[2.3 20v 7A] problem z iskrą raz jest raz jej nie ma
Wiem jak krokowiec przychodzi, chodzi mi czy od odmy silnika coś odchodzi bo wiadomo że w chodzi w kolanko dolotu i interesuje mnie jak i gdzie idzie podciśnienie od regulatora ciśnienia paliwa na listwie . A czy ten silnik będzie chodził bez sondy lambda? Bo wczoraj pierwszy raz wyjechałem i na postoju bez obciążenia ładnie się wkręca na obroty ale jak chcę ruszyć z szybciej to go tak lekko przymula :roll: A skąd można etke załatwić i jaką wersje najlepiej? Sorki za kilka myśli naraz ale już tak mam, aha w roli sprostowanie mam B2 z silnikiem 7A stąd tyle pytań i problemików ale do ogarnięcia jak to mówię, a foty porobię wieczorem bo w ciągu dnia nie mam czasu <ok>
Ok sonda założona, regulator podłączony jest już lepiej ale jeszcze jest taka sprawa że jak ruszam z kopyta to jak otworzy drugą gardziel to go dławi :roll: ale jest już dużo lepiej <ok> Śmierdzi za nim trochę paliwem, opornica ma 6.3-6.5 ohma, sonda mam Magnetti Marelli (Golden Lodge) nowa, czy może to być winna stukowców, aha i czy jak wyjmę listwę wtryskową i każdy wtryskiwacz do pojemniczka to da rade zobaczyć czy leją wtryski.
[ Dodano: 2012-04-15, 13:23 ]
Wiem że nie ładnie tak pisać post pod postem ale udało się auto dostało kopyta jeszcze ewentualnie brakuje mu trochę przy pełnym wdepnięciu gazu ale podejrzewam że to wina sondy bo na próbę założyłem jedno pinową od golfa II 1.8 monowtrysk i jest poprawa niestety człowiek uczy się na błędach i czasami nie można oszczędzać sonda uniwersalna jest po prostu nic nie warta zamówiłem boscha takiego jak powinien być i podejrzewam że auto zacznie śmigać jak trza a przy okazji wymieniłem stukowce na nowe teraz pytanie czy stukowce Hans Preis(topran) wystarczą czy lepiej kupić coś lepszego.
[ Dodano: 2012-04-15, 13:23 ]
Wiem że nie ładnie tak pisać post pod postem ale udało się auto dostało kopyta jeszcze ewentualnie brakuje mu trochę przy pełnym wdepnięciu gazu ale podejrzewam że to wina sondy bo na próbę założyłem jedno pinową od golfa II 1.8 monowtrysk i jest poprawa niestety człowiek uczy się na błędach i czasami nie można oszczędzać sonda uniwersalna jest po prostu nic nie warta zamówiłem boscha takiego jak powinien być i podejrzewam że auto zacznie śmigać jak trza a przy okazji wymieniłem stukowce na nowe teraz pytanie czy stukowce Hans Preis(topran) wystarczą czy lepiej kupić coś lepszego.