[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
p-a-b-u pisze:eSPe pisze:p-a-b-u pisze:Witam
Już je założyłem. Fotki w moim temacie. Po pomiarach wyszło, że przód siadł 55mm a tył niestety 65. Są z sedana a, avant jednak jest trochę cieżśzy. Co mogę o nich powiedzieć to tyle, że samochód jest sztywny ale komfort jazdy jest jeszcze bardzo przyzwoity. Spodziewałem się taczkowozu a jednak jest ok.
Kolego możesz mi powiedzieć na jakich amortyzatorach jeździsz ?? gazówki czy olejaki ? mam dylemat , sam posiadam weitec'i -40mm czekają w domu tylko sie zastanawiam jakie amory zeby taczki nie było jak mozesz to się wypowiedz Pozdro
Do 900 zł to jeden kij czy fk, mts czy ta technix jedno i to samoNorbas pisze:Koledzy może ktoś z was używał taki zestaw http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-amort ... 15060.html
No chyba, że coś innego polecacie do 900zł :mrgreen:
skoti, gwint można taniej wyrwać tylko trzeba albo przysiedzieć przed kompem albo w dobrze wyposażonym warsztacie :mrgreen: tak samo jak kit (ciągle mówię o używkach) już za 400zl - 500zl można kupić tylko trzeba szukać dzwonić itd...
Ja w chwili obecnej szukam sprężyn od gwintu o średnicy wewnętrznej większej niż 62mm (od strony gdzie sprężyna jest płaska od drugiej strony sprężyna może mieć mniejsza średnice) ewentualnie wszelkich informacji od jakiego auta sprężyny sportowe od gwintu mogą mieć taka średnice.
Ja w chwili obecnej szukam sprężyn od gwintu o średnicy wewnętrznej większej niż 62mm (od strony gdzie sprężyna jest płaska od drugiej strony sprężyna może mieć mniejsza średnice) ewentualnie wszelkich informacji od jakiego auta sprężyny sportowe od gwintu mogą mieć taka średnice.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja założyłem sprężyny FK Automotive niby 35-40 obie.nowosz pisze:Kolego możesz mi powiedzieć na jakich amortyzatorach jeździsz ?? gazówki czy olejaki ? mam dylemat , sam posiadam weitec'i -40mm czekają w domu tylko sie zastanawiam jakie amory zeby taczki nie było jak mozesz to się wypowiedz Pozdro
Auto opadło ale raczej nie 40.
Coś około 20-35.
Dzisiaj stałem przy seryjnym aucie i widać było różnicę.
Może dlatego że jak są nowe to się jeszcze uklepią trochę i z czasem jeszcze opadną.
Jest o tyle niżej że felga 17" na oponie 215/45 nie wygląda biednie.
Jest dobrze choć przód mógłby być z 2cm niżej.
Co do amorów to mam serię.
Komfort jest ok. Nie odczuwam praktycznie różnicy w komforcie jazdy seria - a to co założyłem.
Jakby ktoś szukał to oddam używkę sprężyny WEITEC P+T -50 za 200zł+Wysyłka do ośki sedan/avant B4.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jak zasponsorujesz gewinde do kfatro to z chęcią przyjmę.Kolczat pisze:od takich tekstow sie przechodzi do kupna gwintu i glebi auto na maxa :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mi nie chodziło o "zglebienie" a lekkie obniżenie aby koło jakoś wyglądało w nadkolu.
Mi w przeciwieństwie do Ciebie auto służy do przemieszczania się na co dzień do pracy, na budowę, na wakacje a nie tylko na zloty