Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 05 kwie 2012, 14:34

Koledzy może ktoś z was używał taki zestaw http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-amort ... 15060.html

No chyba, że coś innego polecacie do 900zł :mrgreen:

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 05 kwie 2012, 18:08

p-a-b-u pisze:
eSPe pisze:
p-a-b-u pisze:Witam



Już je założyłem. Fotki w moim temacie. Po pomiarach wyszło, że przód siadł 55mm a tył niestety 65. Są z sedana a, avant jednak jest trochę cieżśzy. Co mogę o nich powiedzieć to tyle, że samochód jest sztywny ale komfort jazdy jest jeszcze bardzo przyzwoity. Spodziewałem się taczkowozu a jednak jest ok.


Kolego możesz mi powiedzieć na jakich amortyzatorach jeździsz ?? gazówki czy olejaki ? mam dylemat , sam posiadam weitec'i -40mm czekają w domu tylko sie zastanawiam jakie amory zeby taczki nie było jak mozesz to się wypowiedz :) Pozdro

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 kwie 2012, 21:53

Norbas pisze:Koledzy może ktoś z was używał taki zestaw http://moto.allegro.pl/audi-80-b4-amort ... 15060.html

No chyba, że coś innego polecacie do 900zł :mrgreen:
Do 900 zł to jeden kij czy fk, mts czy ta technix jedno i to samo

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 05 kwie 2012, 22:22

ale co słabej jakości te zestawy, to może coś lepszego dać żeby trochę na tym pojeździć :roll: to tego musiałbym jeszcze kupić jakieś sportowe odboje czy jak ?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 kwie 2012, 23:40

Lepciejsze to co kw, h&r, weitec, tak za ok 1500-2000zł na pewno jakiś kit wyrwiesz ale za tą cenę można już gwint wyrwać

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 06 kwie 2012, 00:44

skoti, gwint można taniej wyrwać tylko trzeba albo przysiedzieć przed kompem albo w dobrze wyposażonym warsztacie :mrgreen: tak samo jak kit (ciągle mówię o używkach) już za 400zl - 500zl można kupić tylko trzeba szukać dzwonić itd...

Ja w chwili obecnej szukam sprężyn od gwintu o średnicy wewnętrznej większej niż 62mm (od strony gdzie sprężyna jest płaska od drugiej strony sprężyna może mieć mniejsza średnice) ewentualnie wszelkich informacji od jakiego auta sprężyny sportowe od gwintu mogą mieć taka średnice.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 07 kwie 2012, 14:33

pany! jest opcja, zeby obnizyc avanta tdi oskę o ok 40mm nie tracąc komfortu? Np jakieś springi progresywne? Moze jakies konkretne zestawy przetestowane ?

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 07 kwie 2012, 14:37

Ross pisze:Np jakieś springi progresywne
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ;-)

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 07 kwie 2012, 15:45

nowosz pisze:Kolego możesz mi powiedzieć na jakich amortyzatorach jeździsz ?? gazówki czy olejaki ? mam dylemat , sam posiadam weitec'i -40mm czekają w domu tylko sie zastanawiam jakie amory zeby taczki nie było jak mozesz to się wypowiedz :) Pozdro
Ja założyłem sprężyny FK Automotive niby 35-40 obie.
Auto opadło ale raczej nie 40.
Coś około 20-35.
Dzisiaj stałem przy seryjnym aucie i widać było różnicę.
Może dlatego że jak są nowe to się jeszcze uklepią trochę i z czasem jeszcze opadną.

Jest o tyle niżej że felga 17" na oponie 215/45 nie wygląda biednie.
Jest dobrze choć przód mógłby być z 2cm niżej.

Co do amorów to mam serię.

Komfort jest ok. Nie odczuwam praktycznie różnicy w komforcie jazdy seria - a to co założyłem.

Jakby ktoś szukał to oddam używkę sprężyny WEITEC P+T -50 za 200zł+Wysyłka do ośki sedan/avant B4.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 kwie 2012, 15:58

Widzę ,że Fk robi w konia ludzi :-(

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 07 kwie 2012, 16:09

skoti pisze:Widzę ,że Fk robi w konia ludzi
czyli mts i ta-tehnix także... :-?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 kwie 2012, 17:15

U mnie niby -60/40 i tak samo w papierach jest a tu dupa od rantu błotnika dziuuuuuuura ,że można pięść wsadzić :-/

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 kwie 2012, 18:48

bo 60/40 to nie obnizenie a poprawa serii :-P
eSPe pisze:Jest dobrze choć przód mógłby być z 2cm niżej.
od takich tekstow sie przechodzi do kupna gwintu i glebi auto na maxa :mrgreen:

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 kwie 2012, 18:52

I to będzie mój następny krok gwint na przód.
Poprawa nie poprawa z chęcią bym tam wsadził 80/60 ale też ciężki temat

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 11 kwie 2012, 11:59

Kolczat pisze:od takich tekstow sie przechodzi do kupna gwintu i glebi auto na maxa :mrgreen:
Jak zasponsorujesz gewinde do kfatro to z chęcią przyjmę.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mi nie chodziło o "zglebienie" a lekkie obniżenie aby koło jakoś wyglądało w nadkolu.
Mi w przeciwieństwie do Ciebie auto służy do przemieszczania się na co dzień do pracy, na budowę, na wakacje a nie tylko na zloty :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl