Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 15:53

Niemy88 pisze:niby nie ma innych na rynku (lepszych)
Ja pół roku temu kupowałem bez problemowo Lemfordera :shock:

Awatar użytkownika
Niemy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 paź 2010, 00:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Niemy88 » 07 kwie 2012, 17:23

Jarewa pisze:
Niemy88 pisze:niby nie ma innych na rynku (lepszych)
Ja pół roku temu kupowałem bez problemowo Lemfordera :shock:
niestety.. dosyć długo rozglądałem się za tymi tulejami w różnych miejscach i nawet jeżeli jakiś sklep posiadał w swojej ofercie Lemfordera (oczywiście mówię tutaj o tylnych tulejach sanek, przednie to nie problem) to nie posiadał ich na stanie i nie jeden mi już powiedział cyt. "nie wiadomo kiedy będą".

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 07 kwie 2012, 18:29

Niemy88 pisze:niestety.. dosyć długo rozglądałem się za tymi tulejami w różnych miejscach i nawet jeżeli jakiś sklep posiadał w swojej ofercie Lemfordera (oczywiście mówię tutaj o tylnych tulejach sanek, przednie to nie problem) to nie posiadał ich na stanie i nie jeden mi już powiedział cyt. "nie wiadomo kiedy będą".
Usłyszałem dokładnie to samo przy próbie zakupu Lemfordera na tył. Pomimo tego, że w ofercie były to nie było ich na magazynach :roll: W ich miejsce założyłem tuleje firmy Moog i narazie jestem zadowolony. Od tamtej pory zrobiłem jakieś 10tyś i nie ma luzów, a w zawieszeniu cisza ;-) Jak wiemy te tylne zużywają się dużo szybciej niż przednie także nie można zbyt wiele od nich wymagać.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 20:43

W intercarsie mają bez problemów sprawdzałem teraz nawet i mają na stanie po 34zł.

Awatar użytkownika
Niemy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 paź 2010, 00:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Niemy88 » 07 kwie 2012, 21:08

Jarewa pisze:W intercarsie mają bez problemów sprawdzałem teraz nawet i mają na stanie po 34zł.
8A0 199 419A tak ? jak możesz to wyślij mi link, ja osobiście nie mogę tego znaleść.

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 07 kwie 2012, 21:26

Niemy88 pisze:8A0 199 419A tak ?
Nie bardzo, bo z literką "A" są do automatu. Przerabiałem ten temat i niemiło go wspominam :roll:
Ty masz 8A0199419 bez żadnej literki.

Awatar użytkownika
Niemy88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 06 paź 2010, 00:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Niemy88 » 07 kwie 2012, 21:47

tomekk666 pisze:
Niemy88 pisze:8A0 199 419A tak ?
Nie bardzo, bo z literką "A" są do automatu. Przerabiałem ten temat i niemiło go wspominam :roll:
Ty masz 8A0199419 bez żadnej literki.
sorry mój błąd :mrgreen: 8A0199419 ;-)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 kwie 2012, 22:25

Aj sory maja LMI10132 czyli 811 199 419 B , 893 199 419 do numery podwozia 8C-P-053 245

To jest na śrubę m10 a na m12 to jest LMI13715 w ofercie mają ale stan magazynowy zerowy

Jak szukasz to szukaj w dziale zawieszenie silnika.

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 08 kwie 2012, 11:28

Ja mam Lemfordera i Moog obie z Intercarsu, sprawuja sie bardzo dobrze.

OE/OES dostaniesz tylko w ASO.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 17 kwie 2012, 12:46

Może mi ktoś powiedzieć czy sanki z B4 z 2.0 pasują do 1.9TDI ??

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 17 kwie 2012, 20:38

Arturo997 pisze:Może mi ktoś powiedzieć czy sanki z B4 z 2.0 pasują do 1.9TDI ??
Tak pasują ;-) Oczywiście o ile to 2.0 nie było Quattro :mrgreen:
Arturo997 pisze:Nie było Q :-P dzieki za info <piwo>
Zależy o które 2.0 pytałeś; ABK czy ACE były w Quattro <ok>
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 07:51 przez tomekk666, łącznie zmieniany 1 raz.

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 17 kwie 2012, 21:45

Nie było Q :-P dzieki za info <piwo>

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 06 maja 2012, 10:22

Witam,

Na początek gratuluje opisu wymiany tulei!

Mam parę pytań, piszecie ze wahacze trzeba dokręcić dopiero jak auto będzie na kołach, jak mam to zrobić nie mając podnośnika ani kanału?Nie sądzę żebym dał rade wejść pod auto bez pod lewarowania


Rozumiem ze skoro wymieniam tylko tuleje wahacza nie będzie problemów z geometrią i zbieżnością?

Dzięki z góry za pomoc

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 06 maja 2012, 10:46

A jak chcesz wymienić wahacz bez kanału lub podnośnika?

Zasada jest taka, żeby wszystko dokręcać już na dobre jak sanie i wahacze się ułożą czyli jak auto będzie stało już na kołach.
Ja jeszcze wieszam się na sankach będąc w kanale i ciągnę auto w dół, żeby się auto ugniotło na sprężynach.

Po wymianie samych tulejek na wahaczach nie trzeba ustawiać geometrii, ale można sprawdzić.
Jeśli wymieniasz końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahacza, lub tuleje na saniach wtedy trzeba ustawiać geometrię.

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 06 maja 2012, 10:58

zserty pisze:A jak chcesz wymienić wahacz bez kanału lub podnośnika?
1-Podnosze auto na lewarku, podkładam klocki
2-wchodze pod auto i odkręcam :roll:

Lipa tylko z tym dokręceniem. Ciekawe jak robią to w warsztatach? No ogół teraz stosuje sie juz tylko podnośniki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl