Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 20v 7A] problem z iskrą raz jest raz jej nie ma

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
GokU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2012, 19:48

Post autor: GokU » 06 kwie 2012, 08:54

Wiem jak krokowiec przychodzi, chodzi mi czy od odmy silnika coś odchodzi bo wiadomo że w chodzi w kolanko dolotu i interesuje mnie jak i gdzie idzie podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa na listwie . A czy ten silnik będzie chodził bez sondy lambda? Bo wczoraj pierwszy raz wyjechałem i na postoju bez obciążenia ładnie się wkręca na obroty ale jak chcę ruszyć z szybciej to go tak lekko przymula :roll: A skąd można etke załatwić i jaką wersje najlepiej? Sorki za kilka myśli naraz ale już tak mam, aha w roli sprostowanie mam B2 z silnikiem 7A stąd tyle pytań i problemików ale do ogarnięcia jak to mówię, a foty porobię wieczorem bo w ciągu dnia nie mam czasu <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 06 kwie 2012, 12:02

podciśnienie do regulatora paliwa idzie z kolektora dolotowego w starszych wersjach w nowszych chyba z przepustnicy. Bez sondy chodził będzie ale nie będzie miał kopyta i będzie palił sporo.

GokU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2012, 19:48

Post autor: GokU » 07 kwie 2012, 08:42

Ok sonda założona, regulator podłączony jest już lepiej ale jeszcze jest taka sprawa że jak ruszam z kopyta to jak otworzy drugą gardziel to go dławi :roll: ale jest już dużo lepiej <ok> Śmierdzi za nim trochę paliwem, opornica ma 6.3-6.5 ohma, sonda mam Magnetti Marelli (Golden Lodge) nowa, czy może to być winna stukowców, aha i czy jak wyjmę listwę wtryskową i każdy wtryskiwacz do pojemniczka to da rade zobaczyć czy leją wtryski.

[ Dodano: 2012-04-15, 13:23 ]
Wiem że nie ładnie tak pisać post pod postem ale udało się auto dostało kopyta jeszcze ewentualnie brakuje mu trochę przy pełnym wdepnięciu gazu ale podejrzewam że to wina sondy bo na próbę założyłem jedno pinową od golfa II 1.8 monowtrysk i jest poprawa niestety człowiek uczy się na błędach i czasami nie można oszczędzać sonda uniwersalna jest po prostu nic nie warta zamówiłem boscha takiego jak powinien być i podejrzewam że auto zacznie śmigać jak trza a przy okazji wymieniłem stukowce na nowe teraz pytanie czy stukowce Hans Preis(topran) wystarczą czy lepiej kupić coś lepszego.

Awatar użytkownika
kresek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 160
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:24
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: kresek » 04 maja 2012, 23:34

A gdzie sie znajduje ten modul zaplonu?

Czy odpalanie i gasniecie 7A moze byc spowodowane niepodpietymi wezykami podcisnienia oraz odmy?
Czy powinien chodzic kulawo ale chodzic, a nie gasnac calkiem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl