[AAH] Problem z układem chłodzenia
[AAH] Problem z układem chłodzenia
Na początku chciałbym się przywitać - jestem Artur, mieszkam w Lublinie, niedawno kupiłem Audi 90S B4 2.8 V6 w wersji na rynek USA i posiadam jeszcze BMW E34 525i, ale mowa będzie tu o Audi... Otóż problem polega na tym: kupując auto sprzedający powiedział, że auto się grzeje no to ja pomyślałem, że pewnie termostat jest przycięty i tylko tyle, no to w sobotę zabrałem się za wymianę tegoż termostatu - oczywiście poleciało kilka nieprzyjemnych słów ale dzięki poradom na forum wymieniłem termostat bez rozpinania rozrządu. Po wymianie napełniłem cały układ płynem, wcześniej chłodnicę przepłukałem ale mniejsza z tym, odpaliłem auto, pochodziło trochę powoli wzrastała temperatura nawiew na gorąco ale lipa z kratek leciało jedynie zimne powietrze. Wskazówka wskoczyła na 3/4 skali wentylatory się nie włączyły i wyrzuciło mi 1/2 płynu przez zbiorniczek. Auto chodzi w miarę równo na PB na gazie nie odpalałem jeszcze. Poprzedni właściciel robił remont głowic, wymieniał uszczelniacze, ogólnie zrobiona była obróbka głowic i nowe uszczelki no i nówka rozrząd. Może podpowiecie koledzy od czego zacząć bo nie uśmiecha mi się ściągać głowic i sprawdzać uszczelek - to była by ostateczność. Dodam, że oleju w płynie nie ma i na odwrót również. Bo chyba gdyby były walnięte głowice to poziom płynu w zbiorniczku wzrastał by zaraz po odpaleniu auta, a nie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury???
Ostatnio zmieniony 31 mar 2012, 16:34 przez Artur_Lbn, łącznie zmieniany 2 razy.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Artur_Lbn, na początek _uwaga
objaw jak najbardziej normalny po wymianie termostatu. Masz zapowietrzony układ, w 2.6 dość cięzko go się odpowietrza i płynu można stracić znacznie więcej. próbuj z zakręconym zbiorniczkiem na podwuższonych obrotach silnika. Ja ze swoim walczyłem kiedyś prawie godzinę.
objaw jak najbardziej normalny po wymianie termostatu. Masz zapowietrzony układ, w 2.6 dość cięzko go się odpowietrza i płynu można stracić znacznie więcej. próbuj z zakręconym zbiorniczkiem na podwuższonych obrotach silnika. Ja ze swoim walczyłem kiedyś prawie godzinę.