Ja pół roku temu kupowałem bez problemowo Lemfordera :shock:Niemy88 pisze:niby nie ma innych na rynku (lepszych)
[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy
niestety.. dosyć długo rozglądałem się za tymi tulejami w różnych miejscach i nawet jeżeli jakiś sklep posiadał w swojej ofercie Lemfordera (oczywiście mówię tutaj o tylnych tulejach sanek, przednie to nie problem) to nie posiadał ich na stanie i nie jeden mi już powiedział cyt. "nie wiadomo kiedy będą".Jarewa pisze:Ja pół roku temu kupowałem bez problemowo Lemfordera :shock:Niemy88 pisze:niby nie ma innych na rynku (lepszych)
Usłyszałem dokładnie to samo przy próbie zakupu Lemfordera na tył. Pomimo tego, że w ofercie były to nie było ich na magazynach :roll: W ich miejsce założyłem tuleje firmy Moog i narazie jestem zadowolony. Od tamtej pory zrobiłem jakieś 10tyś i nie ma luzów, a w zawieszeniu cisza Jak wiemy te tylne zużywają się dużo szybciej niż przednie także nie można zbyt wiele od nich wymagać.Niemy88 pisze:niestety.. dosyć długo rozglądałem się za tymi tulejami w różnych miejscach i nawet jeżeli jakiś sklep posiadał w swojej ofercie Lemfordera (oczywiście mówię tutaj o tylnych tulejach sanek, przednie to nie problem) to nie posiadał ich na stanie i nie jeden mi już powiedział cyt. "nie wiadomo kiedy będą".
Tak pasują Oczywiście o ile to 2.0 nie było Quattro :mrgreen:Arturo997 pisze:Może mi ktoś powiedzieć czy sanki z B4 z 2.0 pasują do 1.9TDI ??
Zależy o które 2.0 pytałeś; ABK czy ACE były w Quattro <ok>Arturo997 pisze:Nie było Q dzieki za info
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 07:51 przez tomekk666, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam,
Na początek gratuluje opisu wymiany tulei!
Mam parę pytań, piszecie ze wahacze trzeba dokręcić dopiero jak auto będzie na kołach, jak mam to zrobić nie mając podnośnika ani kanału?Nie sądzę żebym dał rade wejść pod auto bez pod lewarowania
Rozumiem ze skoro wymieniam tylko tuleje wahacza nie będzie problemów z geometrią i zbieżnością?
Dzięki z góry za pomoc
Na początek gratuluje opisu wymiany tulei!
Mam parę pytań, piszecie ze wahacze trzeba dokręcić dopiero jak auto będzie na kołach, jak mam to zrobić nie mając podnośnika ani kanału?Nie sądzę żebym dał rade wejść pod auto bez pod lewarowania
Rozumiem ze skoro wymieniam tylko tuleje wahacza nie będzie problemów z geometrią i zbieżnością?
Dzięki z góry za pomoc
A jak chcesz wymienić wahacz bez kanału lub podnośnika?
Zasada jest taka, żeby wszystko dokręcać już na dobre jak sanie i wahacze się ułożą czyli jak auto będzie stało już na kołach.
Ja jeszcze wieszam się na sankach będąc w kanale i ciągnę auto w dół, żeby się auto ugniotło na sprężynach.
Po wymianie samych tulejek na wahaczach nie trzeba ustawiać geometrii, ale można sprawdzić.
Jeśli wymieniasz końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahacza, lub tuleje na saniach wtedy trzeba ustawiać geometrię.
Zasada jest taka, żeby wszystko dokręcać już na dobre jak sanie i wahacze się ułożą czyli jak auto będzie stało już na kołach.
Ja jeszcze wieszam się na sankach będąc w kanale i ciągnę auto w dół, żeby się auto ugniotło na sprężynach.
Po wymianie samych tulejek na wahaczach nie trzeba ustawiać geometrii, ale można sprawdzić.
Jeśli wymieniasz końcówki drążków kierowniczych, sworznie wahacza, lub tuleje na saniach wtedy trzeba ustawiać geometrię.