Audi coupe by Vigo - V8 ABZ sezon 2016 :)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
ja u siebie zrobilem pelen przelot z koncowym powerflow i powiem szczerze ze urywa cycki mimo braku srodkowego nie ma tragedii....wiec polecam takie rozwiazanie do v8 to bedzie przecudnie <ok>
ps. ostatnio jak 200m ze swiatel wystartowalem to kumpel wyszedl przed warsztat bo myslal ze jakis R1 leci a to tylko ja z moim biednym v6 <ok>
ps. ostatnio jak 200m ze swiatel wystartowalem to kumpel wyszedl przed warsztat bo myslal ze jakis R1 leci a to tylko ja z moim biednym v6 <ok>
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
No więc coupe ostro się teraz szykuje na ostatni wypad do ludzi przed wyciągnięciem silnika na dłuższy czas... Teraz szykuję się jako reklama firmy Vtech na targach Motoshow Szczecin za dwa tygodnie. Niedługo wrzucę parę fotek, bo felgi ATS (chromy) poszły do renowacji i będą przyozdobione według własnego pomysłu w barwach "Monster Energy". Przedni zderzak został pomalowany razem z lusterkami na nowo w kolorze nadwozia, no i na dniach zawita nowy tłumik końcowy (2x90). Tak więc przed wystawą czeka mnie jeszcze polerka dachu i ogólnie ogarnięcie estetyki całego autka:)
Co do V8, to zrobiłem przymiarkę gabarytowo całości i wyszło to tak:
Jutro biorę się za składanie w całość głowicy i zaczynam obróbkę drugiej. Całość przedłuży mi się trochę, bo $ trzeba poinwestować w nieco inne wydatki niż autko, ale w maju już V8 będzie siedziało w Coupe:D
Pozdrawiam!
PS W Audi 90 2,3 20V zainstalowałem sobie miernik ciśnienia oleju jak ostatnio wymieniałem uszczelki pod osłoną głowicy.
Efekt: Ciśnienie na zimnym >5 bar, po uzyskaniu temp na wolnych obrotach ok 2,1 - 2,2 bar jutro mierzę kompresje na cylindrach, bo dotarł już sprzęt pomiarowy:D
Co do V8, to zrobiłem przymiarkę gabarytowo całości i wyszło to tak:
Jutro biorę się za składanie w całość głowicy i zaczynam obróbkę drugiej. Całość przedłuży mi się trochę, bo $ trzeba poinwestować w nieco inne wydatki niż autko, ale w maju już V8 będzie siedziało w Coupe:D
Pozdrawiam!
PS W Audi 90 2,3 20V zainstalowałem sobie miernik ciśnienia oleju jak ostatnio wymieniałem uszczelki pod osłoną głowicy.
Efekt: Ciśnienie na zimnym >5 bar, po uzyskaniu temp na wolnych obrotach ok 2,1 - 2,2 bar jutro mierzę kompresje na cylindrach, bo dotarł już sprzęt pomiarowy:D
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: