Witam od kąd śmigam moim złotkiem mam mały problem auto zapieprza jak przecinak nie ma żadnego dławienia itp a po przekroczeniu 3 tyś wbija w fotel jak petarda...ale jest mały zgryz ponieważ na wolnych obrotach faluje i potrafi zgasnąć jak się nagrzeje do temperatury roboczej to jest git majonez,kolesie doradzili mi wymianę świec no to ja oka wpadam do sklepu pyk komplecik NGK 150zł i do domu wymiana iiii d..pa to węże od podciśnienia powymieniałem i dalej to samo więc wnioskuję że to krokowiec .....aaaa właśnie jeszcze dość ciężko pali tzn musze pochehłać ze3-4 sekundy i bez dodania gazu nie da rady...i tu pytanie jak myślicie to krokowy? da radę go rozebrać i wyczyścić tak naprawdę porządnie? pozdro:)
dodam bo zapomniałem benzyna bez podtlenku LPG
jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:((
[B3 2.3 NG] Silnik krokowy?? prośba o radę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
- Lokalizacja: Police/zach-pom
[B3 2.3 NG] Silnik krokowy?? prośba o radę.
Ostatnio zmieniony 14 mar 2012, 18:48 przez hudini1321, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
- Lokalizacja: Police/zach-pom
oo to fajnie daj info jak sprawy się mają po podmiance,ja sobie wyczyszczę krokowca w weekend i też dam znać pozdro:)
jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:(( fu...k ....i znowu zaczyna się układanka ...miało być tak pięknie a wyjdzie jak zawsze ....ehhh
jednak objaw falowania pojawia sie i przy temperaturze roboczej czyli ogólnie losowo i często:(( fu...k ....i znowu zaczyna się układanka ...miało być tak pięknie a wyjdzie jak zawsze ....ehhh
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 mar 2012, 11:36
- Lokalizacja: Police/zach-pom
witam co się okazało mam silnik KV ale to imma historia ....krokowca umylem i przedmuchałem i teraz jest na odwrót dalej ciężko pali i na zimnym i na gorącym ,obroty albo trzymają się na 1100-1250 albo spadają na około 1000 i zaczyna się falowanie od ok 400-1000 choć po przemyciu zdarza się to o wiele rzadziej ale jednak problem jest nadal dziwią mnie te wysokie obroty....
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki