Nie bo byłoby seryjnie <ok> (a nie chcę aż takiej serii, bo to oklejenie podoba mi się i chroni przed obiciami od kamyczków, a jeżdżę dużo, więc na PLUS) a po drugie kolejna warstwa lakieru i szpachli by pozbyć się wgniotów.Tighe pisze:Za tyle siana nie lepiej już było dać do malowania :?:
Audi Competition Q
"kolejna" :mrgreen:
możei bedzie ładnie, aczkolwiek wydaje mi się, że karbon do czarnego auta tak średnio bo ebdzie wrażenie, że maska jest np w czarnym podkładzie macie. Osobiscie karbon mi sie widzi najbardziej jedynie do białych aut, ale chetnie zobacze efekt koncowy na Twoim aucie. Mam nadzieje ze moze kiedys na zywca obadam bo fotki to wiadomo, nie to samo. Swoją drogą Ezu się za B2 ostro wziął, robi to czego z tym jak widać chyba nie robił :mrgreen:
możei bedzie ładnie, aczkolwiek wydaje mi się, że karbon do czarnego auta tak średnio bo ebdzie wrażenie, że maska jest np w czarnym podkładzie macie. Osobiscie karbon mi sie widzi najbardziej jedynie do białych aut, ale chetnie zobacze efekt koncowy na Twoim aucie. Mam nadzieje ze moze kiedys na zywca obadam bo fotki to wiadomo, nie to samo. Swoją drogą Ezu się za B2 ostro wziął, robi to czego z tym jak widać chyba nie robił :mrgreen:
Też tak myślałem, ale myliłem się (takie jest moje zdanie <ok> - mi się podoba i maska też tak będzie zrobiona).duo pisze:wydaje mi się, że karbon do czarnego auta tak średnio bo ebdzie wrażenie
Przemilczę to <ok> , albo i nie do końca <ok> - mechanicznie prawie jest już stan BDB (bo chyba o tą stronę Tobie duo chodzi 8-) ).duo pisze:Swoją drogą Ezu się za B2 ostro wziął, robi to czego z tym jak widać chyba nie robił :mrgreen:
Jestem podobnego zdania musi być kontrast białe + cabron w tedy jest efekt czarny + carbon nie ma efektu chodzi mi oczywsicie o części karoserii, bo środek to inna bajka.duo pisze:"kolejna" :mrgreen:
możei bedzie ładnie, aczkolwiek wydaje mi się, że karbon do czarnego auta tak średnio bo ebdzie wrażenie, że maska jest np w czarnym podkładzie macie. Osobiscie karbon mi sie widzi najbardziej jedynie do białych aut, ale chetnie zobacze efekt koncowy na Twoim aucie. Mam nadzieje ze moze kiedys na zywca obadam bo fotki to wiadomo, nie to samo. Swoją drogą Ezu się za B2 ostro wziął, robi to czego z tym jak widać chyba nie robił :mrgreen:
Zdrówko
Bo Ty środek robisz :mrgreen: . Mi nie zależało na kontraście a na "przyczajonym tygrysie , ukrytym smoku :p" i tym by pozbyć się niedociągnięć lakieru spowodowanych czasem.piku pisze:bo środek to inna bajką.
Obniżenie- hmm - w Cabrio to oscylowało coś w - 80(-70) a tutaj to tak - 70(-60). Szczerze to trudno określić.
Przy oponie 215/40/17 bez żadnych problemów (dzięki małemu naciągowi, który zrobił się na feldze 8J), obcierek itp. nawet przy max. skręcie (gorzej jak przy max. skręcie najeżdża się na krawężnik z małą prędkością jak już sytuacja tego wymaga- wtedy delikatnie przytrze).durch pisze:Ok, czyli ok. -70 a -60 a jak się skręca? nic nie zawadza? jest ok?
Za to na 195/65/15 zimówkach (których już nie ma- na zimę będzie komplet ALU z mojego Cabrio ori R16 205/55/16) obcierało za każdym razie przy większych skrętach).
Dziękuję :oops: . Staram się na ile mogę i na ile pieniądze pozwalają- koło i soczewki to nie wszystko. Dla mnie priorytetem jest stan techniczny pojazdu a na drugim planie wygląd i jego poprawa, ew. "maskowanie" niedociągnięć- CARBON .piku pisze:Podchodzisz do sprawy konkretnie.
"Coś męskiego" hmmm wiesz... z chęcią, ale jak już wiele razy pisałem, to auto robi ok. 3 000 km miesięcznie i szkoda by mi było latać na skręcanych kołach- a te mi się podobają, są wytrzymałe i nadają auto wyglądu. A jeżeli już to możesz mi duo kupić taki zestaw skręcany na weekendy- sponsoring mile widziany <ok> <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2012, 22:42 przez Loczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powiem tak... to były sprężyny przewidziane do modelu Coupe Typ85- do byłego auta mojej Żony (czy też innych B2) i w Coupe to siedziało ok. -60, potem w Cabrio -80 ze względu na wagę, a w Compi wyszło pośrodku <ok> . Więc te sprężyny nie są dedykowane do B4.Ok, bo zastanawiam się na swoim, czy dać -60/-60 wiesz. A powiedz mi jeszcze, żeby opuścić go na -70 to trzeba zrobić...? Bo takich springów chyba nie ma co?