Witam, wczoraj ściągałem tylnią kanape i zobaczyłem jakąś przeróbkę, kabelek widoczny na zdjęciu ma kolor biało niebieski, pod ten przewód są podłączone jakieś dłuższe kabelki które nigdzie nie idą (są zawinięte pod kanapą), wie ktoś do czego to może być i co to za urządzenie na zdjęciu?
jeszcze zapytam przy okazji, czy wskaźnik na butli powinien cały czas pokazywać poziom gazu? coś mi zjada prąd na dłuższym postoju i zastanawiam się co, rano wsiadam do samochodu i ledwo kręci, w poprzednim aucie na tym akumulatorze kręciło ładnie.
i jeszcze takie pytanie, czy po przełączeniu na gaz pompka paliwowa powinna się wyłączać czy tak czy inaczej ma działać cały czas? i jak sprawdzić czy pompka pracuje czy nie?
[b3] co to jest?
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ktoś sobie blokadę tylnego mostu na stałe spinał, to nie jest zdrowe dla torsena ani tylnego mostu. To raz, dwa - jeśli jedziesz na gazie pompa paliwa powinna być wyłączona, ale ptrzestrzegam przed całkowitym jej odcięciem, wtryskiwacze co uruchomienie MUSZĄ być przelane benzyną, żeby się tak szybko nie zapiekały, a i tak będą, tylko dłużej
Pompę paliwa albo słychać, albo bierzesz miernik w łapę i sprawdzasz czy dochodzi do niej prąd.
Pompę paliwa albo słychać, albo bierzesz miernik w łapę i sprawdzasz czy dochodzi do niej prąd.
ok dzięki wielkie za odpowiedź, czyli rozumiem że urządzenie na zdjęciu jest odpowiedzialne za blokadę dyferencjału, czyli te kabelki spiąć tak jak były fabrycznie, albo może lepiej na lato zostawić rozpięte żeby żonie się przez przypadek nie wcisnął przycisk? spinanie tylnego mostu tymi kabelkami różni się w jakiś sposób od załączenia poprzez przycisk w samochodzie?
ps. trochę nie rozumiem działanie tego systemu ale znaczyło by to że jeżeli kabelki nie są złączone to blokada się zalącza? ponieważ fabrycznie kabelek jest w całości
ps. trochę nie rozumiem działanie tego systemu ale znaczyło by to że jeżeli kabelki nie są złączone to blokada się zalącza? ponieważ fabrycznie kabelek jest w całości
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
to urządzenie tak, steruje blokadą tylną, tylko, że to ustrojstwo samo rozłącza spięty most powyżej 40km/h bodajże, kabelki, które są rozpięte, najprawdopodobniej powodowały to, że most się nie rozłączał powyżej tej prędkości. Oznaczało to, że dopóki właściciel chciał, tak długo był spięty tylny most, a spina się go i rozpina przyciskiem obok ręcznego mimo wszystko..
ok czyli kabelki jak najszybciej spinam fabrycznie, a jeszcze prosił bym cie Leo o wyjaśnienie odnośnie blokady, czy mogę ją załączać gdy jestem w ruchu czy tylko na postoju? słyszałem że po załączeniu blokady nie można skręcać bo się rozlatuje wszystko czy to prawda? czy np gdy jade po mieście i ktoś niechcący włączy blokadę to szlak wszystko trafi?