Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 PS R5] Rozruchowe problemy.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

[2.0 PS R5] Rozruchowe problemy.

Post autor: Small3r » 22 mar 2012, 20:20

Witam. Otóż, od kupna mojej niuni mam jeden mały problem. Mróz nie mróz, -20 czy +20, jak rano podchodzę do niej, to pali od kopyta. Nawet dobrze raz rozrusznik nie zakręci, a silniczek już żyje. Problem jest taki, że jak silnik pochodzi koło 5 minut, tzn od takiego czasu chodzenia zaczyna się problem z odpaleniem, a potem jest już tak samo.

Odpalam, jadę powiedzmy na stację oddaloną o jakieś 15 minut drogi, tankuję, chce odpalić i trzeba go pochechłać dobre 4 sekundy. Zauważyłem, że pomaga wciśnięcie gazu do oporu przed odpaleniem, wtedy troszeczkę krócej trzeba kręcić. Dolot jest raczej szczelny, wszystko zrobione, łącznie z gumkami krokowca które lubią parcieć.

Dzisiaj odłączyłem wtryskiwacz rozruchowy, autko odpaliło od razu. Po pięciu minutach zgasiłem, i próbowałem znowu odpalić, dupa, trzeba było go pochechłać...

Z tego co wiem to silniki na KE-Jetronicu powinny palić bez wciskania gazu. Co może mojej dolegać?

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 22 mar 2012, 23:37

rozruchowy go zalewa, a po otwarciu przepustnicy jest wiecej powiertza i odpala. prawdopodobnie czujnik sterujacy nim padl i sterownik mysli ze silnik jest caly czas zimny.

u mnie z kolei przepala PB do momentu rozgrzania sie do ok 30-50*C (czuc wyraznie paliwo z wydechu przed osiagnieciem tej temperatury) podobnie jest z odpaleniem. po przekroczeniu tej temperatury silnik zapala normalnie

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 23 mar 2012, 07:03

seba6891, gdzie jest w takim bądź razie ten czujnik?

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 24 mar 2012, 17:56

z tego co mi wiadomo to na bloku silnika, z tylu, tam gdzie nad skrzynia biegow idzie metalowy odcinek odmy. Moge sie mylic wiec musisz sie upewnic.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 24 mar 2012, 19:50

seba6891, tzn kurcze... nie wiem czego szukać dokładnie. Dzisiaj dostałem nowy wtryskiwacz rozruchowy od NG. Jutro może go założę i zobaczę czy będzie jakaś różnica. Ktoś jest w stanie mi wskazać dokładnie gdzie znajduje się ten czujnik?

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 25 mar 2012, 10:51

bede dzis przy aucie (tylko kac lekko zelzeje) to wstawie foto. Wedlug ksiazki "sam naprawiam" silnik NG nie posiada tego czujnika (wylacznika termiczno-czasowego) więc wtryskiwacz może być inny.

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 25 mar 2012, 14:44

seba6891, na pierwszy rzut oka jest identyko... No już sam nie wiem. Albo chociaż podaj mi numer strony z sam naprawiam na której to jest opisany. Bardzo bym chciał już ten problem rozwiązać.

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 25 mar 2012, 21:51

Obrazek

od strony 107 do strony 109 w tej ksiazce
Obrazek

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 25 mar 2012, 23:23

Dzieki serdecznie za fotke! Cieżko się go wymienia? I jest on dostepny w sprzedazy? No i ostatnie pytanie, czy jest jakis sposob na to aby go sprawdzic?

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 26 mar 2012, 09:29

w książce jest opisane. Co i jak. Krążka zarówno ta jak i podobna była/jest do ściągnięcia w dziale download. Ją tego czujnika nie ruszalem jeszcze. A cenę sprawdzałem raz na allegro to chyba za ori było 300 czyli dwa razy więcej niż ten przy głowicy od ECU

Awatar użytkownika
Small3r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 431
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Small3r » 27 mar 2012, 21:47

seba6891, byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mi skopiował albo jakoś zeskanował te strony... Bo nigdzie nie mogę znaleźć tej różowej książki.... Odwdzięczę się klikaniem w pomógł chociaz..

[ Dodano: 2012-03-28, 10:45 ]
seba6891, w związku z tym co mi wysłałeś mam jeszcze pytanko.

Który to przewód wysokiego napięcia zacisk "4" od rozdzielacza? I który to w kóncu ten czujnik termoczno-czasowy? Ten który jest przy paluchu, to co zdjęcie zrobiłeś? Bo pisze, żeby z niego zdjąć wtyczkę.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 04 kwie 2012, 22:25

zacisk 4 to nic innego jak przewod idacy z cewki do rozdzielacza i to jego laczysz z masa. czyli cewke z masa laczysz. a wylacznik masz na bloku od strony grodzi....zaraz dodam zdjecie z etki

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl