wg mnie to wygląda na zemste spawacza :mrgreen:
[ Dodano: 2011-03-14, 23:14 ]
wklejam wszystkie foty jakie mam żeby było wszystko w jednym miejscu, może ktoś wklei swoje albo coś zauważy na tych
wystarczy mi tyle co ori czyli jakieś 15 - 20 lat a audi nie robilo z nierdzewki tylko ze "zwykłej". Zresztą na razie jestem zainteresowany jak najlepszym połączeniem kolektorów z tłumikiem środkowym, czyli takie portki jak wkleiłem plus jakiś kawałek rury najlepiej z kołnierzami i dlatego tu pytam czy ktoś to robił i co tam przypasuje żebym nie musiał rzeźbić jakiś wynalazków.UFOtm pisze:Z normalnej miałem na myśli coś innego niż nierdzewka. Ja osobiście nie zrobiłbym z "normalnej". Nierdzewka będzie trwalsza chyba, że nie robisz auta na lata. To zmienia wtedy postać rzeczy.
Musisz sprecyzować bo tłumik środkowy jest tylko jeden, skoro miałes strumienice to chyba Ci chodziło o to że nie ma katalizatorów. tłumik środkowy jest na wysokości tylnej nóg pasażera tylnej kanapy. Metaliczne brzęczenie może być od połamanych przegród wewnątrz tłumików. Zobacz czy nie masz widocznych uszkodzeń(wgnieceń) puszki katalizatora tylnego i środkowego.kalfas pisze:podłączę sie do tematu![]()
otóż kupiłem moją 2.8 bez tłumików środkowych i denerwował mnie dźwięk tak jakby brzęczenie, więc zastąpiłem strumiennice rurkami ale ku mojemu zdziwieniu zaczął jeszcze bardziej brzęczećczy to wina tłumika końcowego? czy po prostu silnik tak zareagował na przelot?