[b3/b4] Zegary - zdejmowanie tarcz
[b3/b4] Zegary - zdejmowanie tarcz
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy ktoś wie może jak usunąć z zegarów białe papierowe nakładki. Chyba są przyklejone. Jak to zrobić żeby nie zostały ślady. Wolę oryginalne, a kupiłem swoje audi już z naklejonymi białymi tarczami.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 20:58 przez bybus1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
To wszystko zależy od tego jakiego rodzaju klej został użyty do oszpecenia auta. Jeżeli jest to klej twardy tupu cyjanopan lub super glue to zapomnij o jakimkolwiek odklejaniu, pozostaje wymiana. Jeżeli jest to klej miękki taki jak butapren to po podgrzaniu tarcze powinny odejść a klej ściągniesz palcem. Pozdrawiam i czekam na efekty
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Wątpie jeśli są przyklejone to nie żadnym glue bo on pozostawia biały osad, najlepiej jeśli masz dobrą suszarę i zacznij podgrzewać tarcze powinny odejść a przyklejone są prawdopodobnie na klej coś podobnego jak te do pistoletów na gorącą jeśli się spotkałeś. Spróbuj może poskutkuje Pozdrawiam i życzę powodzenia
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
dzieki za podpowiedzi niestety jeszcze nie próbowałem odklejać.Brak czasu
[ Dodano: 2007-10-12, 18:24 ]
Witam ponownie. Wyciągnąłem zegary i okazało się że tarcze są wymienione na takie białe badziewne. W dodatku spieprzyłem jakimś cudem podświetlenie zegarka i zapaliła się kontrolka od airbagu też jakimś cudem, więc całkiem happy nie jestem.
duo jak naprawde masz te tarcze (u mnie obrotek i licznik do 260 km/h) to jestem zainteresowany. pozatym powiedzcie co z podświetleniem zegarka z airbaagiem oraz jak nieszkodliwie zdjąć wskazówki żeby te tarcze wymienić. pozdrawiam
[ Dodano: 2007-10-12, 18:24 ]
Witam ponownie. Wyciągnąłem zegary i okazało się że tarcze są wymienione na takie białe badziewne. W dodatku spieprzyłem jakimś cudem podświetlenie zegarka i zapaliła się kontrolka od airbagu też jakimś cudem, więc całkiem happy nie jestem.
duo jak naprawde masz te tarcze (u mnie obrotek i licznik do 260 km/h) to jestem zainteresowany. pozatym powiedzcie co z podświetleniem zegarka z airbaagiem oraz jak nieszkodliwie zdjąć wskazówki żeby te tarcze wymienić. pozdrawiam
ja mam obrotek ale budzik jest do 220km/h ... airbag to na komputer trzeba jechać błąd wykasować, a wskazówki .. tu jest mały problem :mrgreen: niestety nie wychodzą one za fajnie trzeba się z tym mocować, uważając przy tym aby nie wygiąć tego rygielka metalowego, na którym siedzi wskazówka ( ja się męczyłem 3,5h w B3 razem ze wskaznikami temp/oleju/ładowania) życzę powodzenia i cierpliwości
tylko z tą cierpliwością u mnie to kiepsko. A co myślicie żeby zmontować obrotek, licznik, oraz wskażnik temp, i paliwa czyli kupić te wskażniki oddzielnie.
jeszcze tylko licznik i to do kupy na mojej starej płycie zegrać? Co wy na to?
[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
wszystko by było za niecałą stówke
jeszcze tylko licznik i to do kupy na mojej starej płycie zegrać? Co wy na to?
[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
wszystko by było za niecałą stówke
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 21:00 przez bybus1, łącznie zmieniany 1 raz.