Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Competition] daily car

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 05 kwie 2012, 20:19

sagem pisze:ciekawe jaki kolor dymu będzie
różowy :mrgreen:

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 05 kwie 2012, 20:57

Opony z roznymi kolorami dymu juz dawno dawno temu wyszly , w Top Gear kiedys Crarkson załatwiał takie:P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 kwie 2012, 21:05

Tak ogólnie felgi jeszcze nie są pomalowane, ale ja nie świruje i maluje je na srebrny kolor, tylko, że półmat.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 kwie 2012, 22:04

Mabrothrax, czyli wymiekles :D

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 05 kwie 2012, 22:54

Mabrothrax pisze:KORU, co Ty mnie tu wklejasz jakieś pedalskie opony :-P
Co różowe nie są tylko czerwone. :lol: :mrgreen: Czerwony jest sportowy, a czarny podobno wyszczupla. :-D

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 06:06

Słonik pisze:Mabrothrax, czyli wymiekles :D
Nie mam pomysłu żadnego na jakiś kolor który by podpasował mi i nie wyglądał jak jak stalówka z hondy civic pomazana sprejem :-D

Poza tym, może łatwiej je będzie sprzedać później. Bo na następny sezon mam inne plany co do felunku :-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 22:15

Auto odebrane.

Wszystko niby git, ale auto nie trzyma doładowania, na dole ciągnie jak głupie a przy górze zaczyna wachlować doładowaniem w granicach 1,0-1,2 bar. Nie przeładowuje turbiny, po prostu wchodzi na 1,2 i opada na 1,0 i tak cały czas. Czyżby nieszczelność?

Foty na szybko po zmroku niestety, i to na dodatek pralką robione.

------------------------------------------

Edycja:
Ehhh udany jestem, przepraszam Was Klubowicze, mój błąd, nie mam już zdjęć, usunąłem.
Mabrothrax.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 kwie 2012, 22:20

A jakie turbo ?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 22:22

No jak to jakie, seryjne :lol: ładowanie miało być na 1bar, nie wiem skąd 1,2 :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 kwie 2012, 22:23

yyyyyyy aha :mrgreen:

coś chyba n75 szwankuje ?

na seryjnym k03 nawet nowym fabrycznie nie utrzyma długo 1 bar cisnienia

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 22:25

Wiem, że upychając n75 lekko zagiął mi się jeden wężyk, może to to? jutro popatrzę. 1bar powinno trzymać bez problemu k03. Jak nie dojdę o co biega to założę serie i poczekam na turbo nowe :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 kwie 2012, 22:27

No to najprawdopodobniej będzie wina tego zablokowanego wężyka.

K03 utrzyma 1 bar od 2500 do 3500 rpm, a przy 6 tysiącach spadnie do 0.6 :P

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 22:29

Jeśli to wina tego wężyka i jutro nie będzie świrować to nagram filmik i zobaczysz co ile trzyma. Bo się motor trochę obudził :-D

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 06 kwie 2012, 22:31

Mabrothrax pisze:Jeśli to wina tego wężyka i jutro nie będzie świrować to nagram filmik i zobaczysz co ile trzyma. Bo się motor trochę obudził :-D
Heh no spoko, porównam sobie przy okazji.

A w którym miejscu podpiałeś trójnik od przewodu do wskaźnika doładowania ?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 06 kwie 2012, 22:32

Nie podpinałem trójnika. Wskaźnik doładowania mam podpięty pod kolektor przy przepustnicy.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl