Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0ABK]brak sygnału na wtryskiwaczu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

[80 B4 2.0ABK]brak sygnału na wtryskiwaczu

Post autor: jacek199315 » 04 kwie 2012, 17:02

zacznę od początku

ok mies temu wracając z trasy zaczęło brakować mi gazu wiec
przełączyłem na benzynę i jazda do domu
po ok 25km auto zaczęło tracić moc po wyłączeniu i włączeniu stacyjki auto znowu jechało lecz po kolejnych 5 km zdechło na amen sprawdziłem paliwa ponad pól zbiornika pompka podaje paliwo ale wtryski nie okazało sie ze nie dostają sygnału z ecu

co może być przyczyną

z góry dzieki za odp
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:05 przez jacek199315, łącznie zmieniany 2 razy.

paskud
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:39
Lokalizacja: bielawa

Post autor: paskud » 04 kwie 2012, 17:56

To za mało co się dowiedziałeś. Sprawdź iskrę, jeśli jest wykluczysz czujnik Halla.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 04 kwie 2012, 17:57

Na początek to
_uwaga
a póżniej iskra jest :?:

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 04 kwie 2012, 18:20

Kostka stacyjki.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 kwie 2012, 18:29

Iskra jest auto jezdzi na gazie ale na pb za huhu kostka stacyjki mieniana

[ Dodano: 2012-04-04, 18:32 ]
Dzis podczas powrotu do domu auto zaczelo zupelnie warjowac po wcisniecu pedala sprzegla obroty wskakuja na 3tys a po chwili spadaja i silnik gasnie a na niskich obrotach szarpie

[ Dodano: 2012-04-05, 13:14 ]
Dzis podpiolem audika pod kompa bledow brak. Same wtryski dzialaja jak podawalem napiecie bezposrednio na wtrysk to rozpylal mechanik mowil ze to wina przeplywki i kompa jednak po podmianie jednego i drugiego nadal cisza

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 kwie 2012, 16:12

A sprawdzałeś czy centralka bądź emulator wtrysków przy centralce LPG nie powoduje braku napięcia na wtryskach paliwowych.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 14 kwie 2012, 14:46

centralka gazu wyjęta a sygnał sprawdzany na wyjsciu z ecu

juz niewiem co mu dolega chodzi coraz gozej

[ Dodano: 2012-04-07, 13:32 ]
dzis po wymianie wszystkich opasek zaciskowych i weza od odmy ustabilizowałem obroty juz nie szarpie az tak mocno ale jednak

po sprawdzeniu na wyjsciu z ecu jest brak sygnału a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane i nie ma nigdzie zwarc byłem w 3 warsztatach i nigdzie nie chca tego naprawiac

[ Dodano: 2012-04-11, 22:32 ]
dla silnika zupełnie zaczeło odwalac obroty trzymaja sie od samego odpalenia na 4000-4200

pali bardzo ciezko gozej niz zimą a do majovwki coraz blizej i chciał bym wyrobic sie z wszelakimi naprawami

(jeszcze troche to go kurrrrrrrrrr** zezlomuje )

mam co prawda jeszcze 2 motory 2.8 v6 i 2.3 ale brak kasy na swap

[ Dodano: 2012-04-14, 14:45 ]
dzis podczas testów audik tak jak by łapał na pb i fakt po podlaczeniu do oscyloskopu było widac ze sygnał czasami sie pojawia lecz po kilku testach znowu zanikł

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 kwie 2012, 11:48

jacek199315 pisze:a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane
A gdy próbujesz palić to czy pojawia się plus na jednym z pinów wtyczki wtryskiwacza (mierząc między wtyczka a masą)?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 18 kwie 2012, 15:57

czasami sie pojawiał ale to moze raz na 5 prób

a co ciekawe to wczoraj w czsie jazdy nagle uruchomiło sie pb i zacza sam przyspieszac po zatrzymaniu sie obroty zmalały z 3,5 tys dopiero po odłaczeniu pompki teraz sa otwarte cały czas

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 kwie 2012, 16:47

Może masz coś z przekaźnikiem pompki paliwa on załącza grzanie sondy, pompkę paliwa i zasilanie dla wtryskiwaczy.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 18 kwie 2012, 19:00

hmmmm po głowie chodzi mi przekaznik 30 jeżeli go nie sprawdziłes to zrób to ;-)

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 19 kwie 2012, 17:59

przekaźnik 208 od paliwa był przegrzany jak go rozebrałem to zobaczyłem ze najwyższy styk był przegrzany bo az czarny po wymianie dalej nic zastanawiam się czy nie poszło nic pod tablica bezpieczników

przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika


teraz doszedł padnięty silniczek krokowy (silnik nie trzyma niskich obrotów)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 20 kwie 2012, 06:31

przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
Ja takie wartości uznaję za nieprawidłowe i szukam przyczyny usterki.
Prawidłowo działający alternator dostarcza min. 13,8 V. Przy spadku na instalacji ok. 0,1 0,2 V napięcie podawane przez VAG nie powinno być niższe niż ok. 13, 5 V w dowolnych warunkach pracy.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 20 kwie 2012, 17:32

przekaznik 30 wymieniony i nadal nic

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 21 kwie 2012, 18:04

Jedź do gaziarza niech sprawdzi odcięcie wtrysków. Jeżeli jest poprawne to masz uwalone ECU prawdopodobnie przez masę silnika, że jak byś zakładał to ją popraw bo znów padnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl