Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.3 NG] Silnik krokowy?? prośba o radę.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
hudini1321
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
Lokalizacja: Police/zach-pom

[B3 2.3 NG] Silnik krokowy?? prośba o radę.

Post autor: hudini1321 » 12 mar 2012, 17:10

Witam od kąd śmigam moim złotkiem mam mały problem auto zapieprza jak przecinak nie ma żadnego dławienia itp a po przekroczeniu 3 tyś wbija w fotel jak petarda...ale jest mały zgryz ponieważ na wolnych obrotach faluje i potrafi zgasnąć jak się nagrzeje do temperatury roboczej to jest git majonez,kolesie doradzili mi wymianę świec no to ja oka wpadam do sklepu pyk komplecik NGK 150zł i do domu wymiana iiii d..pa to węże od podciśnienia powymieniałem i dalej to samo więc wnioskuję że to krokowiec .....aaaa właśnie jeszcze dość ciężko pali tzn musze pochehłać ze3-4 sekundy i bez dodania gazu nie da rady...i tu pytanie jak myślicie to krokowy? da radę go rozebrać i wyczyścić tak naprawdę porządnie? pozdro:)

dodam bo zapomniałem benzyna bez podtlenku LPG

jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:((
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 18:48 przez hudini1321, łącznie zmieniany 1 raz.

Aras920

Post autor: Aras920 » 13 mar 2012, 00:02

Moze byc ze krokowy sprubuj go przelozyc od jakiegos innego 2.3 i zobacz co sie bedzie dzialo robie teraz znajomemu uszczelke pod glowica w 90 2.0 i tez tak mial na podobe jak i ciebieale w sobote skladamy glowice i mamy drugiego krokowca i zobaczymy jak bedzie

hudini1321
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
Lokalizacja: Police/zach-pom

Post autor: hudini1321 » 13 mar 2012, 20:12

oo to fajnie daj info jak sprawy się mają po podmiance,ja sobie wyczyszczę krokowca w weekend i też dam znać pozdro:)

jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:(( fu...k ....i znowu zaczyna się układanka ...miało być tak pięknie a wyjdzie jak zawsze ....ehhh

Abbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 05 paź 2009, 21:50

Post autor: Abbas » 21 mar 2012, 19:59

Umyj go umyj potem przedmuchaj spręzonym powietrzem i spryskaj wd40.To że słabo pali na gorącym to wina czujnika temperatury trgo górnego 2-pinowego.Na goracym silniku zdejmij z niego wtyczke i sprawdz jak pali.

hudini1321
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
Lokalizacja: Police/zach-pom

Post autor: hudini1321 » 25 mar 2012, 20:23

witam co się okazało mam silnik KV ale to imma historia ....krokowca umylem i przedmuchałem i teraz jest na odwrót dalej ciężko pali i na zimnym i na gorącym ,obroty albo trzymają się na 1100-1250 albo spadają na około 1000 i zaczyna się falowanie od ok 400-1000 choć po przemyciu zdarza się to o wiele rzadziej ale jednak problem jest nadal dziwią mnie te wysokie obroty....

niunia1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 16 lip 2011, 19:29

Post autor: niunia1 » 27 mar 2012, 19:22

witam też miałem ten problem z obrotami i na rozgrzanym silniku nie chciał palić ale wymieniłem krokowy i pomogło

Awatar użytkownika
mayday2001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 190
Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Post autor: mayday2001 » 29 mar 2012, 23:33

tak jak piszą krokowiec na 100 proc.u mnie czyszczenie pomogło.pozdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl