

Troche faktow, poloski z b4 sa w srodku puste i latwo je wedle uznania wydluzyc badz skrocic. Sa zgrzewane w miejscu w ktorym widac z zewnatrz tak jakby 2podwojny pierscien <ok>
tu nie ma spinek, są tylko konstruktywne dyskusje,Słonik pisze:I bez spin chłopaki.
może i tak aleGolf ma służyć do szybkich prostych. a Quatro miałem okazjęjeździć w C4 2.5TDI AEL i powiem szczeże że jak przód traci trakcję to stoisz, w synchro tego nie masz, u kolegi sytuację ratowało EDS który działał zarówno na koła przedniej jak i tylnej osi.mrozoo pisze:Chwalisz go, bo nie masz mozliwosci wlozenia czegos innego, nie ma co porownywac.
podpieram się tym czego doświadczyłem, a że miałem okazję się zimą przejechać więc wiem co mówię. chyba że coś było nie halo z tym napędem, ale znając właściciela to raczej mało prawdopodobne.chmiel25 pisze: A nie masz racji że na lodzie torsen nie ciągnie, Jeżli zaraz będziesz się ciskał filmami z youtuba. To sobie daruj.
podpieram się tym co w sieci znalazłem i tym czego doświadczyłem podczas przejażdżki.chmiel25 pisze:Zdobądź wiedze i pisz. Torsen jest mechanizmem samoblokujacym. Jego jedyna wadą że potrzebuje oporu do zablokowania. A W napędzie zawsze są opory wystarczajace do zablokowania. Nie istotne
mrozoo, ja napisałem czego doświadczyłem jak w zimie miałem okazję się przejechać qutatrem w C4 jeśli tylko jedno koło z przodu nie miał przyczepności bo akurat na lodzie stanąłeś to autojeszcze ruszało, jeśli obydwoma przednimi to tylko przód mielił, a auto stało.mrozoo pisze:nie lubie teoretyzowania.. takze czy to quattro, syncro badz haldex do auta testowac i wtedy porownywac Bo duzo teori mozna glosic, a praktyka mowi co innego[ tyczy to sie syncro / haldex'a]...
mrozoo pisze:arwam, podpierajac sie wiedza wyczytana z netu nie mozesz konkurowac z cotygodniowymi upalaczami i starymi fanami quattro ktorzy nie jedna opone spalili