Nie, może jak najbardziej wcześniej bo to świadczy o dobrym ciśnieniu. Czujniki to tylko punkty krytyczne minimum. A wcześniej jak najbardziej może być.karolas123 pisze:dokładnie przy 3300 obr?
[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Praktycznie działa, ale teoretycznie jest to nie wskazane dla silnika oszukanie przyrządów wskaźnikowych-ostrzegających .karolas123 pisze:Ale to by wskazywało na to ze wszystko działa. Mowice ze nia dziala.
To tak jakby w tych dodatkowych zegarkach ciśnienia ( oleju) kiedy silnik ledwo żyje wskazuje nam mniejsze ciśnienia, i ktoś sobie zamiast wyremontować silnik to rozbierze wskaźnik i przestawi wskazówkę by wskazywało większe ciśnienie.
Czyli taka prowizorka że niby jest ok.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo przeważnie mylą w podłączeniach kabelki lub uszkodzony czujnik niskiego ciśnienia albo i nawet inne czujniki.
Bo nie powiedziałem ale AC ma też kontrole sprawnościową czujnika 0,5bar i 1,8, czyli w przełączeniu na zapłon silnik nie uruchomiony czujnik 0,5 musi być zamknięty na masę 1,8 otwarty w innym przypadku wykryje uszkodzony czujnik i będzie informował ikonką.
Bo nie powiedziałem ale AC ma też kontrole sprawnościową czujnika 0,5bar i 1,8, czyli w przełączeniu na zapłon silnik nie uruchomiony czujnik 0,5 musi być zamknięty na masę 1,8 otwarty w innym przypadku wykryje uszkodzony czujnik i będzie informował ikonką.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Dziekuje bardzo za pomoc panowie <ok> Macie u mnie ogromnego browarka. Mysle, że mozna zrobić jakiś trójnik impulsów i bez problemu dałoby sie sprowadzic ilość impulsów podanych do AC do tej której trzeba, jednak nie wiem czy jest to warta zachodu szopka. Poprostu kupie AC od r4
[ Dodano: 2012-03-24, 13:51 ]
Przytargałem sobie inne AC, niewiadomego pochodzenia, dołączam fotkę moeze ktoś określić od jakiego silnika jest? Wydaje mi sie ze od V6 b4.
PS. Co to jest to po lewej od dolnego złącza? Wyglada jak pipczyk, ale wszyscy mowia ze w AC b4 nie ma pipczyka?
Dobra znalazłem juz, faktycznie to buzzer. Wychodzi wiec ze to AC nie moze byc od V6, albo ze wszystkie AC maja buzzer tylko w B3 jest aktywny odrazu a w B4 trzeba znaleść pin?
Przeglądam i przeglądam te AC i Hella i vdo i od b3 i b4 i wszystkie maja ten buzzerek, wiec najwodoczniej da sie go aktywowac tylko trzeba wiedziec jak.
Panowie, prowadzę trochę monolog. Ale podejrzewam ze poprostu temat sie nie odswieza.
Ponizej film:
Może mi ktoś wytłumaczyć fakt, ze w liczniku wyskalowanym do 260 mam AC tak jakby do B3? Ma komunikat o klockach, i nie ma nic o ograniczeniu predkosci. Mało tego pipczyk pipczy przy braku oliwki.
Sam nr AC w google wyskakuje jako R4/R5. Nie wiem juz skołowany jestem.
[ Dodano: 2012-03-24, 13:51 ]
Przytargałem sobie inne AC, niewiadomego pochodzenia, dołączam fotkę moeze ktoś określić od jakiego silnika jest? Wydaje mi sie ze od V6 b4.
PS. Co to jest to po lewej od dolnego złącza? Wyglada jak pipczyk, ale wszyscy mowia ze w AC b4 nie ma pipczyka?
Dobra znalazłem juz, faktycznie to buzzer. Wychodzi wiec ze to AC nie moze byc od V6, albo ze wszystkie AC maja buzzer tylko w B3 jest aktywny odrazu a w B4 trzeba znaleść pin?
Przeglądam i przeglądam te AC i Hella i vdo i od b3 i b4 i wszystkie maja ten buzzerek, wiec najwodoczniej da sie go aktywowac tylko trzeba wiedziec jak.
Panowie, prowadzę trochę monolog. Ale podejrzewam ze poprostu temat sie nie odswieza.
Ponizej film:
Może mi ktoś wytłumaczyć fakt, ze w liczniku wyskalowanym do 260 mam AC tak jakby do B3? Ma komunikat o klockach, i nie ma nic o ograniczeniu predkosci. Mało tego pipczyk pipczy przy braku oliwki.
Sam nr AC w google wyskakuje jako R4/R5. Nie wiem juz skołowany jestem.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W każdym AC jest piszczałka jest używana wraz z kontrolką ostrzegawczą informacja dźwiękowa i wzrokowa ( ogółem tak się mówi że nie ma bo nie zastępuje funkcji minicheck). W tym że ponoć w b3 jest bardziej krzykliwy. W każdym AC jest też ikonka o klockach.
Skoro miałeś podłączonego na krótko trzeba było przed podaniem prądu wcisnąć i trzymać przycisk testujący a wyskoczyło by samo kodowanie ważna jest pierwsza cyfra druga to pozycja suwaka.
Ogółem to są trzy rodzaje
1 z rds, przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
2 bez rds , przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
3 same ikonki bez rds bez przekroczeniu prędkości
A z tyłu na białym nie ma numeru seryjnego?
Dziwią mnie kolory tak jakby użyto dwóch takich samych żarówek ( jedna ma być czerwona druga pomarańczowa)
Skoro miałeś podłączonego na krótko trzeba było przed podaniem prądu wcisnąć i trzymać przycisk testujący a wyskoczyło by samo kodowanie ważna jest pierwsza cyfra druga to pozycja suwaka.
Ogółem to są trzy rodzaje
1 z rds, przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
2 bez rds , przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
3 same ikonki bez rds bez przekroczeniu prędkości
A z tyłu na białym nie ma numeru seryjnego?
Dziwią mnie kolory tak jakby użyto dwóch takich samych żarówek ( jedna ma być czerwona druga pomarańczowa)
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Jarewa, Z kontrolkami jest wszystko ok, tzn olej, płyn ham i płyn hł sa czerwone reszta pomaranczowa, tel zle kolory nagrał.
Jasne ze sprawdziłem wersję kodowania, jest to 41 oczywiscie silnik 4 cyl mozesz mi cos wiecej o tym powiedziec? Powaznie siedział w liczniku do 260 i jeszcze wygladał na nie ruszany z racji srubek które trzymały mocno i tak jakby nie widac na zadnej kontaktu ze srubokretem.
Jest nr seryjny który wskazuje na 4/5 cyl.
Buzer piszczy i ja go wysteruje bez lutowania dodatkowego zobaczycie
Jasne ze sprawdziłem wersję kodowania, jest to 41 oczywiscie silnik 4 cyl mozesz mi cos wiecej o tym powiedziec? Powaznie siedział w liczniku do 260 i jeszcze wygladał na nie ruszany z racji srubek które trzymały mocno i tak jakby nie widac na zadnej kontaktu ze srubokretem.
Jest nr seryjny który wskazuje na 4/5 cyl.
Buzer piszczy i ja go wysteruje bez lutowania dodatkowego zobaczycie
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Podłączyłem AC od B3 coupe. Wszystko bezproblemowo, ori brzęczek też zainstalowany. Problem pojawił się przy module kontroli tylnych świateł.
W coupe jest jakoś inaczej instalacja chyba
Do modułu na wejścia 58R i 58L (zasilanie do lampy prawej i lewej) dochodzą po dwa przewody.
Czemu dwa? U mnie w wiązce jest tylko po jednym (no chyba, że kolory są inne). Czy wystarczy podłączyć po jednym a ten drugi olać ? Bo na wyjściu modułu już są pojedyncze.
Druga sprawa to rozdzielenie sygnału STOP na prawą i lewą lampę. Z tego co zauważyłem to u mnie w sedanie jest rozdzielenie przy klapie, po prostu z jednego stopu leci drugi kabel do drugiego. Czyli muszę pociągnąć z klapy dodatkowy osobny przewód od drugiego stopu i podłączyć do wyjścia 54R ?
W coupe jest jakoś inaczej instalacja chyba
Do modułu na wejścia 58R i 58L (zasilanie do lampy prawej i lewej) dochodzą po dwa przewody.
Czemu dwa? U mnie w wiązce jest tylko po jednym (no chyba, że kolory są inne). Czy wystarczy podłączyć po jednym a ten drugi olać ? Bo na wyjściu modułu już są pojedyncze.
Druga sprawa to rozdzielenie sygnału STOP na prawą i lewą lampę. Z tego co zauważyłem to u mnie w sedanie jest rozdzielenie przy klapie, po prostu z jednego stopu leci drugi kabel do drugiego. Czyli muszę pociągnąć z klapy dodatkowy osobny przewód od drugiego stopu i podłączyć do wyjścia 54R ?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:57 przez majekk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
I tu się niestety mylisz W coupe są po dwie żarówki na postój w lampie.Jarewa pisze:Dwa ponieważ po jednym idzie dalej do gniazdka przyczepki.
majekk, spróbuj podpiąć po jednym kablu, niewiem, czy niebędzie błędu żarówki.
Ps. Jak coś to mogę się zamienić za moduł od sedana, bo se wstawiłem od 100C4