[2.0 PS R5] Rozruchowe problemy.
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
[2.0 PS R5] Rozruchowe problemy.
Witam. Otóż, od kupna mojej niuni mam jeden mały problem. Mróz nie mróz, -20 czy +20, jak rano podchodzę do niej, to pali od kopyta. Nawet dobrze raz rozrusznik nie zakręci, a silniczek już żyje. Problem jest taki, że jak silnik pochodzi koło 5 minut, tzn od takiego czasu chodzenia zaczyna się problem z odpaleniem, a potem jest już tak samo.
Odpalam, jadę powiedzmy na stację oddaloną o jakieś 15 minut drogi, tankuję, chce odpalić i trzeba go pochechłać dobre 4 sekundy. Zauważyłem, że pomaga wciśnięcie gazu do oporu przed odpaleniem, wtedy troszeczkę krócej trzeba kręcić. Dolot jest raczej szczelny, wszystko zrobione, łącznie z gumkami krokowca które lubią parcieć.
Dzisiaj odłączyłem wtryskiwacz rozruchowy, autko odpaliło od razu. Po pięciu minutach zgasiłem, i próbowałem znowu odpalić, dupa, trzeba było go pochechłać...
Z tego co wiem to silniki na KE-Jetronicu powinny palić bez wciskania gazu. Co może mojej dolegać?
Odpalam, jadę powiedzmy na stację oddaloną o jakieś 15 minut drogi, tankuję, chce odpalić i trzeba go pochechłać dobre 4 sekundy. Zauważyłem, że pomaga wciśnięcie gazu do oporu przed odpaleniem, wtedy troszeczkę krócej trzeba kręcić. Dolot jest raczej szczelny, wszystko zrobione, łącznie z gumkami krokowca które lubią parcieć.
Dzisiaj odłączyłem wtryskiwacz rozruchowy, autko odpaliło od razu. Po pięciu minutach zgasiłem, i próbowałem znowu odpalić, dupa, trzeba było go pochechłać...
Z tego co wiem to silniki na KE-Jetronicu powinny palić bez wciskania gazu. Co może mojej dolegać?
rozruchowy go zalewa, a po otwarciu przepustnicy jest wiecej powiertza i odpala. prawdopodobnie czujnik sterujacy nim padl i sterownik mysli ze silnik jest caly czas zimny.
u mnie z kolei przepala PB do momentu rozgrzania sie do ok 30-50*C (czuc wyraznie paliwo z wydechu przed osiagnieciem tej temperatury) podobnie jest z odpaleniem. po przekroczeniu tej temperatury silnik zapala normalnie
u mnie z kolei przepala PB do momentu rozgrzania sie do ok 30-50*C (czuc wyraznie paliwo z wydechu przed osiagnieciem tej temperatury) podobnie jest z odpaleniem. po przekroczeniu tej temperatury silnik zapala normalnie
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
seba6891, byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mi skopiował albo jakoś zeskanował te strony... Bo nigdzie nie mogę znaleźć tej różowej książki.... Odwdzięczę się klikaniem w pomógł chociaz..
[ Dodano: 2012-03-28, 10:45 ]
seba6891, w związku z tym co mi wysłałeś mam jeszcze pytanko.
Który to przewód wysokiego napięcia zacisk "4" od rozdzielacza? I który to w kóncu ten czujnik termoczno-czasowy? Ten który jest przy paluchu, to co zdjęcie zrobiłeś? Bo pisze, żeby z niego zdjąć wtyczkę.
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2012-03-28, 10:45 ]
seba6891, w związku z tym co mi wysłałeś mam jeszcze pytanko.
Który to przewód wysokiego napięcia zacisk "4" od rozdzielacza? I który to w kóncu ten czujnik termoczno-czasowy? Ten który jest przy paluchu, to co zdjęcie zrobiłeś? Bo pisze, żeby z niego zdjąć wtyczkę.
Pozdrawiam!