Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] wtrysk sterujacy

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

[b4 1Z] wtrysk sterujacy

Post autor: diablo33 » 23 paź 2011, 11:06

witam kolegów mam pytanie jezeli muj wtrysk ma resystacji 88 om to znaczy ze jusz sie powoli konczy

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 paź 2011, 11:14

pewnie tak bo powinien mieć ok 120 :-/

diablo33
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 21 gru 2009, 21:26
Lokalizacja: malopolska

Post autor: diablo33 » 23 paź 2011, 11:28

to moze tesz zwiekszyc spalanie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 paź 2011, 13:58

Mi mechanik kiedyś mówił, że dobry wtrysk sterujący ma między 80 a 120 Om'ów

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 23 paź 2011, 18:03

Mój padł mając 93 ohm, sprawny założyłem mający niecałe 100 ohm (komplet z ASV). Jak z tą rezystancją jest do końca to nie wiem, ale jak się sterujący nie zawiesza i nie szarpie czy przerywa silnik to znaczy że jeszcze jest OK.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 24 paź 2011, 09:18

Paweł proszę pisz poprawnie ;-)

chest
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:38
Imię: Stanisław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: chest » 09 kwie 2012, 16:07

witam
co jest objawem kończącego się wtrysku sterującego?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 kwie 2012, 16:15

chest pisze:witam
co jest objawem kończącego się wtrysku sterującego?
Nie ma objawów, bo albo działa albo nie.
Wystarczy sprawdzic rezystancje sterującego.
jak jest uszkodzony to na vagu bedziesz mial błąd G80
na desce rozdzielczej check bedzie swiecił sie, a auto bedzie zamulone.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2012, 17:02

Krzysiek 84 pisze:Nie ma objawów, bo albo działa albo nie.
Są ,są...często silnik przerywa na ok.1sek ,w wyższych partiach obrotów,jakby ktoś na sekundę wyłaczył zapłon...przynajmniej mój zdechł przy takich objawach
Krzysiek 84 pisze:Wystarczy sprawdzic rezystancje sterującego.
Nie wystarczy ...mój miał jak najbardziej prawidłową ...cewka może być dobra ,za to bebechy już nie ...
Krzysiek 84 pisze:jak jest uszkodzony to na vagu bedziesz mial błąd G80
Nie zawsze ,choć często tak jest ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 kwie 2012, 17:21

MUNIOR pisze:przynajmniej mój zdechł przy takich objawach
ja podałem na swoim przykładzie gdzie byl jeszcze jednospreżynowy wtrysk.
Szarpań nie było żadnych. Samochod zrobił sie mułowaty i check świecił sie.
Po podpięciu vaga byl błąd G80, pożniej przy pomiarze rezystancji wynik 0.
Po wymianie na sprawny, autko odżylo i check juz nie powrócił :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2012, 17:28

Krzysiek 84 pisze:ja podałem na swoim przykładzie gdzie byl jeszcze jednospreżynowy wtrysk.
Tyle że jednosprężynkowe są już raczej niespotykane ;-) a jak już to bardzo ,bardzo rzadko 8-)
Krzysiek 84 pisze: pożniej przy pomiarze rezystancji wynik 0.
przerwa w obwodzie cewki ,to też dość rzadki przypadek ...Miałeś szczęście bo takie ewidentne objawy są wyjątkowo rzadkie ;-)

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 09 kwie 2012, 18:52

W moim przypadku szarpał podczas przyśpieszania najczęściej w zakresie 2200-2800 obr/min podczas średniego obciążenia. Były to krótkotrwałe szarpnięcia. Wtryskiwacz dwusprężynowy. Ponadto jak się w niego puknęło przy podwyższonych obrotach to też przerywał. Czasami pojawiał się tylko błąd czujnika położenia wału korbowego. Rezystancja i inne sprawy były w normie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 kwie 2012, 19:24

rafal9h10 pisze:W moim przypadku szarpał podczas przyśpieszania najczęściej w zakresie 2200-2800 obr/min podczas średniego obciążenia. Były to krótkotrwałe szarpnięcia. Rezystancja i inne sprawy były w normie.Wtryskiwacz dwusprężynowy.
I to sa właśnie typowe objawy uszkodzenia wtrysku sterującego 8-)
rafal9h10 pisze:Ponadto jak się w niego puknęło przy podwyższonych obrotach to też przerywał.
A test "młoteczkowy " :mrgreen: jest bardzo skuteczny w potwierdzeniu uszkodzenia

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 24 cze 2013, 13:52

jak sprawdzić rezystancje

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 cze 2013, 14:23

bendzi40 pisze:jak sprawdzić rezystancje
Bierzesz miernik do reki, ustawiasz oporność ( Ω jednostki są w om'ach)

Odpinasz wtyczkę od sterującego i masz 2 końcówki i 2 koncówki w mierniku, przystawiasz po jednej to wtyczki we wtrysku i pokaże Ci wartość. Dobry wtrysk ma przeważnie 80-120 Ω

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl