Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]Wymiana Błotnika

Zablokowany
dobo26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 03 wrz 2007, 21:56
Lokalizacja: RBR/Domaradz

[80 B3]Wymiana Błotnika

Post autor: dobo26 » 07 paź 2007, 11:31

witam wszystkich. niestety przez nieuwagę jednego z moich kumpli jestem zmuszony do wymiany prawego błotnika. mam już zmiennik nie wiem tylko jak do tego sie zabrać. nie wiem jak jest on mocowany do reszty samochodu i w jaki sposób można go ustawiać żeby wyglądało na oryginał. jak ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc. z góry dzięki. jestem początkujący w tym temacie.

Dobo26, pamiętaj proszę o poprawnym, zgodnym z regulaminem nazywaniu tematów, bo będą lądować w koszu. Pozdrawiam Danek.
Ostatnio zmieniony 07 paź 2007, 12:46 przez dobo26, łącznie zmieniany 2 razy.

dziq111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 05 maja 2007, 12:39
Lokalizacja: Bieruń woj. Slaskie

Post autor: dziq111 » 07 paź 2007, 13:17

to jest tak jesli kupiłeś nowy i jest on w kolorze czarnym (kataforeza) to zle zrobiles :/ niestety ale fabryczny w idealnym stanie odpowiednio zadbany wytrzymie wiecej czasu niz nowy... to za sprawa jakosci blaszki i kataforezy.

a co do wymiany to jest tak pod maska masz kilka srubek u gory błotnika. nastepna jest na slupku drzwi przednich i jeszcze dwie na dole błotnika. i jeszcze jedna o ile dobrze pamietam jest pod nadkolem. te tez musisz zrzucic. tam od strony slupka bedzie taka plistakowa puszka to kolo niej bedzie. z przodu błotnika też jest srubka koło lampy a moze i nawet razem z lampa jest przykrecany.
robota bardzo prosta ale przygotuj sobie klucz typu torx na srubki na slupku drzwi.