[2.0 ABK] Zle pracuje na ciepłym po odpaleniu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
[2.0 ABK] Zle pracuje na ciepłym po odpaleniu
Witam. Mój problem polega na tym że po odpaleniu ciepłego silnika jak dodam gazu to po prostu muli się i zdycha. Nie chce wejść w obroty i tylko strzela w filtr powietrza ale po kilkunastu sekundach problem ustaje i auto jedzie normalnie. Nieraz jest tak że go zgaszę i odpalę kilka razy i wtedy też zaczyna chodzić normalnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
Zrobiłem tak jak mówiliście. Ale po odpięciu sondy zauważyłem że auto zaczęło chodzić jeszcze gorzej. Potem odpiąłem wtyczkę od przepływomierza powietrza i problem zniknął. Ale czy to na pewno on jest padnięty czy coś mu daje złe parametry i dlatego tak się dzieje? Z odpiętą wtyczką to chyba jazda nie wskazana chociaż auto chodzi dużo lepiej?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin
Panaspirant, masz LPG ??
Poszukaj w necie jakie parametry ma mieć przepływomierz, rezystancja (opór) czujnika temp. zasysanego powietrza na 1 i 4 wartości takie same na niebieskiego czujnika temp. płynu chłodzącego tj.
wtyczka odpięta i rezystancja klapki piny 3 i 4 wartość 560 - 1600 ohm
Na pinach 2 i 4 mierzy się napięcie zależne od wychylenia klapki w przepływce zakres 0,5V do 4,5V wtyczka wpięta i przekręcona stacyjka wymontuj filtra lub całą przepływkę żebyś mógł swobodnie pacem zmieniać położenie klapki, musi ona swobodnie chodzić bez żadnych zcięć.
Podepnij też VAG poda jakie błędy są.
Poszukaj w necie jakie parametry ma mieć przepływomierz, rezystancja (opór) czujnika temp. zasysanego powietrza na 1 i 4 wartości takie same na niebieskiego czujnika temp. płynu chłodzącego tj.
wtyczka odpięta i rezystancja klapki piny 3 i 4 wartość 560 - 1600 ohm
Na pinach 2 i 4 mierzy się napięcie zależne od wychylenia klapki w przepływce zakres 0,5V do 4,5V wtyczka wpięta i przekręcona stacyjka wymontuj filtra lub całą przepływkę żebyś mógł swobodnie pacem zmieniać położenie klapki, musi ona swobodnie chodzić bez żadnych zcięć.
Podepnij też VAG poda jakie błędy są.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 35
- Rejestracja: 16 maja 2008, 09:02
- Lokalizacja: Lublin