[b4 1Z] wtrysk sterujacy
[b4 1Z] wtrysk sterujacy
witam kolegów mam pytanie jezeli muj wtrysk ma resystacji 88 om to znaczy ze jusz sie powoli konczy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Są ,są...często silnik przerywa na ok.1sek ,w wyższych partiach obrotów,jakby ktoś na sekundę wyłaczył zapłon...przynajmniej mój zdechł przy takich objawachKrzysiek 84 pisze:Nie ma objawów, bo albo działa albo nie.
Nie wystarczy ...mój miał jak najbardziej prawidłową ...cewka może być dobra ,za to bebechy już nie ...Krzysiek 84 pisze:Wystarczy sprawdzic rezystancje sterującego.
Nie zawsze ,choć często tak jestKrzysiek 84 pisze:jak jest uszkodzony to na vagu bedziesz mial błąd G80
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
ja podałem na swoim przykładzie gdzie byl jeszcze jednospreżynowy wtrysk.MUNIOR pisze:przynajmniej mój zdechł przy takich objawach
Szarpań nie było żadnych. Samochod zrobił sie mułowaty i check świecił sie.
Po podpięciu vaga byl błąd G80, pożniej przy pomiarze rezystancji wynik 0.
Po wymianie na sprawny, autko odżylo i check juz nie powrócił :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tyle że jednosprężynkowe są już raczej niespotykane a jak już to bardzo ,bardzo rzadko 8-)Krzysiek 84 pisze:ja podałem na swoim przykładzie gdzie byl jeszcze jednospreżynowy wtrysk.
przerwa w obwodzie cewki ,to też dość rzadki przypadek ...Miałeś szczęście bo takie ewidentne objawy są wyjątkowo rzadkieKrzysiek 84 pisze: pożniej przy pomiarze rezystancji wynik 0.
W moim przypadku szarpał podczas przyśpieszania najczęściej w zakresie 2200-2800 obr/min podczas średniego obciążenia. Były to krótkotrwałe szarpnięcia. Wtryskiwacz dwusprężynowy. Ponadto jak się w niego puknęło przy podwyższonych obrotach to też przerywał. Czasami pojawiał się tylko błąd czujnika położenia wału korbowego. Rezystancja i inne sprawy były w normie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I to sa właśnie typowe objawy uszkodzenia wtrysku sterującego 8-)rafal9h10 pisze:W moim przypadku szarpał podczas przyśpieszania najczęściej w zakresie 2200-2800 obr/min podczas średniego obciążenia. Były to krótkotrwałe szarpnięcia. Rezystancja i inne sprawy były w normie.Wtryskiwacz dwusprężynowy.
A test "młoteczkowy " :mrgreen: jest bardzo skuteczny w potwierdzeniu uszkodzeniarafal9h10 pisze:Ponadto jak się w niego puknęło przy podwyższonych obrotach to też przerywał.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko