Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z]Rezanie AC / BC + Manetka

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 mar 2012, 23:30

karolas123 pisze:dokładnie przy 3300 obr?
Nie, może jak najbardziej wcześniej bo to świadczy o dobrym ciśnieniu. Czujniki to tylko punkty krytyczne minimum. A wcześniej jak najbardziej może być.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 21 mar 2012, 23:33

No wiec jesli czujnik od górnego cisnienia zwiera sie juz przy 2200 a AC sprawdza przy 3300 to jest ok. Nie rozumiem wiec problemu ze AC z v6 nie chce działac. Przepraszam ze tak pytam jednak jest tu cos czego nadal nie rozumiem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 mar 2012, 23:36

karolas123 pisze:Ale to by wskazywało na to ze wszystko działa. Mowice ze nia dziala.
Praktycznie działa, ale teoretycznie jest to nie wskazane dla silnika oszukanie przyrządów wskaźnikowych-ostrzegających .

To tak jakby w tych dodatkowych zegarkach ciśnienia ( oleju) kiedy silnik ledwo żyje wskazuje nam mniejsze ciśnienia, i ktoś sobie zamiast wyremontować silnik to rozbierze wskaźnik i przestawi wskazówkę by wskazywało większe ciśnienie.

Czyli taka prowizorka że niby jest ok.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 21 mar 2012, 23:50

Jarewa pisze:Czyli taka prowizorka że niby jest ok.
dokladnie, co wiecej niebawilbym sie w te podchody z przystosowaniem AC od v6, gdyz wczesniej czy pozniej trafi sie ac dla cztreocylidrowca, co innego gdyby niebylo tego wogule na rynku, ale przeciez jest, nie dzis, to bedzie jutro

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 21 mar 2012, 23:53

Dlaczego wiec ludzie mowią o jakiejś wyskakującej olejarce i innych cyrkach z V6

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 22 mar 2012, 05:51

Bo przeważnie mylą w podłączeniach kabelki lub uszkodzony czujnik niskiego ciśnienia albo i nawet inne czujniki.

Bo nie powiedziałem ale AC ma też kontrole sprawnościową czujnika 0,5bar i 1,8, czyli w przełączeniu na zapłon silnik nie uruchomiony czujnik 0,5 musi być zamknięty na masę 1,8 otwarty w innym przypadku wykryje uszkodzony czujnik i będzie informował ikonką.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 22 mar 2012, 09:21

Dziekuje bardzo za pomoc panowie <ok> Macie u mnie ogromnego browarka. Mysle, że mozna zrobić jakiś trójnik impulsów i bez problemu dałoby sie sprowadzic ilość impulsów podanych do AC do tej której trzeba, jednak nie wiem czy jest to warta zachodu szopka. Poprostu kupie AC od r4

[ Dodano: 2012-03-24, 13:51 ]
Przytargałem sobie inne AC, niewiadomego pochodzenia, dołączam fotkę moeze ktoś określić od jakiego silnika jest? Wydaje mi sie ze od V6 b4.
PS. Co to jest to po lewej od dolnego złącza? Wyglada jak pipczyk, ale wszyscy mowia ze w AC b4 nie ma pipczyka?

Obrazek


Dobra znalazłem juz, faktycznie to buzzer. Wychodzi wiec ze to AC nie moze byc od V6, albo ze wszystkie AC maja buzzer tylko w B3 jest aktywny odrazu a w B4 trzeba znaleść pin?


Przeglądam i przeglądam te AC i Hella i vdo i od b3 i b4 i wszystkie maja ten buzzerek, wiec najwodoczniej da sie go aktywowac tylko trzeba wiedziec jak.


Panowie, prowadzę trochę monolog. Ale podejrzewam ze poprostu temat sie nie odswieza.

Ponizej film:



Może mi ktoś wytłumaczyć fakt, ze w liczniku wyskalowanym do 260 mam AC tak jakby do B3? Ma komunikat o klockach, i nie ma nic o ograniczeniu predkosci. Mało tego pipczyk pipczy przy braku oliwki.

Sam nr AC w google wyskakuje jako R4/R5. Nie wiem juz skołowany jestem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 mar 2012, 22:47

W każdym AC jest piszczałka jest używana wraz z kontrolką ostrzegawczą informacja dźwiękowa i wzrokowa ( ogółem tak się mówi że nie ma bo nie zastępuje funkcji minicheck). W tym że ponoć w b3 jest bardziej krzykliwy. W każdym AC jest też ikonka o klockach.
Skoro miałeś podłączonego na krótko trzeba było przed podaniem prądu wcisnąć i trzymać przycisk testujący a wyskoczyło by samo kodowanie ważna jest pierwsza cyfra druga to pozycja suwaka.

Ogółem to są trzy rodzaje
1 z rds, przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
2 bez rds , przekroczenie prędkości i wszystkie ikonki
3 same ikonki bez rds bez przekroczeniu prędkości

A z tyłu na białym nie ma numeru seryjnego?

Dziwią mnie kolory tak jakby użyto dwóch takich samych żarówek ( jedna ma być czerwona druga pomarańczowa)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 mar 2012, 23:08

Jarewa, Z kontrolkami jest wszystko ok, tzn olej, płyn ham i płyn hł sa czerwone reszta pomaranczowa, tel zle kolory nagrał.

Jasne ze sprawdziłem wersję kodowania, jest to 41 oczywiscie silnik 4 cyl mozesz mi cos wiecej o tym powiedziec? Powaznie siedział w liczniku do 260 i jeszcze wygladał na nie ruszany z racji srubek które trzymały mocno i tak jakby nie widac na zadnej kontaktu ze srubokretem.

Jest nr seryjny który wskazuje na 4/5 cyl.

Buzer piszczy i ja go wysteruje bez lutowania dodatkowego zobaczycie :D

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 mar 2012, 06:06

O kodowaniu to jest wielka dziura, tego nikt nie wie wiedzą tylko co znazy :-P a 41 wskazuje na 4r EG.

To że licznik miał 260 wcale nie oznacza że od v6 bo przy NG też były 260 a to r5 a r4/szło to samo.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 27 mar 2012, 07:33

:shock: Zapomniałem o tym na śmierć, dzieki kolego masz u mnie ogromne piwo.

Awatar użytkownika
jaro7427
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:30
Lokalizacja: ETM

Post autor: jaro7427 » 30 mar 2012, 21:56

będę montował BC w ABK gdzie odszukać sygnał z ECU pod deska nie mam fabrycznie wyprowadzonego tam przewodu czy muszę ciagnąć przewód bezposrednio od wtyczki sterownika silnika?

Awatar użytkownika
majekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 06 cze 2010, 19:50
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: majekk » 31 mar 2012, 17:55

Podłączyłem AC od B3 coupe. Wszystko bezproblemowo, ori brzęczek też zainstalowany. Problem pojawił się przy module kontroli tylnych świateł.

W coupe jest jakoś inaczej instalacja chyba :-/

Do modułu na wejścia 58R i 58L (zasilanie do lampy prawej i lewej) dochodzą po dwa przewody.

Obrazek

Czemu dwa? U mnie w wiązce jest tylko po jednym (no chyba, że kolory są inne). Czy wystarczy podłączyć po jednym a ten drugi olać ? Bo na wyjściu modułu już są pojedyncze.


Druga sprawa to rozdzielenie sygnału STOP na prawą i lewą lampę. Z tego co zauważyłem to u mnie w sedanie jest rozdzielenie przy klapie, po prostu z jednego stopu leci drugi kabel do drugiego. Czyli muszę pociągnąć z klapy dodatkowy osobny przewód od drugiego stopu i podłączyć do wyjścia 54R ?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:57 przez majekk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 31 mar 2012, 18:09

Dwa ponieważ po jednym idzie dalej do gniazdka przyczepki.

Stop- tak musisz ciągnąć kabel ale nie musisz od lamy wystarczy odczepić od lampy lewej co idzie do prawej.

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 31 mar 2012, 18:13

Jarewa pisze:Dwa ponieważ po jednym idzie dalej do gniazdka przyczepki.
I tu się niestety mylisz :-P W coupe są po dwie żarówki na postój w lampie.

majekk, spróbuj podpiąć po jednym kablu, niewiem, czy niebędzie błędu żarówki.
Ps. Jak coś to mogę się zamienić za moduł od sedana, bo se wstawiłem od 100C4 ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl