Witam,
W lutym zakupiłem autko sprowadzone z Niemiec. Dziś byłem na badaniu technicznym i go nie przeszło, notując ogromne wartości emisji spalin (coś kolo 8, podczas gdy powinno być chyba ok. 0,5). Dodam że auto pali sporo, w mieście ok 15 litrów.
Nie znam się na tych autach i nie wiem jaka może być przyczyna. Facet na badaniu powiedział że może to sonda. Jak myślicie?
I czy ktoś zna się akurat na tym modelu i może coś powiedzieć o jego specyfice, awaryjności etc.
Dzięki!
Audi B3 Coupe 2.0E, problem z badaniem technicznym
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
PieterB, Bo ten wtrysk reguluje się na analizatorze spalin.
[ Dodano: 2012-03-28, 20:18 ]
m@x1313, Vagiem to może sobie sprawdzać pogodę a nie kompa w tym silniku.
Musi jechać na analizator spalin i wyregulować wtrysk kluczem imbusowym nr 3.
Sonda też może spowodować skoki spalania.
Prawda jest taka że trzeba jechać do gazownika a on sprawdzi sondę i spaliny.
WStrsyk mechaniczny to ciężka sprawa.
[ Dodano: 2012-03-28, 20:31 ]
tu masz narysowane gdzie znajduje się regulacja wtrysku i mieszanki.
NIGDY NIE USTAWIAJ NA OKO BO BEDZIESZ MIAŁ SPORY PROBLEM CZYLI NIE ODPALI.
Otwór do regulacji znajduje się pomiędzy gumą która idzie do kolektora a przewodami którymi idzie paliwo do wtryskiwaczy w kolektorze.
Jest to bardzo delikatne ustrojstwo więc nie pozwól aby brał się za to jakiś partacz.
[ Dodano: 2012-03-28, 20:18 ]
m@x1313, Vagiem to może sobie sprawdzać pogodę a nie kompa w tym silniku.
Musi jechać na analizator spalin i wyregulować wtrysk kluczem imbusowym nr 3.
Sonda też może spowodować skoki spalania.
Prawda jest taka że trzeba jechać do gazownika a on sprawdzi sondę i spaliny.
WStrsyk mechaniczny to ciężka sprawa.
[ Dodano: 2012-03-28, 20:31 ]
tu masz narysowane gdzie znajduje się regulacja wtrysku i mieszanki.
NIGDY NIE USTAWIAJ NA OKO BO BEDZIESZ MIAŁ SPORY PROBLEM CZYLI NIE ODPALI.
Otwór do regulacji znajduje się pomiędzy gumą która idzie do kolektora a przewodami którymi idzie paliwo do wtryskiwaczy w kolektorze.
Jest to bardzo delikatne ustrojstwo więc nie pozwól aby brał się za to jakiś partacz.