[80 B4 2.0ABK]brak sygnału na wtryskiwaczu
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
[80 B4 2.0ABK]brak sygnału na wtryskiwaczu
zacznę od początku
ok mies temu wracając z trasy zaczęło brakować mi gazu wiec
przełączyłem na benzynę i jazda do domu
po ok 25km auto zaczęło tracić moc po wyłączeniu i włączeniu stacyjki auto znowu jechało lecz po kolejnych 5 km zdechło na amen sprawdziłem paliwa ponad pól zbiornika pompka podaje paliwo ale wtryski nie okazało sie ze nie dostają sygnału z ecu
co może być przyczyną
z góry dzieki za odp
ok mies temu wracając z trasy zaczęło brakować mi gazu wiec
przełączyłem na benzynę i jazda do domu
po ok 25km auto zaczęło tracić moc po wyłączeniu i włączeniu stacyjki auto znowu jechało lecz po kolejnych 5 km zdechło na amen sprawdziłem paliwa ponad pól zbiornika pompka podaje paliwo ale wtryski nie okazało sie ze nie dostają sygnału z ecu
co może być przyczyną
z góry dzieki za odp
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2012, 18:05 przez jacek199315, łącznie zmieniany 2 razy.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
Iskra jest auto jezdzi na gazie ale na pb za huhu kostka stacyjki mieniana
[ Dodano: 2012-04-04, 18:32 ]
Dzis podczas powrotu do domu auto zaczelo zupelnie warjowac po wcisniecu pedala sprzegla obroty wskakuja na 3tys a po chwili spadaja i silnik gasnie a na niskich obrotach szarpie
[ Dodano: 2012-04-05, 13:14 ]
Dzis podpiolem audika pod kompa bledow brak. Same wtryski dzialaja jak podawalem napiecie bezposrednio na wtrysk to rozpylal mechanik mowil ze to wina przeplywki i kompa jednak po podmianie jednego i drugiego nadal cisza
[ Dodano: 2012-04-04, 18:32 ]
Dzis podczas powrotu do domu auto zaczelo zupelnie warjowac po wcisniecu pedala sprzegla obroty wskakuja na 3tys a po chwili spadaja i silnik gasnie a na niskich obrotach szarpie
[ Dodano: 2012-04-05, 13:14 ]
Dzis podpiolem audika pod kompa bledow brak. Same wtryski dzialaja jak podawalem napiecie bezposrednio na wtrysk to rozpylal mechanik mowil ze to wina przeplywki i kompa jednak po podmianie jednego i drugiego nadal cisza
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
centralka gazu wyjęta a sygnał sprawdzany na wyjsciu z ecu
juz niewiem co mu dolega chodzi coraz gozej
[ Dodano: 2012-04-07, 13:32 ]
dzis po wymianie wszystkich opasek zaciskowych i weza od odmy ustabilizowałem obroty juz nie szarpie az tak mocno ale jednak
po sprawdzeniu na wyjsciu z ecu jest brak sygnału a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane i nie ma nigdzie zwarc byłem w 3 warsztatach i nigdzie nie chca tego naprawiac
[ Dodano: 2012-04-11, 22:32 ]
dla silnika zupełnie zaczeło odwalac obroty trzymaja sie od samego odpalenia na 4000-4200
pali bardzo ciezko gozej niz zimą a do majovwki coraz blizej i chciał bym wyrobic sie z wszelakimi naprawami
(jeszcze troche to go kurrrrrrrrrr** zezlomuje )
mam co prawda jeszcze 2 motory 2.8 v6 i 2.3 ale brak kasy na swap
[ Dodano: 2012-04-14, 14:45 ]
dzis podczas testów audik tak jak by łapał na pb i fakt po podlaczeniu do oscyloskopu było widac ze sygnał czasami sie pojawia lecz po kilku testach znowu zanikł
juz niewiem co mu dolega chodzi coraz gozej
[ Dodano: 2012-04-07, 13:32 ]
dzis po wymianie wszystkich opasek zaciskowych i weza od odmy ustabilizowałem obroty juz nie szarpie az tak mocno ale jednak
po sprawdzeniu na wyjsciu z ecu jest brak sygnału a na wtyczce od wtryskiwacza na obydwu przewodach jest masa mimo ze kable nie przerwane i nie ma nigdzie zwarc byłem w 3 warsztatach i nigdzie nie chca tego naprawiac
[ Dodano: 2012-04-11, 22:32 ]
dla silnika zupełnie zaczeło odwalac obroty trzymaja sie od samego odpalenia na 4000-4200
pali bardzo ciezko gozej niz zimą a do majovwki coraz blizej i chciał bym wyrobic sie z wszelakimi naprawami
(jeszcze troche to go kurrrrrrrrrr** zezlomuje )
mam co prawda jeszcze 2 motory 2.8 v6 i 2.3 ale brak kasy na swap
[ Dodano: 2012-04-14, 14:45 ]
dzis podczas testów audik tak jak by łapał na pb i fakt po podlaczeniu do oscyloskopu było widac ze sygnał czasami sie pojawia lecz po kilku testach znowu zanikł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
przekaźnik 208 od paliwa był przegrzany jak go rozebrałem to zobaczyłem ze najwyższy styk był przegrzany bo az czarny po wymianie dalej nic zastanawiam się czy nie poszło nic pod tablica bezpieczników
przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
teraz doszedł padnięty silniczek krokowy (silnik nie trzyma niskich obrotów)
przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
teraz doszedł padnięty silniczek krokowy (silnik nie trzyma niskich obrotów)
Ja takie wartości uznaję za nieprawidłowe i szukam przyczyny usterki.przekaźnik 30 sprawny napięcie na kompie od 12,4v 13,5 w czasie pracy silnika
Prawidłowo działający alternator dostarcza min. 13,8 V. Przy spadku na instalacji ok. 0,1 0,2 V napięcie podawane przez VAG nie powinno być niższe niż ok. 13, 5 V w dowolnych warunkach pracy.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa