b4 ABK - jedyny w polsce projekt turbo !
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ciężko odpowiedzieć czy warto turbić wolnossaka czy zrobić swap. Zaturbianie ma tą zaletę, że zakupy można rozłożyć w czasie...no chyba, że ktoś ma zaparcie do oszczędzania. Przy obu opcjach są koszty stałe, typu układ dolotowy i intercooler, w 1.8t dochodzi sprawa pozbycia się imobilizera i ciężka dla niektórych elektryka, przy zaturbianiu jest montaż np. piggybacka i strojenie a w 1.8t koszt chiptuningu. 1.8t jest droższe w utrzymaniu, droższy rozrząd, zakup kompletu do swapa też tani nie jest. Przy zaturbianiu sprawny operator internetu potrafi zaoszczędzić na zakupach...ale z drugiej strony jeżeli ktoś ma większą flotę, to kupi anglika i ze sprzedaży części zamortyzuje całą inwestycję...
Muszę pokazać Wam jakieś 1.8 8v zaturbione i sami ocenicie czy warto i czy to problematyczny swap.
Muszę pokazać Wam jakieś 1.8 8v zaturbione i sami ocenicie czy warto i czy to problematyczny swap.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: