Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Zegary - zdejmowanie tarcz

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

[b3/b4] Zegary - zdejmowanie tarcz

Post autor: bybus1 » 07 paź 2007, 14:22

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum więc z góry proszę o wyrozumiałość. Mam pytanie czy ktoś wie może jak usunąć z zegarów białe papierowe nakładki. Chyba są przyklejone. Jak to zrobić żeby nie zostały ślady. Wolę oryginalne, a kupiłem swoje audi już z naklejonymi białymi tarczami.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 20:58 przez bybus1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 paź 2007, 14:39

Kiedyś coś takiego robiłem w poprzednim aucie (Golf II) jak jeszcze byłem młody i głupi. Wtedy mocowałem te tarcze za pomocą ciekiej 2-stronnej taśmy, w kilku miejscach. I jeśli u ciebie też to jest mocowane w ten sposób to nie powinno być problemu. Gorzej jak ktoś przykleił to na jakiś klej.

bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: bybus1 » 07 paź 2007, 14:55

Witam. No właśnie nie wiem jak to jest przymocowane. Takie już kupiłem bo autko ogólnie spoko tylko te zegary nie gustowne. jak nie da się tego odkleić to szkoda czasu i pracy na wyjmowanie licznika.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 paź 2007, 16:25

Ale powiem Ci że wyjęcie zegarów to dosłownie 10 minut roboty, i nie żartuje.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 07 paź 2007, 17:44

nikt nie odpowie Ci na pytanie, jak przyklejone są twoje tarcze.
jedyny sposób, żeby poznać odpowiedż, to iść do autka z krzyżakiem i 8 nasadową/torxem i sprawdzić organoleptycznie;-)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 07 paź 2007, 18:12

wątpię by były one naklejone... raczej są wymienione, bo gdyby były naklejone to trudniej przepuszaczałyby światło od podświetlenia :-P

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 07 paź 2007, 18:39

w razie czego mam do sprzedania same tarcze zegarów :mrgreen:

bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: bybus1 » 07 paź 2007, 19:07

Raczej są naklejone bo widać w niektórych miejscach jak trochę odstają i czarne krawędzie widac oryginalnych tarcz i właśnie pytanie jak to odkleić żeby nie zostały ślady na oryginałach

[ Dodano: 2007-10-07, 19:08 ]
duo za ile :?:

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 08 paź 2007, 09:02

To wszystko zależy od tego jakiego rodzaju klej został użyty do oszpecenia auta. Jeżeli jest to klej twardy tupu cyjanopan lub super glue to zapomnij o jakimkolwiek odklejaniu, pozostaje wymiana. Jeżeli jest to klej miękki taki jak butapren to po podgrzaniu tarcze powinny odejść a klej ściągniesz palcem. Pozdrawiam i czekam na efekty

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 08 paź 2007, 11:12

Wątpie jeśli są przyklejone to nie żadnym glue bo on pozostawia biały osad, najlepiej jeśli masz dobrą suszarę i zacznij podgrzewać tarcze powinny odejść a przyklejone są prawdopodobnie na klej coś podobnego jak te do pistoletów na gorącą jeśli się spotkałeś. Spróbuj może poskutkuje Pozdrawiam i życzę powodzenia :-D

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 08 paź 2007, 14:30

podgrzewanie rzeczywiście powinno pomóc ;-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 08 paź 2007, 16:44

30pln i komplet jest Twój :mrgreen:

bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: bybus1 » 08 paź 2007, 20:03

dzieki za podpowiedzi niestety jeszcze nie próbowałem odklejać.Brak czasu

[ Dodano: 2007-10-12, 18:24 ]
Witam ponownie. Wyciągnąłem zegary i okazało się że tarcze są wymienione na takie białe badziewne. W dodatku spieprzyłem jakimś cudem podświetlenie zegarka i zapaliła się kontrolka od airbagu też jakimś cudem, więc całkiem happy nie jestem.
duo jak naprawde masz te tarcze (u mnie obrotek i licznik do 260 km/h) to jestem zainteresowany. pozatym powiedzcie co z podświetleniem zegarka z airbaagiem oraz jak nieszkodliwie zdjąć wskazówki żeby te tarcze wymienić. pozdrawiam

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 12 paź 2007, 19:21

ja mam obrotek ale budzik jest do 220km/h ... airbag to na komputer trzeba jechać błąd wykasować, a wskazówki .. tu jest mały problem :mrgreen: niestety nie wychodzą one za fajnie trzeba się z tym mocować, uważając przy tym aby nie wygiąć tego rygielka metalowego, na którym siedzi wskazówka ( ja się męczyłem 3,5h w B3 razem ze wskaznikami temp/oleju/ładowania) życzę powodzenia i cierpliwości :-/

bybus1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 07 paź 2007, 13:25
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: bybus1 » 12 paź 2007, 19:43

tylko z tą cierpliwością u mnie to kiepsko. A co myślicie żeby zmontować obrotek, licznik, oraz wskażnik temp, i paliwa czyli kupić te wskażniki oddzielnie.
jeszcze tylko licznik i to do kupy na mojej starej płycie zegrać? Co wy na to?

[ Dodano: 2007-10-12, 19:44 ]
wszystko by było za niecałą stówke
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 21:00 przez bybus1, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl