps. sprawdź bezpieczniki, kostkę stacyjki może to ona robi cały bałagan i przełącznik LPG ( LPG/PB/AUTO).
Ok dzięki za sugestię sprawdzę to tak jak napisałeś,
bezpieczniki są sprawdzone przekaźniki też,
lecz jest jeszcze przekaźnik pod kierownicą o nr 214 i taki sam jest w desce bezpieczników - przekaźnik ten odpowieda za kolektor ssący - może to to robi całe zamieszanie???
możliwe to jest?
___
Maverick147

jest :)
80 B4 AVANTurnik
https://audi80.pl/b4-ada-avant-moj-n ... 92401.html

Moja EX :)
80 B3 1,8 Sport Edition
https://audi80.pl/moja-niunia-b3-spo ... 61197.html

jura64
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2013, 19:35

Post autor: jura64 » 21 lip 2013, 06:53

witajcie mam mały problem z pompa paliwa ,nie zawsze lecz czasami pozgaszeniu silnika(sekwencja) pompa nadal pracuje

Awatar użytkownika
dzikx
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 943
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 21 lip 2013, 14:57

zacina się jej przekaźnik

Mike_gumis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 01 mar 2012, 12:58
Lokalizacja: Białystok

Jaka instalacja w 1,8 S 90 KM JN

Post autor: Mike_gumis » 06 lis 2013, 09:35

Thomson26, Witam, mam pytanie do kolegi bo widzę że masz taki sam silnik jak u mnie. Chciałem się zapytać jaką masz u siebie zainstalowaną instalację gazową? Bo powiem szczerze też się przymierzam do założenia, ale nie wiem jaką.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.

KoSs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2020, 19:35
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: KoSs » 05 kwie 2020, 21:03

Witam mam problem z audi 80 b3 1.8s 90rok z lpg a mianowicie z pompą paliwa po przejechaniu jakiś 3 km auto zgasło próbowałem odpalić lecz nic na lpg odpalił normalnie postanowiłem w takim razie sprawdzić pompe paliwa na krótko chodzi pcha takze jest okey przekażnik tez wraz z bezpiecznikiem sprawdziłem miernikiem przy pompie czy ma napięcie ale go nie ma i tu jest problem nie wiem co dalej robić proszę o podpowiedzi😎

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2020-04-06, 17:10 ]
zwracaj uwagę trochę na tematy do jakiego się podczepiasz a nie do pierwszego lepszego i nie dubluj postów!
DzięKóWkA

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4242
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 kwie 2020, 22:10

KoSs pisze:1.8s
Tylko były trzy silniki z takim oznaczeniem (choć NE można wykluczyć, bo on miał mechaniczną pompę paliwa na silniku). To już w twoim przypadku może być PM na monowtrysku i tutaj może być problem z układem odcinania przy jeździe na lpg albo jakimś czujnikiem albo możesz mieć JN z mechanicznym wtryskiem i w tym przypadku to już wyższa szkoła jazdy przy szukanie czemu nie działa.
KoSs pisze:na krótko chodzi pcha
tylko jak nie produkuje ciśnienia to może dać radę jak miałeś odłączoną od układu.

A tak wybrałeś sobie kompletnie nie związany z twoim problemem wątek w którym napisałeś.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

KoSs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 05 kwie 2020, 19:35
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: KoSs » 06 kwie 2020, 08:01

Dzięki bede szukać dalej
DzięKóWkA

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5232
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 06 kwie 2020, 10:58

KoSs, <table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do Polskiego K
1Z <Bosch> (Juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)
Cichociemny Zetor
Jak B4 to tylko w TDI.
[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


Akumulatory samochodowe Audi 80 Ubezpieczenie OC
hamulce