[Coupe 2.3 NG] uszczelka pod głowicą-jej dostępność
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ostatnio miałem przyjemność, lub też nieprzyjemność, zależy jak na to patrzeć, zdejmować trochę czapek z różnych aut. Uszczelki bywały oryginalne lub już zamienniki, w różnych autach - VW/Audi/Nissanach i innych dziwnych pojazdach. Jeszcze nigdy się nie zfażyło tak, żeby wszystkie kanały były otwarte...
Także nie wiem o co krzyk. U Ciebie widocznie ze starości już to, co miało być zamknięte się otworzyło, bo i tak bywa. Bywa też, że płyn chłodniczy wyżarł dziurę w głowicy, bo jakiś mądry właściciel pojazdu wlał jakiegoś dobrego kwasu... :-> :-> :->
Także nie wiem o co krzyk. U Ciebie widocznie ze starości już to, co miało być zamknięte się otworzyło, bo i tak bywa. Bywa też, że płyn chłodniczy wyżarł dziurę w głowicy, bo jakiś mądry właściciel pojazdu wlał jakiegoś dobrego kwasu... :-> :-> :->
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec
Wydaje mi sie, ze nie ma opcji, zeby kanaly sie otworzyly ze starosci przez plyn chlodniczy, czy olej. Gdyby sie zrobila dziurka w uszczelce, powiekszyla by sie dalej - a napewno bylo by to widac. Wiec nie mow, ze sie wydaje
Mowiles ze porownywales z uszczelka z ASO ale cos Ci nie daje wiary bo uszczelka z ASO tez nie ma wszystkich dziurek. Czekalem z odpowiedzia do teraz bo dzisiaj z rana bylem w aso po rozrzad do 3,0tdi, zabralem swoja uszczelke ze starego silnika ng, nowa z polki elring'a i porownalem z ori, byly identyczna.
Zrobiles wiec troche zamieszania jak by to nazwac, bezpodstawnego tudziez wyimaginowanego
Ale dobry temat na przyszlosc, zeby nikt nie mial pretensji do sprzedawcy - bo nie ma tyle tyle dziurek co w bloku czy glowicy. Poprostu ma nie byc.
Wyszla z tego bardzo pouczajaca lekturka <ok>
Mowiles ze porownywales z uszczelka z ASO ale cos Ci nie daje wiary bo uszczelka z ASO tez nie ma wszystkich dziurek. Czekalem z odpowiedzia do teraz bo dzisiaj z rana bylem w aso po rozrzad do 3,0tdi, zabralem swoja uszczelke ze starego silnika ng, nowa z polki elring'a i porownalem z ori, byly identyczna.
Zrobiles wiec troche zamieszania jak by to nazwac, bezpodstawnego tudziez wyimaginowanego
Ale dobry temat na przyszlosc, zeby nikt nie mial pretensji do sprzedawcy - bo nie ma tyle tyle dziurek co w bloku czy glowicy. Poprostu ma nie byc.
Wyszla z tego bardzo pouczajaca lekturka <ok>
Tutaj nadal sądze że nie masz racji bo woda czy jakis płyn chłodniczy potrafi zrobic wżery w głowicy więc w uszczelce zrobi je tym bardziej.mgruszecki pisze:Wydaje mi sie, ze nie ma opcji, zeby kanaly sie otworzyly ze starosci przez plyn chlodniczy, czy olej. Gdyby sie zrobila dziurka w uszczelce, powiekszyla by sie dalej - a napewno bylo by to widac. Wiec nie mow, ze sie wydaje
Nie mniej jednak troszke sie zamotałem z tą cholerna uszczelką ale nie myli się ten kto nic nie robi.Wiesz mgruszecki, gdybym to ja wiedział wcześniej o tych ze otworach...Tak czy inaczej dzięki za pomoc.Temat raczej do zamknięcia.
- mgruszecki
- Forum Audi 80
- Posty: 141
- Rejestracja: 28 paź 2011, 22:55
- Lokalizacja: Sosnowiec