Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

b4 ABK - jedyny w polsce projekt turbo !

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 28 mar 2012, 10:21

W cabrio były ADR, czyli zwykłe 1.8 bez turbo. Można łapy zaadaptować żeby silnik posadzić. Jedyna rzeźba to elektryka.

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 28 mar 2012, 11:19

widze kolego Mabrothrax, ze ty juz masz za soba adaptacje jeden osiem turbo:D i powwiadasz ze do cabrio wkladali ADR to ten sam motor co ma moj ojciec w A4 :-D

kefirsky
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 29 sty 2009, 03:00
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » 28 mar 2012, 11:55

Ciężko odpowiedzieć czy warto turbić wolnossaka czy zrobić swap. Zaturbianie ma tą zaletę, że zakupy można rozłożyć w czasie...no chyba, że ktoś ma zaparcie do oszczędzania. Przy obu opcjach są koszty stałe, typu układ dolotowy i intercooler, w 1.8t dochodzi sprawa pozbycia się imobilizera i ciężka dla niektórych elektryka, przy zaturbianiu jest montaż np. piggybacka i strojenie a w 1.8t koszt chiptuningu. 1.8t jest droższe w utrzymaniu, droższy rozrząd, zakup kompletu do swapa też tani nie jest. Przy zaturbianiu sprawny operator internetu potrafi zaoszczędzić na zakupach...ale z drugiej strony jeżeli ktoś ma większą flotę, to kupi anglika i ze sprzedaży części zamortyzuje całą inwestycję...
Muszę pokazać Wam jakieś 1.8 8v zaturbione i sami ocenicie czy warto i czy to problematyczny swap.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 28 mar 2012, 14:38

Chętnie popatrzę kefirsky, myślę, że to ciekawa alternatywa swapa na 1.8T. Tańsza i mniej kłopotliwa na starcie.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 31 mar 2012, 22:59

Niech kolega sam napisze co takiego stało sie z silnikiem, bo jestesmy wszyscy ciekawi...

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 kwie 2012, 10:06

Zalozyciel tego tematu to albo tu wogole nie zaglada albo nie ma ochoty dzielic sie swoimi doswuiadczeniami.

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 01 kwie 2012, 10:59

raczej niestety nie ma ochoty dzielic sie z nami swoimi newsami na ten temat....choc kolega piox2 strone wczesniej cos pisal o peknietej korbie :mrgreen: aczkolwiek najlepiej by bylo jak by autor watku cos sie wypowiedzial na temat swojego ABK turbo :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl